بیوگرافی سودا سیدی + عکس

0

سحر سیدی با نام هنری ( سودا ) در ۱۸ دی ماه سال ۱۳۷۱ در شهر مشهد، خواننده ایرانی متولد شده است. او از دانشگاه هنری ملبورن مدرک هنر نقاشی خود را گرفته و سبک هنری او Abstract Art هست و تا کنون چندین نمایشگاه در گالری های مختلف در ملبورن داشته است.

 سودا سیدی

کودکی

از کودکی همیشه دوست داشت خواننده شود و روزی روی استیج های بزرگ برود. مادر او اهل موسیقی و خوانندگی بوده که همیشه او را در این کار تشویق میکرد و به گفته سودا او علاقه به خوانندگی را با شنیدن آواز خواندن مادرش شروع کرده و عاشق خواندن شده.

خانواده

سودا فرزند اول یک خوانواده ۷ نفره می باشد. دو خواهر و دو برادر کوچک تر از خود دارد.

ازدواج

او در سن ۱۳ سالگی یک ازدواج ناموفق داشته و نتیجه آن ازدواج دو فرزند یه دختر و یه پسر می باشد وی در سال ۲۰۱۹ از همسر خود به صورت رسمی جدا شده و هم اکنون مجرد و با دو فرزند خود زندگی میکند.

مهاجرت

سودا سیدی در سال ۲۰۱۱ وقتی ۱۹ سال داشت با همسر و فرزند خود به کشور استرالیا مهاجرت کرده وتوانسته اقامت این کشور را بگیرد.

شروع فعالیت

سودا از ده سالگی خوندن رو شروع کرد و بعد از مهاجرتش به استرالیا درسال ۲۰۱۹ به کلاس های هنری سلفژ و آواز خوانی رفت و فعالیتش رو به صورت رسمی از سال ۲۰۲۰ با ترک ( قلبم ) شروع کرد و تا کنون ۸ ترک رسمی از او منتشر شده.

سودا سیدی

علاقه مندی ها

او علاقه زیادی به کتاب خواندن دارد و همچنین علاقه ی زیادی به هنر از جمله طراحی/ نقاشی/ شعر و آشپزی و نواختن انواع آلات موسیقی و خواندن دارد و دوست دارد در آینده چند ساز یاد بگیرد و در کنار همه اینها علاقه شدیدی به بازیگری دارد که به گفته او اگر پیشنهادی بگیرد قبول میکند.

سبک های مورد علاقه

پاپ / هیپ پاپ/ راک/ R&B و سنتی

ترانه شناسی

قلبم

دلم با توئه

بغل تو

محکوم

عاشقت شدم

منو دیونه نکن

نباید برگردم

بخون از زن

همکاری ها

در سال ۲۰۲۰ اولین همکاری خود را با علی لباسچی تنظیم کننده سرشناس ایرانی در استرالیا شروع کرده و اولین کار خود را به اسم ( قلبم ) منتشر کرد. این موزیک مورد استقبال زیادی قرار گرفته و او همچنین با تنظیم کنندگان دیگری مثل سهیل خدابنده که تنظیم کننده تتلو می باشد همکاری داشته.

اجرا ها

با اینکه زمان زیادی از ورود او به عرصه موسیقی نمیگذرد او اجراهایی در تجمعات داشته و مورد استقبال قرار گرفته است.

صفحات مجازی و فعالیت های اینستاگرامی سودا سیدی

شما می توانید این خواننده را با نام ۳vda.seyedi در این پلتفرم پیدا کنید و کارهای او را به واسطه ی همین صفحه پیگیری نمایید.

سودا سیدی

مصاحبه با سودا سیدی

سودا سیدی در دوران فعالیت هنری خود همیشه به سلیقه مخاطب اهمیت ویژه می دهد و در کار های او نیز این موضوع را میتوانیم مشاهد کنیم.

فکر میکنی در موسیقی ما مافیا و دست های پشت پرده وجود دارد؟

بله متاسفانه و تنها کسانی متوجه این موضوع میشن که در این عرصه کار میکنن. من خودم این رو دیدم و لمس کردم و این منو خیلی اذیت میکنه.

یکی از ویژگی های موسیقی پاپ ما این است که تعداد زیادی از آهنگساز ها و تنظیم کنندهای خوب ما خودشان هم خواننده شده اند، فکر میکنید این خوباست یا نه؟

بنظر من خوب است اگر سوادخواندن و رنگ و صدای خوبی یا خواصی داشته باشد چرا که نه.

فکر میکنی موسیقی ما برای رسیدن به شرایط ایده آل چه چیزی کم دارد ؟

به نظر من به آگاهی و تلفیق چند سبک جذاب با هم را کم دارد.

سودا سیدی

میخواهیم بدونیم با توجه به موزیک هایی که تا امروزمنتشر کردی، مخاطب های تو با کدوم یکی ازکارها ارتباط بیشتری گرفتند؟

به نظرمن همه را دوست داشتند ولی با ترک ( بخون از زن ) ( دلم باتوئه) و ( محکوم ) تا الان ارتباط بیشتری گرفتن.

نظرات