دانلود مداحی اهلا بکل اللغات حیدر البیاتی +‌خوشامدگویی ۶ زبانه عراقی‌ ها به زوار اربعین

0

مداحی اهلا بکل اللغات حیدر البیاتی شامل خوشامدگویی عراقی‌ ها به زوار اربعین به ۶ زبان زبان‌های انگلیسی، فارسی، فرانسوی، چینی، ترکی و عربی با لهجه عراقی برای اربعین حسینی ۱۴۰۲ منتشر شد. در ادامه می توانید با بالاترین کیفیت دانلود کنید و در مسیرهای راهپیمایی اربعین ۱۴۰۲ و موکب ها پخش کنید

دانلود مداحی اهلا بکل اللغات حیدر البیاتی +‌خوشامدگویی 6 زبانه عراقی‌ ها به زوار اربعین

دانلود نماهنگ مداحی اهلا بکل اللغات حیدر البیاتی

حیدر البیاتی مداح مشهور عراقی در تازه ترین آثار مداحی خود را نوحه أهلاً بکل اللغات را منتشر کرد. این مداحی به مناسیت اربعین حسینی در سال ۱۴۰۲ تولید شده و برای اولین بار در مرداد ماه در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

کلیپ مداحی خوشامدگویی عراقی‌ ها به زوار اربعین به ۶ زبان

حیدر البیاتی در میان ایرانی‌ها با نوحه مشهور سفرة الى الله از اربعین سال گذشته شناخته شد و حالا در آستانه اربعین امسال (۱۴۰۲) نوحه أهلاً بکل اللغات در نجف اشرف، منطقه حی الرحمه و مجلس عزاء هیأت و حسینیة الزهراء (ع) را خواند تا ثواب سفر پیاده روی اربعین را ببرد.

این مداحی شامل شعر خوش‌آمدگویی عراقی‌ها به زوار اربعین به ۶ زبان انگلیسی، فارسی، فرانسوی، چینی، ترکی و عربی با لهجه عراقی است و در بخشی از متن مداحی گفته میشود:

به زائران حسین خوش آمد می‌گوییم و عبارت خوش آمدید را به همه زبان‌ها می‌گوییم و همه جهان می‌شنود، به کربلا خوش آمدید

حیدر البیاتی در آستانه اربعین امسال در نجف اشرف، منطقه حی الرحمه و مجلس عزاء هیأت و حسینیة الزهراء(ع) نوحه «أهلاً بکل اللغات» را خواند. او در ابتدای این نوحه به زبان‌های انگلیسی، فارسی، فرانسوی، چینی، ترکی و عربی با لهجه عراقی به زائران اربعین حسینی، خوش‌آمد می‌گوید.

متن شعر

در بخشی از متن این شعر آمده است:

به زائران حسین خوش آمد می‌گوییم

عبارت خوش آمدید را به همه زبان‌ها می‌گوییم

و همه جهان می‌شنود، به کربلا خوش آمدید

نظرات