زمان پخش و تکرار همه سریال های نوروزی و ماه رمضان ۱۴۰۲ +‌ساعت بازپخش

0

زمان پخش و تکرار همه سریال های نوروزی و ماه رمضان ۱۴۰۲ +‌ساعت بازپخش

سریال‌ های نوروزی ۱۴۰۲ و ماه رمضان ۱۴۰۲ کی پخش میشه؟ : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال‌ های عید نوروز و ماه رمضان ۱۴۰۲ برای علاقه مندان به سریال های نوروزی و ماه رمضان را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال های جذاب در ایام تعطیلات سال نو بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

زمان پخش سریال های نوروزی و ماه رمضان 1402 از تلویزیون

همزمانی ماه رمضان و عید نوروز در سال ۱۴۰۲ باعث شد تا تلویزیون سریال های متفاوتی را با توجه به حال و هوای ماه رمضان و سال نو برای بینندگان تدارک ببینید. اما آیا ساعت و زمان پخش و بازپخش سریال های ماه رمضان و عید نوروز را می دانید؟ در ادامه به این موضوع می پردازیم

زمان پخش و تکرار سریال های نوروزی ۱۴۰۲ در شبکه یک

سریال نون خ ۴ به کارگردانی سعید آقاخانی در ایام نوروز و ماه رمضان مهمان خانه های مردم خواهد شد. این سریال در ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک روی آنتن می رود. این مجموعه طنز یکی از گزینه های قطعی برای پخش در ماه رمضان سال ۱۴۰۲ است که در ۳۰ قسمت ساخته شده و تا پایان ماه مبارک از شبکه یک سیما پخش می شود.

در این سریال بازیگران دیگری همچون علی صادقی، هدیه بازوند، علی صالحی، میرطاهر مظلومی، کاظم نوربخش، نسرین مرادی، صهبا شرافتی، فریده سپاه منصور، حمیدرضا آذرنگ و… به هنرمندی پرداخته اند و حسن معجونی جدیدترین هنرمندی است که در فصل ۴ به جمع بازیگران پیوسته است.

موقعیت مهدی (سریال عاشورا) دیگر سریال شبکه یک است که گویا در ایام شبهای قدر از شبکه یک پخش خواهد شد.

عاشورا از محصولات سیمافیلم است که در زمان تولید تهیه‌‌کنندگی آن را ابوالفضل صفری برعهده داشت، اما در ادامه تهیه‌کنندگی پروژه به حبیب‌الله والی‌نژاد واگذار شد.
در این سریال موقعیت گردان عاشورا در جنگ تحمیلی به فرماندهی شهید مهدی باکری روایت می‌شود. هادی حجازی‌فر علاوه بر کارگردانی، نقش شهید مهدی باکری را هم در این سریال بازی می‌کند. وحید حجازی‌فر هم عهده‌دار نقش شهید حمید باکری است.

ژیلا شاهی و روح‌الله زمانی دیگر بازیگران این فیلم- مجموعه هستند. «موقعیت مهدی» سال گذشته در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر روی پرده رفت و موفق شد سیمرغ بلورین بهترین فیلم را از آن خود کند.

همچنین ببیید: اسامی و معرفی کامل سریال های عید نوروز ۱۴۰۲ + عکس و خلاصه سریال ها

زمان پخش تکرار سریال‌‌ های نوروزی ۱۴۰۲ در شبکه دو

آقای قاضی و وضعیت زرد از شبکه دو در حوالی ساعت ۲۱:۱۵ دقیقه روی آنتن می رود

این سریال با هنرمندی بهزاد خلج، کارگردانی سجاد مهرگان و تهیه‌کنندگی احمد شفیعی روی آنتن شبکه دو سیما رفت. سجاد مهرگان کارگردان مجموعه «آقای قاضی» در برنامه رادیویی استودیو هشت به تشریح سری جدید این مجموعه پرداخت. به گفته وی، احمد شفیعی تهیه‌کننده اول اثر بود که زحمات بسیاری کشید و محمد تنکابنی تهیه‌کننده جدید اثر است.

زمان پخش تکرار سریال‌ های ماه رمضان ۱۴۰۲ از شبکه ۳

سریال رستگاری سریال مسعود ده نمکی از شبکه سه سیما در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲ قطعی به نظر می رسد.

ممکن است که سریال مستوران ۲ و جشن سر برون نیز در انتظار پش از تلویزیون در ایام عید نوروز و ماه رمضان امسال باشد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال های جذاب و به یاد ماندنی و مهیج لذت ببرید.

همراه ما باشید

نظرات