بازیگر نقش اعظم دختر بزرگ آقا هاشم در سریال متهم گریخت کیست

0

بازیگر نقش اعظم دختر بزرگ آقا هاشم در سریال متهم گریخت کیست

بیوگرافی بازیگر نقش اعظم در سریال متهم گریخت کیست

لیدا فتح اللهی بازیگر نقش اعظم دختر بزرگ آقا هاشم در سریال متهم گریخت میباشد در سال ۱۳۶۳ در تهران متولد شده است. دارای مدرک کارشناسی می باشد و در رشته روانشناسی تحصیل کرده است.

وی فعالیت در عرصه هنر را از سال ۱۳۷۹ با تئاتر آغاز نمود و تاکنون در تئاترهای متعددی به ایفای نقش پرداخته است.

بیوگرافی بازیگر نقش اعظم دختر بزرگ آقا هاشم در سریال متهم گریخت و عکس های جدید لیدا فتح الهی را در ادامه این بخش از مجله حرف تازه مشاهده نمایید.

لیدا فتح اللهی متولد سال ۱۳۶۰ اهل تهران است. وی دارای مدرک کارشناسی روانشناسی می باشد. او از سال ۷۹ زیر نظر استاد نادر رجب پور آموزش تئاتر را آغاز کرده است و از آن زمان تا کنون در زمینه نمایش های تئاتر و اجرا فعالیت زیادی داشته است .

بازیگر نقش اعظم در سریال متهم گریخت

لیدا فتح اللهی بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون متولد سال ۱۳۶۰ در شهر تهران می باشد ، وی دارای مدرک کارشناسی روانشناسی می باشد . او از سال ۷۹ زیر نظر استاد نادر رجب پور آموزش تئاتر را آغاز کرده است و از آن زمان تا کنون در زمینه نمایش های تئاتر و اجرا فعالیت زیادی داشته است. در واقع ایشان با بازی در این سریال به شهرت رسیدند.

لیدا فتح اللهی در این سریال نقش اعظم دختر بزرگ هاشم آقا (مرحوم سیروس گرجستانی) را داشت که برای تحصیل به تهران آمده بود و نامزد وی (سعید آقاخانی) به علت علاقه به او درگیر مشکلات خانوادگی اعظم می شود.

نقش اعظم در سریال متهم گریخت

بخشی از گفتگو با لیدا فتح الهی

از انتخاب شدن‌ تان برای نقش اعظم بگویید:

آقای کاوه آذرایی که در آن سریال دستیار آقای عطاران بودند به واسطه تئاتر مرا می‌شناختند.یک روز با من تماس گرفتند که آقای عطاران برای سریال جدیدش تست بازیگری می گیرند.من برای تست رفتم و یک ربعی با آقای عطاران صحبت کردیم که ایشان همان موقع مرا برای این نقش انتخاب کردند.

چرا پس از متهم گریخت کم کار شدید؟

نمی شود کلی گفت که کم کار شدم.شاید در حیطه تصویر کم کار کردم اما به طور مداوم مشغول بازی در تئاتر بودم.به جز مشغولیت زیادم در تئاتر ،سخت گیری خودم در انتخاب نقش های پیشنهادی هم مطرح بود.

لیدا فتح الهی

بیوگرافی لیدا فتح الهی

لیدا فتح الهی در سریال متهم گریخت

همراه ما باشید

نظرات