فروشگاه گاوصندوق در رشت

0

در این مقاله آموزشی قصد داریم که بهترین فروشگاه گاوصندوق در رشت را برای خرید انواع گاوصندوق ها را به شما معرفی نماییم.

گاوصندوق هایی که امروزه در بازار گاوصندوق ایران عرضه می شوند بر اساس نوع برند، کیفیت ساخت و متریال به کار رفته در فرایند ساخت تمامی گاوصندوق ها، جنس بدنه و نوع قفل به کار رفته در گاوصندوق ها می توانند شامل دسته بندی های مختلفی باشند، لذا ما در این مقاله قصد داریم که انواع گاوصندوق ها را از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار دهیم، پس در صورتی که شما هم قصد خرید گاوصندوق را دارید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

توجه » برای خرید انواع گاوصندوق های ایرانی و خارجی، با قیمت مناسب بدون واسطه و همچنین امکان خرید قسطی آن هم با اقساط بلند مدت می توانید به وب سایت safekaveh.com  مراجعه نمایید و یا همین حالا با شماره های ۰۹۱۲۲۰۸۴۳۳۵ و یا ۰۲۱۵۵۶۲۵۰۸۶ تماس حاصل فرمایید.

 فروشگاه گاوصندوق در رشت

انواع گاوصندوق بر اساس نوع برند

تمامی مدل های مختلف گاوصندوق که شما در بازار مشاهده می کنید هر یک دارای برند های خاصی هستند که معمولاً این برند ها توسط شرکت های مختلف ایرانی مانند شرکت گاوصندوق کاوه و یا شرکت های خارجی مثل شرکت گاوصندوق آیکو تولید و در بازار عرضه می شوند.
یکی از سوالات متداول مشتریان خرید گاوصندوق این است که آیا گاوصندوق های ایرانی دارای کیفیت بالاتری هستند یا گاوصندوق های خارجی.
در پاسخ به این سوال باید گفت که برندهای مختلف ایرانی و خارجی هر یک استانداردهای خاصی را برای محصولات خود در نظر گرفته اند که مشتریان با توجه به نوع نیاز شان مبنی بر خرید گاوصندوق می توانند بر اساس این استانداردها محصول مورد علاقه خود را انتخاب نمایند.
بخش زیر چند نمونه از شرکت های ایرانی و خارجی معتبر در زمینه تولید گاوصندوق را به شما معرفی می‌کنیم تا با استانداردهای ساخت محصولات این شرکت ها آشنا شوید.

در ابتدا به سراغ شرکت های ایرانی تولید کننده گاوصندوق می رویم.

انواع گاوصندوق بر اساس نوع برند

شرکت گاوصندوق گنجینه

شرکت گاوصندوق گنجینه مهر پارس یکی از شرکت های ایرانی شناخته شده در زمینه تولید بهترین گاوصندوق های ضد سرقت و نسوز می باشد.

شما می توانید برای مشاهده انواع صندوق گنجینه مهر پارس می توانید به وب سایت safekaveh.com  مراجعه نمایید.

شرکت گاوصندوق کاوه

شرکت گاوصندوق کاوه یکی از شرکت های معتبر ایرانی در زمینه تولید انواع صندوق های نسوز و ضد سرقت می باشد این شرکت انواع گاوصندوق ها را در سایز کوچک و بزرگ تولید و در بازار گاوصندوق ایران عرضه می کند.
یکی از دلایل محبوبیت بسیار بالای محصولات شرکت کاوه این است که این شرکت تمامی محصولات خود را با ۲ سال گارانتی معتبر و ۵ سال خدمات پس از فروش به مشتریان جهت خرید گاوصندوق ارائه می دهد.

شرکت گاوصندوق ایران کاوه

شرکت گاوصندوق ایران کاوه نیز مانند شرکت کاوه یکی دیگر از شرکت‌های ایرانی در زمینه تولید انواع صندوق های نسوز و ضد سرقت می باشد.
شرکت هم دقیقاً مشابه شرکت رقیب خود یعنی سیف کاوه سالیان سال است که در زمینه تولید انواع گاوصندوق ها فعالیت می کند.

شرکت گاوصندوق گنج بان

بعد از شرکت های کاوه و ایران کاوه گنج بان به عنوان سومین شرکت معتبر ایرانی در زمینه تولید انواع گاوصندوق ها شناخته می شود.
شرکت گنج بان همه مانند دو شرکت دیگر تمامی محصولات خود را با ۲ سال گارانتی معتبر در بازار عرضه می کند.
همین که شرکت گنجبان سعی کرده است برای تولید گاوصندوق های با کیفیت تر نسبت به شرکت های رقیب قفل های گاوصندوق تولید شده خود را به صورت هوشمند و با ایمنی بالاتر تولید نماید.

شرکت گاوصندوق سدید

گاوصندوق های تولید شده توسط شرکت سدید از نظر زیبایی و سبک طراحی بسیار بهتر از شرکتهای رقیب می باشد.

در ادامه به بررسی شرکت های گاوصندوق خارجی که محصولات آنها در بازار ایران عرضه می شود می پردازیم.

شرکت گاوصندوق نیکا

شرکت سیف باکس نیکا یکی از ت‌های کره‌ای است که سالیان اخیر محصولات آن در بازار گاوصندوق ایران تولید و عرضه شده است.
یکی از مزیت های بسیار خوب شرکت کره‌ای نیکا این است که محصولات آن در برخی از فروشگاه گاوصندوق مانند فروشگاه گاوصندوق کاوه طباطبایی همانند شرکت های ایرانی با گارانتی و ضمانت نامه معتبر عرضه می شود.

شرکت گاوصندوق بامیل

شرکت سیف باکس وام این همه یکی دیگر از شرکت‌های کره‌ای است که محصولات آن در بازار گاوصندوق ایران تولید و عرضه می‌شود.
تمامی محصولات تولید شده توسط شرکت با میل دارای استاندارد نسوز هستند.
ضمن اینکه این شرکت تمامی محصولات خود را با استاندارد UL در بازارهای جهانی عرضه می کند.

شرکت گاوصندوق آیکو

اگر بسته کیفیت محصول در زمان خرید گاوصندوق برای شما از اهمیت است ما محصولات تولید شده توسط شرکت گاوصندوق آیکو را به شما پیشنهاد می کنیم.
هایکو یک شرکت ژاپنی در زمینه تولید انواع گاوصندوق های نسوز و ضد سرقت می باشد و از نظر امنیت محصولات شرکت آیکو حرف اول را میزنند.
همانطور که خود شما هم به خوبی می دانید محصولات تولید شده در زمینه های مختلف در کشور ژاپن از نظر کیفی بسیار بهتر از محصولات کره ای و یا چینی هستند.

انواع گاوصندوق بر اساس کیفیت ساخت

در بخش قبلی شما با برندهای مختلف که در زمینه تولید و عرضه گاوصندوق فعالیت می‌کنند آشنا شدید، در ادامه قصد داریم که انواع گاوصندوق ها بر اساس کیفیت ساخت را بررسی نماییم.

گاوصندوق های نسوز

ویژگی نسوز بودن و قدرت تحمل در برابر حرارت و آتش سوزی یکی از معیارهای بسیار مهم مشتریان در زمان خرید گاوصندوق می باشد.
معمولاً گاوصندوق های نسوز گاوصندوق های هستند که در زمان ساخت آنها از ورقه‌های فولاد نسوز استفاده می‌شود و همین ویژگی باعث شده که این نوع محصولات قدرت تحمل بالایی در برابر حرارت و آتش سوزی را داشته باشند.

گاوصندوق های ضد سرقت

مورد بعدی در مورد کیفیت گاوصندوق ها مربوط به ضد سرقت بودن آنها است.
و فاکتور هایی که باعث میشود که ما یک گاوصندوق را ضد سرقت بدانیم این است که در پروسه ساخت گاوصندوق ها باید از قفل های ضد سرقت و اثر انگشتی استفاده شود.
بدنه گاوصندوق ها باید ضد ضربه باشد.
ضمن اینکه وزن گاوصندوق نیز باید سنگین باشد که به راحتی نمی توان آن را حمل و جابه جا کرد.

انواع گاوصندوق بر اساس کیفیت ساخت

انواع گاوصندوق از نظر سایز بندی

گاوصندوق ها از نظر سایز و ابعاد به دو دسته گاوصندوق های سبک و سنگین تقسیم می شوند.
معمولاً گاوصندوق های سبک برای استفاده در خانه ها و یا هتل ها و برخی اداره جات مورد استفاده قرار می گیرند.
گاوصندوق های دارای وزن سنگین نیز در سازمان ها بانک ها مراکز نظامی و غیره مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع گاوصندوق بر اساس نوع قفل

گاوصندوق ها بر اساس نوع قفل به دو دسته صندوق های دارای قفل دستی و مکانیکی، و گاو صندوق های دارای قفل های هوشمند و اثر انگشتی تقسیم‌بندی می‌شوند که اگر بحث امنیت گاوصندوق برای شما دارای اهمیت است بهتر است که از گاوصندوق های دارای قفل هوشمند و اثر انگشتی استفاده نمایید.

فروشگاه گاوصندوق در رشت

برای خرید گاو صندوق از بهرترین فروشگاه گاوصندوق در رشت تماس بگیرید.

نظرات