ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۲ شبکه دو با اجرای المیرا شریفی مقدم

0

ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۲ شبکه دو با اجرای المیرا شریفی مقدم

ویژه برنامه شب عیدی برای تحویل سال ۱۴۰۲ در شبکه دو و زمان پخش و مجری این برنامه را در سایت حرف تازه بخوانید

صدا و سیما در لحظه سال تحویل و چند ساعت مانده به تحویل سال برنامه‌های مخصوص و مناسبتی تحویل سال در شبکه های تلویزیون پخش می شود .

برنامه شب عیدی شبکه دو

زمان و ساعت پخش برنامه تحویل سال ۱۴۰۲ شب عیدی از شبکه دو

برنامه تحویل سال ۱۴۰۲ مانند سالیان قبل با اجرای مجریان توانمند در همه شبکه های سراسری پخش می شود و روی آنتن زنده تلویزیون مهمان خانه های گرم خانواده های ایرانی می شود.
چندین سال است که ساعات پایانی سال با برنامه های ویژه روی آنتن زنده می رود و مهمانان هنری و ورزشی و چهره های محبوب با دعوت به برنامه لحظات جذاب و هیجانی را برای مخاطبان و بیننده ها می سازند.

مانند همه مناسبت ها و مراسم همه ساله شبکه دو نیز ویژه برنامه ای با عنوان «شب عیدی» با اجرای المیرا شریفی‌ مقدم تهیه و تدارک دیده و در ساعات منتهی به پایان سال ۱۴۰۱ روی آنتن خواهد رفت.

ویژه‌برنامه تحویل سال «شب عیدی» با اجرای المیرا شریفی‌ مقدم، وحید رونقی و مجید یحیایی از ۲۶ اسفندماه از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شبکه دو؛ برنامه «شب عیدی» دورهمی صمیمانه‌ای است که در هر قسمت از این برنامه ورزشکاران، هنرمندان، خبرنگاران، و… درباره اتفاقات و جذابیت‌های کاری‌شان و همچنین موضوعات دیگر به گفتگو خواهند نشست.

از دیگر بخشهای این برنامه می‌توان به گزارش‌های روایی از موضوعات اجتماعی، آیتم‌های ویژه از استانهای مختلف، اجرای متفاوت گروههای نمایشی همچون گروه «پهلوانان کوچک» و… اشاره کرد.

برنامه «شب عیدی» کاری از گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی امیرعلی آزادی و اجرای المیرا شریفی مقدم، وحید رونقی و مجید یحیایی است که روزهای جمعه ۲۶ تا ۲۸ اسفند ساعت ۲۱ تا ۱:۳۰ بامداد و دوشنبه ۲۹ اسفند با ویژه برنامه تحویل سال نو از ساعت ۱۳ تا ۲ بامداد، روانه آنتن این شبکه خواهد شد.

این برنامه با حضور مهمانان مختلف گفت‌وگوهایی ویژه را تدارک دیده و طراحی دکور نیز از اِلمان‌هایی ویژه بهره می‌برد.
گزارش‌هایی روایی از موضوعات مختلف، بخش‌های ویژه از استان‌های مختلف، اجرای متفاوت گروه‌های نمایشی، حضور خوانندگان مختلف و اجرای برنامه از جمله بخش‌های «شب‌عیدی» است.

جزئیات پخش

این ویژه برنامه شبکه دو ویژه‌ برنامه تحویل سال ۱۴۰۲ کاری از گروه اجتماعی فرهنگی از ۲۶ اسفند حوالی ساعت ۲۱:۰۰ روانه آنتن می‌شود و ۲۹ اسفند ماه نیز از حوالی ظهر تا شب عید همراه مخاطبان شبکه دو سیماست. مخاطبان و بینندگان می توانند اجرای شاد و مهیج خانم شریفی مقدم را تماشا کنند.

نظرات