بیوگرافی فرامرز خودنگاه وزنه بردار و همسرش + عکس های جدید و جنجال اخیر

0

بیوگرافی فرامرز خودنگاه وزنه بردار و همسرش + عکس های جدید و جنجال اخیر

بیوگرافی فرامرز خودنگاه کیست

فرامرز خودنگاه وزنه بردار ایرانی متولد ۱۳۴۵ در تهران است که با شرکت در مسابقه مردان آهنین به عنوان داور مشهور شد. او متولد جوادیه تهران است و از دوران نوجوانی وارد رشته وزنه برداری و بدنسازی شده است. در ادامه به معرفی بیوگرافی فرامرز خودنگاه داور مردان آهنین و همسرش یا عکس های جدید جنجالی و افتخارات و سوابق وی می پردازیم

بیوگرافی فرامرز خودنگاه (Faramarz Khodnegah) کیست

زندگینامه فرامرز خودنگاه

فرامرز خودنگاه یکی از ورزشکاران پیشکسوت بدنسازی و وزنه برداری می باشد. او متولد سال ۱۳۴۵ در جوادیه تهران، وزنه بردار و بدنساز و مربی پرورش اندام اهل ایران است. وی دارای مدرک تحصیلی دیپلم ادبیات می باشد و پدرش نیز قهرمان وزنه برداری بوده است. مادرش خانه دار بوده و برادر ندارد، اما ۴ تا خواهر دارد.

بیوگرافی فرامرز خودنگاه وزنه بردار و همسرش + عکس های جدید و جنجال اخیر

فرامرز خودگاه سال هاست در کنار مربیگری به ساخت و ساز مشغول است. برخی منابع از مهاجرت فرامرز خودنگاه خبر دادند، اما انتشار عکسی از ایشان در اسفند ماه ۱۴۰۱، به شایعات مهاجرتش پایان داد.

زندگینامه فرامرز خودنگاه

کارنامه ورزشی

او قهرمان پاور لیفتینگ و وزنه برداری است و ۲ سال سرمربی تیم ملی پاورلیفتینگ و یک سال و نیم سرمربی تیم ملی جانبازان و معلولان در رشته وزنه برداری بوده است و تیم ایران هم در آن زمان نایب قهرمان المپیک سیدنی شد. خودنگاه داور بین المللی وزنه برداری و پرورش اندام است و مدتی داور بین المللی مسابقات قوی ترین مردان بوده است. این روزمه و کارامه قوی نشان میدهد که ایشان یکی از ورزشگاران ارزشمند کشورمان در رشته وزنه برداری و پاورلیفتیبنگ و بدنسازی می باشد.

بیوگرافی فرامرز خودنگاه کیست

فرامرز خودنگاه همچنین در مسابقات جهانی تهران که قهرمان نامی دنیا آقای ماریوس از لهستان در آن شرکت کردند، قضاوت کرده است.

خودنگاه درباره فعالیت دیگری در زمینه مسابقات مردان آهنین گفته: من نه باشگاه دارم، نه شاگرد خصوصی می گیرم و نه دارو می فروشم. درآمد زندگی من از جای دیگری تامین می شود. بزرگ ترین حسرتم این که قهرمان المپیک نشدم. برای المپیک بارسلون انتخاب شده بودم، اما آپاندیس من در اردوی تیم ملی ترکید و نتوانستم وزنه برداری را ادامه بدهم.

افتخارات فرامرز خودنگاه

سوابق

آقای فرامرز خودنگاه وزنه‌بردار و بدنساز ایرانی است. او ورزش را با وزنه‌برداری شروع کرد اما به دلیل بیماری و پس از آن به بدنسازی و پاورلیفتینگ روی آورد. وی به مدت دو سال سرمربی تیم ملی پاورلیفتینگ و یک سال و نیم سرمربی تیم ملی پاورلیفتینگ جانبازان بود. او داور مسابقات مردان آهنین، وزنه‌برداری و پاورلیفتینگ است.

ازدواج، همسر + فرزندان فرامرز خودنگاه

آقای فرامرز خودنگاه دیپلم ادبیات دارد و متاهل می باشد. وی سال ها پیش ازدواج کرده و ثمره این ازدواج ۲ فرزند است.

همسر + فرزندان فرامرز خودنگاه

ماجرا و حواشی با محراب فاطمی

بعضی از ورزشکاران مانند محراب فاطمی و مجتبی ملکی وی را فاقد سابقه و افتخار ورزشی و همچنین فاقد کارت داوری بین‌المللی دانسته‌اند.

داور مسابقه مردان آهنین

فرامرز خودنگاه داور مسابقات قویترین مردان ایران در سال ۱۳۷۷ بود. وی از ۱۳۷۹ تا کنون رئیس کمیته قویترین مردان ایران می باشد.

همه ورزشکارهای خوب ، زمانش که می رسد خودشان مانند تمامی رشته های دیگر از این ورزش خداحافظی می کنند و می روند اما فرامرز خودنگاه با اینکه نه خودش چیزی از این مسابقات سر در می آورد و نه سابقه و افتخار ورزشی دارد هنوز که هنوز است داور این مسابقات است. من بدون شوخی فکر کنم ایشان در عمرشان وزنه ای بیشتر از ۳۰ کیلوگرم بلند نکرده باشد در عین حال با اختلاف انداختن بین ما ورزشکارها و تفرقه افکنی خود را بالا نگه داشته است.

عکس های شخصی فرامرز خودنگاه

این آقا ژنتیکی چاق هستند و اصلا هیکل ورزشکاری ندارند و اگر همین الان کتش را دربیاورد همه چربی هایش بیرون میزند . مردم دیگر حتی از قیافه تکراری اش هم خسته شده اند و همیشه به ما می گویند که چرا خودمان مسابقات را داوری نمی کنیم؟

عکسهای اینستاگرام فرامرز خودنگاه

در مسابقات مردان آهنین نوک پیکان انتقادات به سمت فرامرز خودنگاه که از اولین دوره مسابقات تاکنون داوری آن را بر عهده داشته است، می باشد. اما خودنگاه به شدت موضوع لابی وی با روح الله داداشی را رد می کند و می گوید :وجدان كاري ام اجازه نمي دهد كه بين بازيكنان تبعيض قائل شوم.

افتخارات فرامرز خودنگاه

خودنگاه رئيس كميته قويترين مردان ايران درباره اعتراضاتی که به داوری این دوره از مسابقات می شود ادامه می دهد: هيچ وقت وجدان كاري خود را با هيچ چيزي عوض نخواهم كرد و در اين رقابتها نيز با هيچ بازيكني لابي نداشته ام.

نظرات