دانلود کامل سرود سلام فرمانده ۳ (نماهنگ و صوتی) MP4 با متن کامل

0

دانلود کامل سرود سلام فرمانده ۳ (نماهنگ و صوتی) MP4 با متن کامل

دانلود کامل سرود سلام فرمانده ۳ با نام نماهنگ بسم الله وقت رفتنه با نوای ابوذر روحی و دهه نودی ها با کیفیت بالا و لینک مستقیم و پر سرعت به همراه متن سرود و مداحی + پخش آنلاین سرود سلام فرمانده ۳

دانلود سرود سلام فرمانده 3

سرود سلام فرمانده ۳ منتشر شد

سرود سلام فرمانده ۳ با نام نماهنگ بسم الله وقت رفتنه منتشر شد. نماهنگ وقت رفتنه به نام سرود سلام فرمانده ۳ با صدای ابوذر روحی و گروه ماح با حضور دختران و پسران دهه نودی به مناسبت اربعین ۱۴۰۱ اجرا شده است.

البته این نماهنگ جدید نیست مربوط به اربعین ۱۴۰۱ است. ویدئوی کامل را ببینید:

 

سرود سلام فرمانده ۳ به مناسبت ماه محرم و صفر و به مناسبت اربعین حسینی با اجرای ابوذر روحی و گروه ماح تولید و اجرا شد و از همان ابتدای انتشار، با استقبال مواجه شد.

البته قابل ذکر است که این نماهنگ جدید نیست و مربوط به اربعین ۱۴۰۱ و ماه صفر می باشد که حالا در شبکه های اجتماعی در حال دست به دست شدن است

سلام فرمانده هم اکنون در دو نسخه ۱ و ۲ تولید شده و اینروزها به یکی از سرود های پرطرفدار در ایران و کشورهای اسلامی تبدیل شد و در بیشتر مدارس و کشورها به زبان های مختلف اجرا و بازخوانی شد. ابوذر روحی به دلیل خواندن و اجرای سلام فرمانده به عنوان چهره سال ۱۴۰۱ انتخاب شد.

متن و شعر

محتوا و متن سرود سلام فرمانده ۳ ماه محرم ،امام حسین و اربعین است که در بزودی متن کامل را در این صفحه قرار خواهیم داد:

همچنین به گزارش خبرگزاری فارس، ابوذر روحی خواننده سرود «سلام فرمانده» به عنوان چهره سال فضای مجازی انتخاب شد.

ابوذر روحی خواننده سرود «سلام فرمانده» در مراسم اختتامیه چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج که امروز چهارشنبه ۱۲ بهمن ماه در تهران برگزار شد، به عنوان چهره سال فضای مجازی معرفی شد.

«سلام فرمانده» سرودی به خوانندگی ابوذر روحی، آهنگسازی مهیار طالبی و شعر سید مهدی بنی‌هاشمی است. نماهنگ این سرود با اجرای گروه سرود ماح در اسفند سال ۱۴۰۰ ساعاتی پیش از تحویل سال پخش شد و به عنوان یکی از تاثیرگذارترین و پرمخاطب‌ترین سرودهای تاریخ انقلاب به ثبت رسید. لازم به ذکر است که بسیار از کشورها از پنج قاره جهان این سرود را به زبان فارسی و دیگر زبان‌های زنده دنیا بازخوانی و اجرا کردند.

نظرات