جدیدترین مدل های مانتو دخترانه ویژه عید نوروز ۱۴۰۲ شیک و خاص + راهنمای خرید

0

مانتو دخترانه ۱۴۰۲ : مانتو یکی از پوشش های ضروری برای هر دختری است در انتخاب و خرید آن نیز، نکات مهمی وجود دارد که باید به آن توجه کرد. از این جهت ما مدل های شیک مانتو دخترانه ویژه عید ۱۴۰۲ را همراه راهنمای خرید برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

مانتو دخترانه 1402

جدیدترین مدل های مانتو دخترانه ویژه عید نوروز ۱۴۰۲ شیک و خاص + راهنمای خرید

اولین چیزی که هنگام خرید مانتو باید به آن توجه کرد، سن فرد است. مدل مانتو مناسب خانم های جوان مدل های مناسب دختران جوان و نوجوان شامل مانتوهای جلوباز، اسپرت، مانتوهایی با طرح های فانتزی، رنگ های روشن، مانتوهای کوتاه و بلند و غیره است. معمولا مانتوهای دخترانه مدلهای ساده اما با رنگهای شاد و فانتزی هستند.

مانتو دخترانه

قد و اندام فرد، دومین نکته در خرید یک مانتو است. اگر شما فردی قد کوتاه هستید، لطفا به سراغ مانتوهای کوتاه نروید و بالعکس اگر قد کشیده و بلندی دارید، مانتوهای بلند مناسب شما نخواهد بود. یک نکته دیگر که افراد قد بلند باید به آن توجه کنند این است که افرادی که قدی بلندی دارند مانتوهای خیلی کوتاه نباید بپوشند؛ مانتوهای خیلی کوتاه پاهای شما را کشیده تر نشان می دهد مانتوهای کمر دار با قد متوسط یکی از بهترین گزینه ها برای شما است.

مانتو دخترانه جلوباز

حتما قبل از خرید مانتو به این فکر کنید که در حال حاضر چه کیف و کفشی دارید یا چه کیف کفشی می خواهید بخرید و چه روسری یا شالی را قصد دارید با مانتو مورد علاقه خود بپوشید. زیرا داشتن یک ست مانتو جدید به همراه کیف، کفش و روسری، پوشش شما را بهتر جلوه می دهد.

راهنمای خرید مانتو دخترانه

رنگ پوست در انتخاب رنگ مانتو حائز اهمیت است.اگر رنگ پوست شما تیره است به سمت خرید مانتوهایی با طیف رنگی خیلی روشن نروید و اگر رنگ پوست شما روشن است مانتوهایی با رنگ تیره جلوه بیشتری بر چهره شما خواهد داشت. افرادی که پوست و مو روشن و چشم های رنگی دارند بهتر است مانتوهایی به رنگ آبی ملایم، قهوه ای، بژ و آبی سیر انتخاب کنند. البته به رنگ سال هم توجه کنید،همانطور که می دانید رنگ امسال قرمز و طیف رنگی آن است می توانید با توجه به رنگ پوست خود آن را انتخاب کنید.

رنگ مانتو عید 1402

قیمت مانتو بر اساس فاکتورهای مختلفی تعیین می شود. عواملی که بر قیمت مانتو موثر هستند شامل: جنس پارچه، برند تولید کننده، میزان مصرف پارچه، طراحی و مدل مانتو، کارشدگی آن و غیره. بعضی از مانتوها که به مانتوهای مزونی معروف هستند معمولا قیمت بالاتری به نسبت مانتوهای معمولی دارند.

قیمت مانتو عید

راهنمای خرید مانتو دخترانه

جنس مانتو دخترانه

مدل های جدید مانتو عید

مانتو مجلسی دخترانه

همراه ما باشید

نظرات