اجاره خودرو در فرودگاه امام خمینی در تعطیلات عید به راحت‌ترین شکل

0

عید نوروز فرصت خوبی برای بسیاری از ایرانیان مقیم خارج است تا به ایران بازگردند و تعطیلات را در کنار خانواده و عزیزانشان بگذرانند. این دسته از مسافران در صورت تمایل می‌توانند از همان بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی، ماشین رنت کنند تا در زمان اقامتشان در ایران آسوده باشند.

همچنین مسافرانی که قصد سفر به خارج از ایران را دارند، می‌توانند به‌جای استفاده از ماشین شخصی و نگرانی بابت هزینه پارکینگ و امنیت خودرو خود یا استفاده از آژانس و تاکسی، با هزینه‌ای معقول ماشین اجاره کنند و در فرودگاه امام خمینی آن را تحویل دهند.

 اجاره خودرو در فرودگاه امام خمینی ناواران

نحوه اجاره خودرو در فرودگاه امام خمینی

درصورتی‌که گواهینامه معتبر ایرانی داشته باشید به‌سادگی و از طریق وب‌سایت یا با تماس تلفنی با کارشناسان ما می‌توانید ماشین مورد نظر خود را تعیین و با مشخص کردن زمان و مکان رفت و برگشت، در زمان ورود به فرودگاه ماشین خود را دریافت نمایید.

توجه داشته باشید که برای رنت ماشین باید تاریخ و ساعت مود نظرتان را از قبل هماهنگ کنید تا ماشین درهمان روز و زمان در اختیارتان قرار بگیرد.  برای اجاره ماشین در فرودگاه امام خمینی ۳ الی ۴ روز قبل‌تر رزرو خود را انجام دهید. البته برای برگرداندن ماشین جایی برای نگرانی نخواهید داشت. از آن جایی که خودروهای شرکت ناواران تحت مالکیت این شرکت است شما می‌توانید تنها با یک تماس تلفنی مدت در اختیار داشتن اتومبیل اجاره‌ای را تمدید نمایید.

شرایط استفاده از خدمات اجاره خودرو ناواران در فرودگاه امام خمینی

به‌طورکلی شرکت ناواران، شرایط بسیار ساده و آسانی برای مشتریان خود در نظر گرفته است. برای اجاره خودروهای این شرکت نیازی به سند، چک، سفته یا دیگر ضمانت‌های بانکی نخواهید داشت.

اجاره خودرو در فرودگاه امام خمینی ناواران

شرایط عمومی برای اجاره خودرو در فرودگاه امام خمینی

  • حداقل ۲۰ سال سن برای متقاضیان اجاره خودرو چه با راننده و چه بدون راننده.
  • کپی پاسپورت برای مسافران و توریست‌های خارجی.
  • کپی کارت اقامت برای دارندگان پاسپورت ایرانی.
  • پرداخت مبلغ کرایه ماشین به‌صورت نقدی.
  • پرداخت مبلغ دیپوزیت (این مبلغ به‌عنوان ودیعه دریافت می‌شود و هنگام باز پس‌دادن ماشین به مشتری بازگردانده می‌شود).

توجه داشته باشید که مبلغ کرایه و دیپوزیت، باتوجه‌به مدل ماشین و مدت‌زمان اجاره متفاوت است. همچنین شما می‌توانید در زمان رزرو خودرو مبلغی را به‌عنوان پیش‌پرداخت و مابقی هزینه کرایه ماشین را به هنگام دریافت اتومبیل پرداخت کنید.

اجاره خودرو بدون راننده در فرودگاه امام خمینی

اگر به رانندگی مسلط هستید و گواهینامه معتبر ایرانی دارید، اجاره ماشین بدون راننده گزینه ایده‌آلی برای شما محسوب می‌شود. شما می‌توانید به‌راحتی هر مدل ماشینی را که می‌پسندید انتخاب کنید و مسیر رفت یا برگشت از فرودگاه امام خمینی را به آسودگی طی کنید یا به استقبال و بدرقه مهمانانتان بروید.

تمام ماشین‌های شرکت ناواران دارای بیمه بدنه هستند که همراه خودرو بدون راننده به مشتری تحویل داده می‌شود و شما مشکلی از این بابت نخواهید داشت. البته در صورت واردشدن خسارت به خودرو، کارشناسان مبلغ خسارت را تعیین می‌کنند و شما ملزم به پرداخت آن خواهید بود.

مزایای اجاره خودرو در فرودگاه امام خمینی

  • شما می‌توانید به‌محض ورود، خودرو را در فرودگاه دریافت و تا چند دقیقه قبل از پرواز بازگشت، خودرو را تحویل دهید و دراین‌بین دائما ماشین در اختیار داشته باشید.
  • با کرایه خودرو به‌راحتی و بدون نگرانی بابت پیداکردن تاکسی، می‌توانید از فرودگاه به مقصد موردنظرتان بروید.
  • برخلاف تاکسی، هر ساعتی از شبانه روز که شما به فرودگاه امام خمینی برسید، خودرو در اختیار شما قرار می‌گیرد.
  • رنت خودرو تنها مختص فرودگاه به مقصد نیست و شما می‌توانید با خودرو کرایه‌ای سفرهای درون و برون شهری بروید و حتی در مکانی جز فرودگاه و در شهری جز تهران خودرو را باز پس دهید.
  • هزینه اجاره ماشین نسبت به استفاده از تاکسی و آژانس‌های تلفنی، مقرون‌به‌صرفه‌تر است.
  • علاوه بر هزینه‌ها، با کرایه خودرو دیگر وقتی برای پیداکردن تاکسی، تلف نخواهید کرد.
  • با اجاره خودروهای لوکس و تمیز می‌توانید به استقبال مهمانان خود در فرودگاه بروید.
  • در اختیار داشتن ماشین به شما در حفظ استقلال و راحتی کمک می‌کند و فردی  غریبه به‌عنوان راننده، همراه شما نخواهد بود.

رزرو خدمات اجـاره خودرو در فرودگاه امام خمینی

برای اجاره خودرو در فرودگاه امام خمینی نیازی به مراجعه حضوری به غرفه‌های فعال در سالن فرودگاه ندارید و به‌راحتی می‌توانید از چند روز قبل به‌صورت تلفنی یا اینترنتی رزرو خود را قطعی کنید و به‌محض رسیدن به فرودگاه، ماشین خود را تحویل بگیرید.

اجاره خودرو در فرودگاه امام خمینی ناواران

جمع‌بندی

اگر شما هم قصد سفر به خارج از کشور را دارید؛ ولی امنیت و هزینه‌های پارکینگ فرودگاه امام خمینی برای شما تبدیل به دغدغه شده است؛ می‌توانید به‌راحتی هر خودرویی که تمایل دارید از شرکت ناواران اجاره کنید و دیگر نگرانی ای از بابت نقص فنی، امنیت و هزینه استهلاک مسافت طولانی تا فرودگاه امام خمینی را نداشته باشید و در همان فرودگاه هم خودرو را تحویل دهید.

همچنین اگر به ایران سفر می‌کنید می‌توانید از لحظه ورود به فرودگاه، ماشین اجاره‌ای خود را دریافت کنید و سوار بر ماشینی لوکس و باکیفیت به مقصد خود بروید.

نظرات