پخش زنده و آنلاین بازی دوستانه ایران و روسیه امشب ۳ فروردین ۱۴۰۲ (فرکانس)

0

پخش زنده و آنلاین بازی دوستانه ایران و روسیه امشب ۳ فروردین ۱۴۰۲ (شبکه های پخش)

پخش زنده بازی ایران و روسیه پنجشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۲ : پخش آنلاین بازی فوتبال ایران و روسیه پنج شنبه ۳ فروردین ۱۴۰۲ | شبکه های پخش زنده دیدار ایران و روسیه امروز از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی به اطلاع شما فوتبال دوستان می رسد.

پخش زنده و آنلاین بازی دوستانه ایران و روسیه امشب 3 فروردین 1402 (فرکانس)

شبکه های پخش زنده و آنلاین بازی ایران و روسیه ۳ فروردین ۱۴۰۲

امروز پنجشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۲، دیدار دو تیم ملی فوتبال ایران و روسیه از ساعت ۲۰:۳۰، برای اماده سازی حضور در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا در استادیوم آزادی و با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

شما میتوانید پخش زنده بازی دوستانه ایران و روسیه امروز پنج شنبه ۳ فروردین ۱۴۰۲همراه با لینک تماشای آنلاین را از مجله حرف تازه دریافت کنید

از آنجایی این مسابقه فوتبال در روزهای تعطیلات نوروزی برگزار شده است و بیشتر هموطنان در تعطیلات نوروزی و گشت و گذار هستند و امکان این وجود دارد که بسیاری از ورزش دوستان کشورمون دسترسی به تلویزیون نداشته باشن و بخواهند از طریق گوشی موبایل خود این بازی را به صورت زنده ببینند بخاطر همین مسائل در این مطلب سعی کردیم ادرس و فرکانس شبکه هایی که این مراسم را به صورت زنده پخش خواهند کرد را برای استفاده شما عزیزان در این صفحه قرار دهیم.

همچنین شبکه هایی که بازی فوتبال ایران و روسیه رو بصورت زنده و آنلاین پخش خواهند کرد را نیز در این مطلب قرار خواهیم داد که بتوانید بصورت آنلاین این مسابقه فوتبال را ملاحظه فرمایید.

پخش آنلاین از سایت شبکه ورزش ۳ (کلیک کنید)

بسیاری از شبکه های ورزشی و شبکه ۳ و ورزش صدا و سیما این مسابقه را به طور زنده پوشش می دهند.

همچنین شبکه های آنتن و تلوبیون و شبکه ۳

aparatsport نیز از دیگر شبکه های پخش زنده این دیدار هستند.

تیم ملی فوتبال کشورمان قرار است ۳ فروردین در اولین بازی دوستانه خود برای آماده‌سازی حضور در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا به مصاف روسیه برود.

این بازی پس از افطار و به احتمال فراوان ساعت ۲۰ برگزار خواهد شد‌.

تیم ملی فوتبال روسیه نیز که اول فروردین به تهران سفر می‌کنند، ۴ فروردین نیز از کشورمان خارج خواهند شد.

ترکیب تیم ها

تیم ملی ایران در بازی دوستانه امشب پنجشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۲ میزبان تیم ملی روسیه خواهد بود با ترکیب قبلی به مصاف این روسیه می رود.

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان، رامین رضاییان، امید نورافکن، روزبه چشمی، احمد نوراللهی، وحید امیری، علیرضا جهانبخش، علی قلی زاده و مهدی طارمی ترکیب بازیکنان ایران را تشکیل دادند

نظرات