بهترین گینر برای افزایش وزن در ایران

0

برای اهداف بدنسازی در افزایش وزن عضلات به جز تمرین باید از مکمل گینر ایرانی استفاده کنید. گینر ایرانی خوب نه تنها استانداردهای وزارت بهداشت را دارد، بلکه بدون ایجاد عارضه شما را به اهداف بدنسازی‌تان می‌رساند.

بهترین گینر برای افزایش وزن در ایران

اگر خودتان بدنسازی می‌کنید یا در میان نزدیکان‌تان شخصی در زمینه بدنسازی فعال است؛ احتمالا درباره گینرها شنیده‌اید. مکمل گینر با داشتن انواع مواد ریز مغذی، مکملی است که می‌تواند وزن بدنساز را به‌طور بهینه افزایش دهد. البته این افزایش وزن با افزایش وزن عضلات صورتی می‌گیرد؛ نه بافت چربی بدن.

اگر مربی بدنسازی شما هم برای افزایش وزن و حجم عضلات‌تان توصیه کرده است که مکمل گینر تهیه کنید؛ بهتر است نوع ایرانی‌اش را بخرید. مکمل‌های گینر ایرانی، همگی زیر نظر وزارت بهداشت و درمان و سازمان غذا و داروی کشور، تولید می‌شوند؛ بنابراین کمتر خطرات و عوارض را برای مصرف‌کنندگان دارند. در ادامه درباره بهترین گینر افزایش وزن عضلات در ایرانريال صحبت می‌کنیم.

 گینر ایرانی

خرید بهترین مکمل گینر ایرانی برای بدنسازان

فواید استفاده از گینر ایرانی برای بدنسازان

بدنسازانی که قصد افزایش توده عضلانی خود را دارند؛ باید علاوه بر تبعیت از یک رژیم غذایی پرپروتئین، کم‌ کربوهیدرات و کم چربی، از مکمل گینرهای عضلات هم استفاده کنند.

این محصولات مکمل به این دلیل وارد رژیم ورزشکاران می‌شوند که به‌طور مستقیم، روی وزن‌گیری عضلات اثرگذار هستند. در صورتی‌که بخواهید پرورش اندام، انجام دهید اما گینر مصرف نکنید؛ به هدف عضله‌سازی خود نخواهید رسید. گینرها ترکیباتی از انواع ریزمغذی‌ها هستند که مهم‌ترین ترکیبات آنها عبارت‌اند از:

  • کربوهیدرات
  • پروتئین زیاد
  • مقداری چربی مفید و سالم

ویژگی‌های بهترین گینر ایرانی برای پرورش اندام

اشخاصی که می‌خواهند یک گینر خوب بخرند باید توجه کنند که گینر پیشنهادی توسط فروشنده محصولات مکمل بدنسازی، این ویژگی‌ها را داشته باشد:

  • اسیدهای آمینه ضروری برای عضلات
  • کربوهیدرات‌های با فرمول پیچیده و دیرهضم
  • دارا بودن مواد معدنی و ویتامین‌های لازم برای ورزشکاران

مکمل گینرهای ایرانی باکیفیت، بهترین نوع این ۳ عامل ریزمغذی را دارند و برای جذب در بدن ورزشکاران ایرانی بهینه‌سازی، شده‌اند. درصورتی‌که قصد دارید این مکمل‌ها را بخرید بهتر است؛ حتما برچسب مواد ترکیبی این محصول، استانداردها و پروانه‌های سازمان غذا و دارو را روی بسته‌بندی این محصول چک کنید.

گینر افزایش وزن

نحوه استفاده از بهترین مکمل گینر ایرانی در رژیم غذایی ورزشکاران بدنسازی

بهترین مکمل گینر ایرانی برای افزایش وزن

در بازار مکمل‌های ورزشی، انواع و اقسام گینرها وجود دارند؛ با این‌حال یک گینر معمولا دارای این ویژگی‌ها است:

  • سبب افزایش سرعت عضله‌سسازی می‌شود.
  • تعادل پروتئینی بدن ورزشکاران را افزایش می‌دهد.
  • سرعت ریکاوری بعد از تمرین را افزایش می‌دهد.
  • کالری مورد نیاز بدنسازها را در طول روز، تامین می‌کند.
  • عملکرد ورزشکاران را در تمرین، بهبود می‌دهد.

نکات مهم در مصرف مکمل گیـنر بدنسازی

یادتان باشد که برای استفاده از مکمل گـینر، باید نکات مهمی را رعایت کنید تا بهترین نتیجه را در افزایش حجم عضلانی‌تان، حاصل شود. اول این‌که بهترین زمان مصرف مکمل گـینر ایرانی، صبح بعد از بیدار شدن از خواب است. در این زمان بدن گرسنه است و ذخایر قبلی خود را مصرف کرده است؛ بنابراین اولین ریزمغذی‌ها و درشت مغذی‌های وارده به سیستم گوارش را جذب می‌کند و حجم عضلات را افزایش می‌دهد.

بعد از انجام تمرین ورزشی نیز می‌توانید مکمل گیـنر مصرف کنید؛ چراکه در این زمان طلایی، بدن تمام ذخایر خود را مصرف کرده و آماده دریافت مواد مهم برای بازسازی توده عضلانی خود است. یکی دیگر از بهترین زمان‌های مصرف مکمل گـینر، ۴۰ دقیقه قبل از تمرین ورزشی است؛ به این ترتیب، بدن انرژی کافی برای انجام تمرینات قدرتی بدنسازی خواهد داشت.

در ضمن یادتان باشد؛ گینرها به تنهایی برای عضله‌سازی مناسب نیستند. شما برای افزایش حجم عضلات باید این ۳ عامل را به طور همزمان در برنامه روزانه خود داشته باشید:

  1. رژیم غذایی
  2. تمرین ورزشی
  3. مکمل گینر

در صورتی‌که گـینر را بدون تمرین ورزشی منظم، مصرف کنید؛ تنها سبب ایجاد بافت چربی اضافه در ناحیه شکم و پهلوی‌تان خواهد شد. اگر طعم گـینر مخلوط شده با آب را به تنهایی دوست ندارید، می‌توانید آن را با شیر یا آب‌میوه طبیعی میل کنید.

بهترین گینر افزایش وزن

بهترین زمان برای مصرف مکمل گـینر ایرانی در طول روز

جمع بندی

در بالا به طور مفصل توضیح دادیم که مکمل گینر ایرانی چیست؛ چرا بهتر است بدنسازان از انواع ایرانی گینر استفاده کنند و بهترین زمان مصرف این گینرها کی است؟ در ضمن به خاطر داشته باشید که بهترین نوع گـینر ایرانی را برای عضله‌سازی به کار برید تا عضلات شما بیشترین افزایش حجم را داشته باشند.

به این منظور می‌توانید از محصولات داروسازی کارن استفاده کنید. این گروه صنعتی، به عنوان یک تولید‌کننده نامی محصولات ورزشی، توانسته گینر ایرانی با کیفیت رقابتی با محصولات خارجی، تولید و به ورزشکاران ایرانی عرضه کند.

نظرات