زمان و ساعت پخش برنامه تحویل سال ۱۴۰۲ شبکه سه با اجرای حامد سلطانی

0

برنامه تحویل سال ۱۴۰۲ شبکه ۳ با اجرای حامد سلطانی

برنامه تحویل سال ۱۴۰۲ در شبکه سه را با جزئیات زمان پخش با اجرای حامد سلطانی و ساعت پخش و اسامی مهمانان را در سایت حرف تازه بخوانید

صدا و سیما در لحظه های پایانی و چند ساعت مانده به تحویل سال برنامه‌های مخصوص و مناسبتی روزهای آخر سال در شبکه های تلویزیون پخش می شود .

برنامه تحویل سال 1402 شبکه سه

زمان پخش ویژه برنامه سال تحویل ۱۴۰۲ شبکه سه

هر شبکه تلویزیونی با یک مجری روی آنتن زنده این برنامه ها را پخش می کند و با انتخاب مجریان کاربلد و کارکشته به رقابت با هم می پردازند

امسال نیز همانند سال‌ های قبل همه شبکه‌های تلویزیونی در روزهای قبل از سال نو و لحظات تحویل سال ویژه برنامه خود را آغاز می‌کنند. امسال در تلویزیون خبری از مجریان همیشگی نیست و چهره های جدید به اجرای برنامه لحظه تحویل سال خواهند پرداخت.

شبکه سه همانند سال های قبل تغییر اساسی در مجری داده و جای احسان علیخانی را حامد سلطانی سپرده است. مجری که اینروزها مشغول اجرای برنامه اعجوبه ها می باشد.

جزئیات پخش

برنامه‌سال‌ تحویل شبکه ۳ سیما از ۲۶ اسفندماه تا لحظه تحویل سال ۱۴۰۲ به مدت ۴ شب با اجرای حامد سلطانی تقدیم نگاه مخاطبان خواهد شد.

این برنامه با دعوت از خوانندگان و هنرمندان مطرح، دقایق شادی را برای بینندگان رقم خواهد زد. همچنین سوژه های مردمی و میهمانان ورزشکار از جمله میهمانان افتخاری ویژه برنامه سال تحویل شبکه سه خواهند بود.
آیتم‌های نمایش کمدی، استندآپ، پخش موسیقی‌های محلی و .. از دیگر بخش‌های ویژه سال تحویل شبکه سه سیماست.

احسان علیخانی در این سال‌ها اجرای ویژه برنامه را بر عهده داشته است که در چند سال اخیر با برنامه‌ های سه ستاره آن را همراه کرده بود و به نوعی رقابتی برای برنامه‌ها و سریال‌ های تلویزیونی ایجاد کرده بود. اما امسال بری از این چهره نیست و تلویزیون قصد دارد تا با چهره ها و مجریان جدید به استقبال بهار و عید نوروز برود.

نظرات