فیلم کامل روایت تکان دهنده میثم نثاری در زندگی پس از زندگی ۱۴۰۲ قسمت ۳ سوم

0

فیلم کامل روایت تکان دهنده میثم نثاری در زندگی پس از زندگی ۱۴۰۲ قسمت ۳ سوم

فیلم کامل زندگی پس از زندگی ۱۴۰۲ قسمت ۳ سوم با حضور میثم نثاری در زندگی پس از زندگی ۱۴۰۲ را کامل ببینید که در ۵ فروردین ۱۴۰۲ از شبکه چهار پخش شد که درباره سرنوشت افرادی که خودکشی کردند در برزخ و بی نهایت بودن برزخ و نحوه ورود و خروج از برزخ سخن گفت
میثم نثاری تجربه گر مرگ، شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۲ مهمان برنامه زندگی پس از زندگی در سومین روز ماه رمضان ۱۴۰۲ بود و درباره تجربه مرگ و برگشتن به زندگی و مواجه با جسم خود بعد از مرگ و عالم برزخ گفتگو کرد.

فیلم کامل روایت تکان دهنده میثم نثاری در زندگی پس از زندگی 1402 قسمت سوم

آقای نثاری درباره لحظاتی که مرگ را تجربه کرده و اتفاقاتی که برای او رخ داده سخن گفت .بعد از مرگ برایش رخ داده بود در برنامه زندگی پس از زندگی به صحبت پرداخت. میثم نثاری درباره خودش را در تونل استوانه ای دید، اولین مواجهه تجربه گر با جسمش!، فقط پدر و دیدن فیلم زندگیش و اینکه تجربه گر دوست نداشت برگرده! و … روایاتی تکان دهنده را به نمایش گذاشت.

او از موضوعاتی سخن گفت که کمتر کسی آنرا شنیده و دیده و روایت می کند که در تجربه‌ی مرگ تقریبی، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند.

۵ فروردین ۱۴۰۲ در سومین روز از ماه مبارک رمضان، شبکه چهار سیما گفتگو با تجربه‌گر میثم نثاری در خصوص تجربه‌ نزدیک به مرگ را پخش کرد.

ویدیوی کامل گفتگوی آقا میثم نثاری در قسمت سوم زندگی پس از زندگی ۱۴۰۲ را از تلوبیون ببینید

فیلم کامل برنامه زندگی پس از زندگی ۱۴۰۲ قسمت ۳ (سوم) از شبکه ۴ ببینید:

https://tv4.ir/episodeinfo/373485

جزئیات پخش

💠 زندگی پس از زندگی با اجرای عباس موزون برنامه‌ای متفاوت درباره مرگ و عالم ماوراء شبکه چهار سیما برای لحظات عرفانی افطار است.

«زندگی پس از زندگی» روایت افرادی است که در تجربه‌ی مرگ تقریبی، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند.

نظرات