مدل های جدید تزیین آجیل عید نوروز ۱۴۰۲ با ایده های خلاقانه + نکات مهم تزیین

0

تزیین آجیل عید نوروز ۱۴۰۲ : آجیل مهم ترین و ضروری ترین محصولی است که برای عید و دید و بازدید عید مورد استفاده قرار می گیرد از این رو نحوه چیدمان آن نیز مهم است. از این جهت ما مدل های تزیین آجیل شب عید ۱۴۰۲ همراه نکات تزیین را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

تزیین آجیل عید نوروز 1402

مدل های جدید تزیین آجیل عید نوروز ۱۴۰۲ با ایده های خلاقانه + نکات مهم تزیین

آجیل شب عید که اغلب دارای ترکیباتی چون پسته، بادام، بادام هندی، فندق، کشمش، نخودچی، گردو، تخمه کدو و… است، نه تنها در شب عید بلکه در طول سال نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

آجیل عید

برای تزیین استفاده از ظروف شیشه‌ای مثل انواع جام‌ها و یا حباب‌های بلوری هم برای این کار توصیه می‌شوند و نمای زیبایی دارند. می‌توانید از روبان‌های رنگی و یا گل‌های خشک هم برای تزیین ظروف شیشه‌ای استفاده کنید.

تزیین آجیل عید

یک ایده خوب ترکیب آجیل عید نوروز با شکلات است. با این کار یک تیر و دو نشان زده‌اید. پیشنهاد ما برای زیبایی و جذابیت بیشتر استفاده از شکلات‌های طرح‌دار و رنگی است. همچنین استفاده از چوب و وسایل چوبی در هدیه دادن همواره حس خوبی را به فرد گیرنده منتقل می‌کند. این امر برای تزیین آجیل هم صدق می‌کند. پیشنهاد ما استفاده از سبدهای چوبی و فانتزی است.

نحوه چیدمان آجیل

یکی از جالب‌ترین ایده‌ها برای تزیین آجیل عروس و داماد این است که آجیل‌ها را در یک تنگ بریزید و سپس تنگ را تزیین کنید. برای این کار می‌توانید یک سبد یا سینی نسبتاً بزرگ انتخاب کنید. سپس چند تنگ با اندازه متوسط بردارید و داخل هر کدام مقداری آجیل بریزید. سپس تنگ‌ها را داخل سبد یا سینی قرار دهید و فضای خالی داخل سینی یا سبد را با گل و برگ‌های طبیعی پر کنید. برای این که آجیل شما بیرون نریزد و آلوده نشود، بهتر است روی تنگ را با سلفون بپوشانید.

نحوه تزیین آجیل

ایده بعدی برای تزیین آجیل عید برای عید چیدن آجیل در سینی یا یک دیس است. برای این کار می‌توانید آجیل‌ها را به صورت مجزا و در ردیف‌های مختلف داخل دیس بچینید. می‌توانید دور تا دور ظرف را بادام هندی بچینید. سپس برای لاین بعدی پسته، فندق، تخمه و سایر آجیل‌ها را به صورت جداگانه داخل ظرف بچینید.

آجیل برای عید

رای این که چیدمان آجیل‌های شما جذاب‌تر شود بهتر است بین آجیل‌ها از انواع میوه خشک نیز استفاده کنید. در انتهای کار بهتر است روی ظرف آجیل سلفون بکشید و سپس روی آن را با گل‌های طبیعی یا روبان تزیین کنید.

ایده تزیین آجیل

انواع آجیل عید

تزیین آجیل در دیس

تزیین آجیل در تنگ

همراه ما باشید

نظرات