معرفی ۵ رمان پرطرفدار ایرانی و خارجی جدید

0

کتاب رمان مدت زیادی است که به بخشی از زندگی و فرهنگ بشر تبدیل شده است. حتی با ظهور فناوری و راه‌های بی‌شماری که از طریق آن‌ها می‌توان اطلاعات را به‌صورت دیجیتالی به اشتراک گذاشت، رمان‌ های پرطرفدار همچنان جایگاه ارزشمند و فرهنگی خود را حفظ کرده اند.

رمان پرطرفدار ایرانی

در عصر دیجیتال امروز دانلود رمان های پرطرفدار رایگان در سایت های اینترنتی امکان پذیر شده و تقریبا همه می توانند با گوشی هوشمند خود رمان های پرطرفدار pdfرا دانلود کرده و شروع به خواندن کنند.

از بین ژانرهای مختلف، رمان های پرطرفدار عاشقانه بیشترین محبوبیت را دارند. با اینحال، پرفروش ترین رمان ها ممکن است در ژانرهای متفاوتی نوشته شده باشد.

در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا ۵ رمان پرطرفدار ایرانی و خارجی جدید را که در ژانر های محبوب از نظر خوانندگان نوشته شده اند به شما معرفی کنیم.

  1. رمان پرطرفدار عاشقانه

ژانر عشقی بیشترین محبوبیت را بین رمان خوانان دارد. اکثر رمان های پرطرفدار نودهشتیا و رمان های پرطرفدار ایرانی در ژانر عاشقانه قرار می گیرند. داستان رمان های عشقی بسیار شبیه به زندگی واقعی است و معمولا روایتگر احساسات پرشور دو جوان است که موانعی در راه رسیدن آنها به هم وجود دارد. اما معمولا پس از فراز و نشیب های زیادی که نویسنده در رمان های پرطرفدار عاشقانه روایت می کند، پایان خوش آن برای خوانندگان لذت بخش است.

یکی از رمان های پرطرفدار pdf رایگان که در ژانر عاشقانه نوشته شده رمان خارجی عاشقانه “زنجیر وظیفه” اثر کورا ریلی است. در این رمان، داستان زندگی دانته که جوانترین رئیس مافیای شیکاگو است روایت می شود. او که به تازگی همسر سابق خود را از دست داده به شدت احساس غم و افسردگی می کند. علاقه شدید او به همسر سابقش مانع از ازدواج مجددش می شود اما هم پیمانانش از او انتظا دارند تاومجددا اواج کند و جانشینی به دنیا آورد. دانته تصمیم می گیرد با والنتینا کهواو هم همسر خود را ازدست داده ازدواج کند اما نمی تواند هیچگونه روابط عاطفی با او داشته باشد …

  1. رمان پرطرفدار جنایی پلیسی

رمان های پرطرفدار معمایی، خوانندگان زیادی را به خود جذب می‌کنند، به خصوص اگر بخشی از یک داستان چند جلدی باشند. رمان‌های جنایی با یک صحنه هیجان‌انگیز شروع می‌شوند، خوانندگان را با وقایع غیرقابل پیش بینی مشتاق نگه می‌دارند و البته با پایان قانع کننده ای که به تمام سوالات مهم خواننده پاسخ می‌دهد، لبخند رضایت را بر لب آنها می نشانند.

رمان جنایی “این شهر بوی مرگ می‌دهد” را می توان یکی از جدیدترین رمان های پرطرفدار ایرانی معرفی کرد که نگین حلاف با سبکی رازآلود آن را نگاشته است. این رمان پرطرفدار وقایعی که در زندگی ویرا اتفاق می افتد را روایت می کند. ویرا قصد دارد از شهر زادگاهش فرار کند زیرا مردم این شهر همگی وحشت زده و خشمگین هستند. اتفاقات بسیار مبهمی هر روز در این شهر روی می دهد و هوای شهر روز به روز آلوده تر می شود طوریکه تقریبا هیچکس توان نفس کشیدن ندارد. ساکنین این شهر را شهر درد می نامند. آیا ویرا موفق به فرار می شود؟

  1. رمان فانتزی و علمی تخیلی

کتاب های فانتزی اغلب در دوره زمانی متفاوت از زمان ما اتفاق می افتند. در این رمان ها جادوگران، زامبی های قاتل، موجودات فضایی یا ماورایی نقش های اصلی را به عهده دارند.

وقایع بسیاری از داستان های علمی تخیلی در گذشته یا آینده ای نامشخص رخ می دهند. کتاب‌های علمی تخیلی می‌توانند زمینه‌ای تاریخی داشته باشند، اما بیشتر آنها در آینده اتفاق می‌افتند و به پیامدهایی که پیشرفت فناوری و علم روی زندگی آینده بشر دارد، می‌پردازند.

برخی از داستان رمان های پرطرفدار تخیلی مانند صد سال تنهایی گابریل گارسیا مارکز، داستان هایی در ژانر رئالیسم جادویی را روایت می کنند که جذابیت یک داستان فانتزی را با اتفاقات واقعی و روزمره ترکیب می کنند.

  1. رمان های پرطرفدار مهیج و ترسناک

رمان ژانر وحشت می تواند در سبک های مختلفی نوشته شود. برخی از نویسندگان در نوشتن آثار ترسناک و تخیلی تبحر دارند که بیشتر برای رده سنی نوجوانان نوشته می شود. مجموعه داستان های دارن شان که جزو پرطرفدارترین رمان های نوجوانان است به سبک هیجان انگیز و ترسناک نوشته شده و داستان هیولاها مبارزه با آنها را روایت می کند

اما رمان های ترسناک که برای بزرگسالان نوشته می شود بیشتر به سبک جنایی است و در آن صحنه های خون آلود و قتل های متعدد اتفاق می افتد. آثار نویسندگانی چون دن براون و استیون کینگ در فهرست بهترین رمان های پرطرفدار ترسناک قرار دارد.

از جدیدترین رمان های پرطرفدار ترسناک نیز می توان به مجموعه شب شیاطین نوشته پنلوپه داگلاس اشاره کرد. در جلد چهارم این رمان با نام” نشست محرمانه” حوادث بسیار هیجان انگیز و ترسناکی روی می دهد که جذابیت فوق العاده ای دارد.

دانلود pdf رمان نشست محرمانه (جلد چهارم از مجموعه شب شیاطین) از پنلوپه داگلاس با لینک مستقیم

  1. رمان پرطرفدار اجتماعی

داستان‌های اجتماعی معمولا مناسب بزرگسالان نوشته می شوند و از ژانرهای محبوب رمان خوانان به شمار می آیند که ترجیح می دهند حوادث و اتفاقاتی که در زندگی واقعی روی می دهد را در کتاب دنبال کنند.

ویژگی های رمان اجتماعی آنها را به کتاب‌هایی تبدیل می‌کند که برای مخاطبان تقریبا مسن نوشته شده است. رمان های پرطرفدار اجتماعی نسبت به کتاب های علمی تخیلی، عاشقانه، جنایی و فانتزی، هیجان کمتری دارند. در این کتاب ها داستان اصلی بر نحوه برخورد شخصیت ها با موقعیت هایی که در زندگی برای آنها پیش می آید، تمرکز دارد. این اتفات می تواند شامل وقوع یک انقلاب درونی یا تحولی در زندگی بیرونی آنها باشد.

رمان پرطرفدار “طنین افتاده در ثمین” نوشته فاطمه عیسی زاده(مهتا)، نمونه بی نظیری از یک رمان اجتماعی است. در این رمان نحوه برخورد شخصیت اصلی داستان به نام طنین با زندگی جدیدی که ناگهان به آن وارد شده و مجبور می شود جای خواهرش ثمین را بگیرد، روایت می شود. طنین دختری روستایی است که با دیدگاه ها و عقاید ساده پدربزرگش زندگی کرده حالا باید یک شبه به یک دختر پر افاده شهری تبدل شود تا بتواند نقش خواهرش را بازی کند.

دانلود رمان های پرطرفدار رایگان

روزهایی که باید ساعت ها در کتابفروشی محل تان وقت می گذراندید تا کتاب رمان مورد علاقه تان را پیدا کنید گذشته است. در عصر دیجیتال امروزی پیدا کردن رمان های پرطرفدار فقط با یک جستجوی ساده در اینترنت امکان پذیر شده است. اگر به دنبال دانلود کتاب های پرفروش و رمان های پرطرفدار هستید، می توانید برای دانلود رمان های پرطرفدار رایگان و آثار خواندنی و جدید نویسندگان معاصر به سایت میهن بوک مراجعه کنید.

نظرات