فال‌ روزانه ۲۸ اسفند‌/ فال روزانه امروز یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ کاملا واقعی میگه!!

0

فال‌ روزانه ۲۸ اسفند‌/ فال روزانه امروز یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ کاملا واقعی میگه!!

در اینجا فال روزانه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ را برای متولدین همه ماه ها اورده ایم در ادامه می توانید فال روز یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ بخوانید. فال امروز به شما می گوید: خبر جدیدی دریافت می کنید یا هدیه ای شگفت انگیز از کسی می گیرید. و… ادامه فالتان را بخوانید

فال‌ روزانه ۲۸ اسفند‌/ فال روزانه امروز یکشنبه 28 اسفند 1401 کاملا واقعی میگه!!

حال و احوال امروز ۲۸ اسفند ۱۴۰۱

فال غیبگویی نیست فال پیشگویی مسائلی است که به احتمال قوی برای شما اتفاق می افتد و گذری به اینده و آگاهی پیدا کردن از آنچه قرار است رخ بدهد و یا رخ ندهد اما آیا می توان از آینده خبری آورد؟ آیا آینده را میتوان دید و توصیف کرد و پیش بینی کرد؟

فال روزانه یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ برای فروردین ماهی ها

خبر جدیدی دریافت می کنید یا هدیه ای شگفت انگیز از کسی می گیرید.

شما معمولا در اجتماع نقش فعالتری دارید، اما امروز ترجیح می دهید وقتتان را در خلوت و تنهایی خود و با فکر کردن به چیزهای مختلف، از فلسفه گرفته تا پول و آینده ی حرفه ایتان بگذراید.

ایده هایی که به نظرتان جالب می آیند را یادداشت کرده و بلافاصله به سراغ کارهایی بروید که باعث آرامش شما خواهند شد. کمی پیاده روی یا ورزش کنید تا انرژی و هیجان درونیتان تخلیه و ذهنتان کمی آرام شود.

فال روزانه یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ برای اردیبهشت ماهی ها

خودتان را گول نزنید و واقعیت را همان طوری که هست ببینید، نه آن طوری که دلتان می خواهد باشد. این کار می تواند ضررهای جبران ناپذیری برای شما به همراه داشته باشد. شما نمی توانید برای همیشه در عالم رویا زندگی کنید و دیر یا زود مجبور خواهید شد با حقیقت روبرو شوید.

اخلاق شما امروز تند تر و خشن تر از روز های دیگر است. با این حال این خصلتتان به شما کمک می کند تا کارهایتان را با جدیت دنبال کنید و پروژه هایی که ناتمام مانده اند را به اتمام برسانید.

فال روزانه یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ برای خردادی ها

امروز می خواهید همه را در برنامه های خود شریک کنید و کارهایتان را به همراهی دوستانتان انجام دهید. شما همیشه به دنبال این هستید که از دیگران مراقبت کنید و در موقعیت های مختلف به دیگران کمک می کنید. امروز بیشتر از همیشه می خواهید از بقیه مواظبت کنید و این کار هیچ اشکالی ندارد. فقط به یاد داشته باشید که خودتان هم نیازهایی دارید و نباید همه وقت خود را برای بقیه صرف کنید. امروز بسیار احساس تنهایی می کنید

فال روزانه یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ برای تیر ماهیا

امروز شما اراده ای همچون آهن در اختیار دارید و اگر عزمتان را جزم کنید که کاری را به انجام برسانید یا چیزی را به دست بیاورید هیچ کس و هیچ چیزی نخواهد توانست جلویتان را بگیرد.

شاید گاهی دیگران شما را به تنبلی یا آسان طلبی متهم کنند، اما این بار داستان فرق می کند و شما خودتان را آماده ی حرکت احساس می کنید. شما در حال حاضر خیلی خوش بین هستید و افکار مثبت شما را نسبت به آینده امیدوار کرده اند. مواظب باشید دچار ساده انگار نشوید و هر از گاهی با جدیت بیشتری شرایط را بسنحید تا مبادا مشکلی برایتان به وجود بیاید.

مرداد

امروز سعی کنید تا جای ممکن خونسردی خود را حفظ کنید و مواظب باشید بدون داشتن مدارک و اطلاعات کافی کسی را به چیزی محکوم نکنید. خشم خود را تحت کنترل داشته باشید. اگر الان رفتار تندی نشان دهید، آن هم وقتی دلیل کافی برای این کار ندارید، این احتمال وجود دارد که احترام طرف مقابلتان را برای همیشه از دست بدهید. در روزهایی مثل امروز برای هیچ چیزی هیچ تضمینی وجود ندارد. اگر درگیری و مشکلی وجود دارد که باید حل کنید،

شهریور

امروز جنبه ی جنگجوی وجود شما از جنبه ی احساسیتان قویتر شده است. این موضوع شما را در وضعیتی قرار خواهد داد که مجبور به دست و پنجه نرم کردن با تنش ها و چالش های غیر منتظره ای خواهید شد. مواظب باشید با افرادی که تنها قصدشان کمک کردن به شماست طوری رفتار نکنید که باعث دلخوریشان شوید. امروز حتما هر طور که شده یک فعالیت مفرح را در برنامه ی روزانه تان جای دهید تا شما را از این جو پرتنش دور کند و حال و هوایتان را تغییر دهد.

فال روزانه شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ برای مهر ماهیا

از نظر روحی و احساسی امروز وضعیت خوبی دارید. اما وقتی نوبت به تصمیم گرفتن برای انجام کارهایتان می رسد دو دل می شوید. همه ی گزینه های موجود برای شما جذاب به نظر می رسند و شما نمی خواهید هیچ کدام از این گزینه ها را از دست بدهید. به احتمال زیاد هیچ کدام از این گزینه ها را از دست نخواهید داد.

فال روزانه یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ برای آبان ماهی ها

تنش زیادی بر جو امروز حاکم است و شما با اضطراب و بیقراری می خواهید کاری را شروع کنید. انرژی بسیار زیادی در اختیار دارید، اما باید مواظب باشید برای کاری که انجام می دهید دلیلی داشته باشید و هدفمند باشید. هیچ کاری را تنها از روی ترس، پشیمانی و یا عذاب وجدان انجام ندهید.

امروز مسائل مرتبط با عشق و روابط عاطفی به نفع شما پیش خواهند رفت و عشق درست همان زمانی که اصلا فکرش را هم نمی کنید به سراغتان خواهد آمد

آذر ماهی ها

امروز حال و هوایتان خوب است و همه چیز خیلی خوب پیش خواهد رفت . به سفر هوایی می روید و از آن لذت می برید. به زودی به خواسته ها و هدف هایتان دست می یابید. هر زمان دچار کسالت و رخوت شدید چمدان های خود را ببندید و به سفر بروید تا روحیه تان تازه شود.

احساسات و عواطفی پر شور و حرارت دارید. امیدوار باشید, به هدف خود نزدیک می شوید.

فال روزانه یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ برای دی ماهیا

فردی پر شور و حرارت هستید و به میهمانی های مختلف دعوت می شوید و اوقات خوش و شادی خواهید داشت. مراقب باشید افراط و زیاده روی نکنید.

همواره در ناز و نعمت و راحتی زندگی کرده اید و همین امر باعث تن پروری و سستی شما شده است که می تواند مشکلاتی را برایتان بوجود آورد.

شانس به شما روی می آورد و به موفقیت مالی می رسید. ولی در زمینه عشق و احساسات دچار مشکل می شوید و نمی دانید چه تصمیمی بگیرید. با دیگران مشورت کنید.

فال روزانه یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ برای بهمن ماهی ها

دوستان نادان همیشه باعث بدبختی و بدبیاری می شوند. از آنها دوری کنید. هر لحظه ممکن است در کمین شما باشند که ضربه ای وارد کنند.

از بصیرت و روشن بینی خاصی برخوردار هستید که می تواند راهنمای شما در کارهایتان باشد. این خصوصیت را در خود تقویت کنید تا به موفقیت برسید و پیشرفت کنید.

به واسطه جذابیتی که دارید مورد توجه دیگران قرار می گیرید. از این فرصت استفاده کنید.

فال روزانه یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ برای اسفند ماهی ها

به زودی خبر خوشحال کننده ای دریافت خواهید کرد که باعث هیجان و شادی تان می شود.

فردی قوی و محکم و زیرک هستید که باید قوای خود را بشناسید و از آنها برای رسیدن به هدفهایتان بهره بگیرید.

از دروغگویی و فریب مردم برحذر باشید. چون عاقبت خوبی ندارد و از این بابت ضربه خواهید خورد.

نظرات