زمان پخش و تکرار برنامه نوروز دوست داشتنی تحویل سال ۱۴۰۲ شبکه یک

0

زمان پخش و تکرار برنامه نوروز دوست داشتنی تحویل سال ۱۴۰۲ شبکه یک

برنامه نوروز دوست داشتنی ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۲ در روزهای آخر سال ۱۴۰۱ در شبکه یک تلویزیون است و کم کم باید آماده از راه رسیدن سال نو باشیم و با برنامه های تلویزیون که به همین مناسبت پخش می شود همراه باشید

برنامه نوروز دوست داشتنی شبکه یک

شبکه یک با برنامه نوروز دوست داشتنی با ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۲ با اجرای اقبال واحدی، عباس طاهریان، مهدی مهدی‌ قلی و فرشته ایزدی به استقبال بهار می رود و با آیتم ها و مهمانان خاص و مهم بخش های متنوعی را برای بینندگان در نظر گرفته است.

نوروز دوست داشتی عنوان ویژه برنامه تحویل سال شبکه یک سیما است که با اجرای اقبال واحدی، عباس طاهریان، مهدی مهدی‌قلی و فرشته ایزدی روی آنتن می رود که تهیه‌کنندگی آن را مقداد مومن‌نژاد انجام داده که آیتم ها و بخش های مختلفی دارد.

این برنامه میزبان خانواده‌های ایرانی از اقوام رنگارنگ ایرانی، خوانندگان و هنرمندان و اهالی موسیقی نواحی ایران، دانشمندان و مدیران و خدمتگزاران حوزه‌های مختلف علمی، شاعران و داستان‌نویسان و سینماگران و ورزشکاران است.

برنامه نوروز دوست داشتنی ویژه برنامه تحویل سال 1402 شبکه یک

ساعت پخش

این ویژه برنامه در ۲۹ اسفند ماه و روز پایانی سال به مدت هشت ساعت تا لحظه تحویل سال ۱۴۰۲ پخش می‌شود. اجرای این برنامه را اقبال واحدی، عباس طاهریان، مهدی مهدی‌قلی و فرشته ایزدی بر عهده دارند.

در این برنامه مانند همه ساله دعوت از چهره‌ها و شخصیت‌ها فرهنگی، هنری، اجرای کنسرت زنده، میان برنامه و … از جمله آیتم‌های این ویژه برنامه است.

تهیه کننده ویژه برنامه نوروزی شبکه یک گفت: شب های ۲۷ و ۲۸ اسفندماه از ساعت ۲۰ تا ۱ بامداد و روز ۲۹ اسفند از ساعت ۱۵ تا دقایق تحویل سال و ساعت ۲ بامداد در خدمت بینندگان عزیز شبکه یک خواهیم بود.

مومن نژاد در ادامه تصریح کرد: آیتم های طنز رادیویی با حضور چهره های سرشناس رادیو، قهرمانان حوزه های مختلف و همچنین چهره های سرشناس در حوزه‌‌های مختلف از اقشار مختلف جامعه مهمان ویژه برنامه ما در طی سه شب خواهند بود.

مومن نژاد با بیان اینکه ۱۲ گروه موسیقی محلی از استان های مختلف کشور مهمان برنامه خواهند بود، گفت: برنامه در ۲ استودیو تهیه می شود و از خانواده های اصیل اقوام ایرانی در قومیت های مختلف نظیر اقوام بختیاری، شاهسون، قشقایی و… نیز دعوت به عمل آمده است.

این تهیه کننده در پایان افزود: ۳۰ گزارش مستند نوروزی از روستاهای مختلف کشورمان ایران با حال و هوای نوروزی روی آنتن خواهیم برد و سه بخش ویژه دفاع مقدس در این سه شب با عناوین ویژه مادران شهید، جانبازان قطع نخاعی، جانبازان نابینا با حضور این عزیزان خواهیم داشت.

در شبکه قرآن نیز ویژه‌ برنامه تحویل سال نو از حرم مطهر امام رضا (ع) به صورت ترکیبی در ۳۰۰ دقیقه پخش می‌شود.

شبکه‌های افق و جام جم و شبکه آموزش نیز برنامه های مخصوص دارند.

شبکه آی‌فیلم در ۲۷، ۲۸ و ۲۹ اسفند با ویژه‌برنامه زنده به استقبال سال نو می‌رود.

زمان سال تحویل ۱۴۰۲

لحظه تحویل سال ۱۴۰۲ هجری شمسی به ساعت رسمی جمهوری اسلامی ایران:

لحظه سال تحویل ۵۴ دقیقه و ۲۸ ثانیه روز سه‌شنبه ۱ فروردین ۱۴۰۲ هجری شمسی، مطابق ۲۸ شعبان ۱۴۴۴ هجری قمری و ۲۱ مارس ۲۰۲۳ میلادی است

نظرات