بیوگرافی محمود قربانی و همسر اول و دومش + سوابق شغلی و جنجال اخیر

0

محمود قربانی همسر اول گوگوش و کاباره دار قبل از انقلاب است. او متولد ۲۵ آذر ۱۳۲۶ در تهران و مالک کاباره میامی در رژیم پهلوی می باشد و نقش بزرگی در شهرت و معروف شدن خوانندگان قبل از انقلاب داشت. در ادامه به بیوگرافی کامل محمود قربانی و همسر اول و دومش همراه با عکس های جدید و جنجال های اخیر وی در ادامه مطلب با ما در مجله حرف تازه همراه باشید.

بیوگرافی محمود قربانی همسر اول گوگوش کیست

بیوگرافی محمود قربانی همسر سابق گوگوش

“محمود قربانی”، زاده ۲۵ آذر ماه ۱۳۲۶ (۱۷ دسامبر ۱۹۴۷) در مرکز شهر تهران سرمایه دار و کاباره دار قبل از انقلاب می باشد. او نه چهره معروفی بود، نه وزیر، نه دستی در اقتصاد دوران پهلوی داشت، اما به واسطه ازدواج با گوگوش (فائقه آتشین) یکی از خوانندگان قبل از انقلاب شهرت خوبی به دست آورد. وی هم اکنون در لس آنجلس امریکا زندگی می کند.

بیوگرافی محمود قربانی و همسر اول و دومش + سوابق شغلی و جنجال اخیر

خانواده و زندگی شخصی

محمود قربانی در خانواده ای ۸ نفره در تهران به دنیا امد. او ۲ برادر و ۳ خواهر دارد و پدرش ابوالقاسم زغال فروش بود. پدرش عائله مند بود و دو همسر داشت. او با وجود داشتن ۶ فرزند، همسر جوان اختیار کرد و برای او در خیابان ۲۹ فروردین خانه ای اجاره کرد.

بعد از تعطیل شدن مدرسه به همراه برادرانش در دکان زغال فروشی پدرش کار می کرد و کمک حالش بود

بیوگرافی محمود قربانی و همسر اول و دومش + سوابق شغلی و جنجال اخیر

سوابق

محمود قربانی همسر اول گوگوش خواننده معروف ایرانی است. او پس از پایان تحصیلاتش برای ادامه تحصیل روانه امریکا شد و پس از اخذ مدرک هتلداری وارد کار تجارت شد. او اولین کسب و کار خود را در زمینه تاسیس پمپ بنزین آغاز کرد و سپس به همراه برادرش وارد کار ساخت و ساز شد. محمود قربانی پس از مدتی اولین کاباره بزرگ ایران را به نام کاباره میامی را تاسیس کرد. به گفته خودش، بیشتر خوانندگان قبل از انقلاب را من به شهرت رساندم و خواننده کرد.

سوابق محمود قربانی

افشاگری های جنجالی محمود قربانی

محمود قربانی به تازگی در صفحه اینستاگرام و شخصی خود دست به افشاگری های ججنالی در مورد گوگوش و خوانندگانی چون داریوش و شهره، زده و از فسادهای اخلاقی آنها برداشته است. او در چند سلسله فیلم و یدئو درباره خوانندگان قبل از انقلاب و ازدواج گوگوشرها اعتمادی و فسادهای آنها از اخلاقی تا عتیاد و … افشاگری کرده است.

او در اوج جوانی صاحب کاباره ای بود که محل رفت امد چهره های معروف بود و پاتوق خوانندگان و بازیگران سینما و تلویزیون دوران شاه و این باعث شد تا او خیای زود به شهرت برسد.

زندگینامه محمود قربانی مالک کاباره میامی

همسر اول و دوم محمود قربانی

محمود قربانی در سال ۱۳۴۶ با گوگوش ازدواج کرد، اما این ازدواج دیری نپایید و این زوج در سال ۱۳۵۱ از هم جدا شدند. ثمره این ازدواج یک پسر به نام کامبیز است. برخی گفته اند گوگوش بعد از آشنایی با بهروز وثوقی از همسر اولش جدا شد و با او ازدواج کرد.

محمود قربانی مدتی بازداشت و روانه زندان شد، اما پس از مدتی آزاد و برای همیشه از ایران مهاجرت کرد. او هم اکنون یکی از سرمایه گذاران و تهیه کنندگان موسیقی ایرانی در آمریکا می باشد.

عکس عروسی محمود قربانی و گوگوش

عکس محمود قربانی و همسرش گوگوش در جوانی

قربانی درباره دوران زندگی و ازدواج با گوگوش گفته: بعد از ازدواجم با گوگوش با وی به فرانسه و پاریس رفتیم یا یک کمپانی خارجی تحت عنوان آر – سی – ای برای اجرای گوگوش در خارج از کشور قرارداد بستیمو گوگوش استعداد خدادادی در موسیقی داشت و من فقط راهنمایی کردم تا در مسیر موفقیت گام بردارد.

قربانی پس از جدایی و طلاق از گوگوش با خانمی به نام هایده کاشانی مادر شهرام کاشانی ازدواج کرد. اما این ازدواج نیز به جدایی و طلاق انجامید.

شهرام کاشانی فرزند خوانده قربانی است و پسر اصلی و تنی او نمی باشد.

نظرات