کارت اوراکل چیست؟

0

کارت اوراکل چیست؟ پیشگویی و فال گرفتن قرن‌هاست به یکی از تفریحات مهیج افراد تبدیل شده که برای مدتی آن‌ها را سرگرم می‌کند. فارغ از این که اساس آن درست است یا نه و چه تعداد از افراد به آن باور دارند، برخی امتحان کردن صحت این پیشگویی‌ها را دوست دارند. همواره ابزار متفاوتی برای پیشگویی و پیش‌بینی وجود داشته؛ از کف‌بینی گرفته تا فال قهوه و چیزهایی از این دست، همگی روشی برای پیش‌گویی محسوب می‌شوند. یکی از اصلی‌ترین ابزارهای کمکی برای این حرفه، کارت‌ها هستند. آن‌ها می‌توانند اطلاعات خوبی را در اختیار پیش‌گو قرار دهند و هر یک با توجه به معانی خاصی که برایشان تعریف شده، شما را به سمتی هدایت می‌کنند.

یکی از نام‌آشناترین فال‌هایی که به کمک کارت‌ها گرفته می‌شود، فال تاروت است. حتی اگر این نوع فال را امتحان نکرده باشید، حتماً اسم آن را شنیده‌اید؛ چرا که یکی از معروف‌ترین نوع فال است که عده زیادی نیز به آن باور دارند. فال تاروت پیچیدگی‌های خاص خود را دارد و برای انجام آن، باید حتماً از یک سری قوانین پیروی کنید. به همین دلیل بعد از مدت‌ها، کارت‌هایی به بازار ارائه شده‌اند که پیچیدگی‌های کارت‌های تاروت را ندارند و به راحتی می‌توانید فال گرفتن با آن‌ها را تجربه کنید. «کارت اوراکل»، تجربه‌ای جدید از فال گرفتن و پیش‌گویی با کارت است که می‌تواند سرگرمی خوبی برای شما باشد.

کارت‌ اوراکل در انواع مختلف با فرم‌ها و مفاهیم متفاوت تولید می‌‌شود و قاعده و قانون خاصی ندارد؛ به همین دلیل می‌تواند ساده‌تر و محبوب‌تر از کارت‌های تاروتی باشد که مدت‌هاست از آن‌ها استفاده می‌شود. در ادامه از کاربردها و معانی کارت اوراکل بیشتر صحبت می‌کنیم تا با این سرگرمی متفاوت و مهیج بیشتر آشنا شوید.

کارت اوراکل

کارت اوراکل چه کاربردهایی دارد؟

کارت اوراکل می‌تواند به شیوه‌های مختلف استفاده شود. هربار که دسته کارت اوراکل جدیدی را باز می‌کنید، با دنیای جدیدی رو به رو می‌شوید که باید به شناخت ابعاد مختلف آن بپردازید. بزرگان این حرفه توصیه می‌کنند که هنگام استفاده از این کارت‌ها، روحتان را آزادانه به پرواز در آورید و با شهود خود پیش بروید. هر کارت اوراکل جدید، به منزله یک زبان جدید است که اقدام به یادگیری آن کرده‌اید. به همین دلیل است که کارت اوراکل را راهی برای شروع یادگیری پیش‌گویی با کارت می‌دانند.

برخی از افراد با سابقه در فال تاروت، از کارت اوراکل در کنار کارت تاروت برای بهتر شدن پیش‌گویی استفاده می‌کنند. برای مثال برخی از کارت اوراکل پیش از شروع تاروت و به منظور تعیین نیت استفاده کرده و برخی دیگر، بعد از گرفتن فال، کارت اوراکل را به عنوان راهی برای بهبود تفسیر و نزدیک‌تر شدن آن به واقعیت می‌دانند.

اگر می‌خواهید به فردی بی‌رقیب در استفاده از کارت اوراکل تبدیل شوید، باید سعی کنید کارت‌های مختلف را امتحان کرده و زبان هر یک را یاد بگیرید. حین یادگیری حتماً یادداشت‌ برداری کرده و در نهایت با دفترچه راهنمای کارت اوراکل تطبیق دهید. جالب است بدانید ترکیب فال‌گیری با علم احتمال در ریاضیات، شما را از هر فرد دیگری در این رشته حرفه‎‌ای تر می‌کند. پس از آن که بر کارت اوراکل مسلط شدید، با یادگیری فال تاروت و پیوند زدن این دو به یکدیگر، می‌توانید تجربه‌های جذاب و مهیجی را به دست آورید؛ اما اگر کلاً به پیچیدگی‌ها و تاریکی‌های تاروت علاقه‌ای ندارید، کارت اوراکل به تنهایی می‌تواند شما را به اندازه کافی سرگرم کند.

فرق کارت اوراکل و تاروت

با وجود این که کارت اوراکل را می‌توان مشتق شده از تاروت دانست، اما تفاوت‌های اساسی میان این دو وجود دارد که آن‌ها را به کلی از هم متمایز می‌کند. اگر بخواهیم به طور کلی راجع به تفاوت این دو صحبت کنیم، باید بگوییم که کارت اوراکـل بسیار ساده‌تر از فال تاروت است. کارت‌های تاروت همواره به تعداد ۷۸ عدد تولید می‌شوند و تصاویر و مفاهیم یکسانی دارند؛ البته که تم‌های آن‌ها متفاوت است. قواعد و قوانین کارت‌های تاروت بسیار بیشتر از کارت اوراکـل است. اوراکل در هر دست بسته به نظر تولید کننده، تعداد متفاوتی دارد و اشکال و مفاهیم روی کارت‌ها نیز می‌توانند کاملاً متفاوت باشند. روی هر کارت اوراکل یک تصویر به همراه یک نوشته وجود دارد که می‌تواند شما را در دریافت مفهوم آن یاری کند. کارت اوراکـل با موضوعات متفاوت و متعدد تولید می‌شود که می‌توانید با توجه به سلیقه‌تان، آن‌ها را انتخاب کنید. کارت اوراکل علاوه بر پیش‌گویی، می‌تواند به خودشناسی و کاهش ترس و استرس نیز کمک کند.

کارت اوراکل

چگونه از کارت اوراکل استفاده کنیم؟

استفاده از کارت اوراکل به اندازه کارت‌های تاروت سخت نیست و پیچیدگی ندارد. با این حال برای آن که نتیجه بهتری بگیرید، پیشنهاد می‌کنیم موردی که در ادامه به شما گفته خواهد شد را رعایت کنید. به این ترتیب، ارتباط بهتری با کارت اوراکل خواهید داشت و از آن به بهترین نحو استفاده خواهید کرد. برای استفاده از کارت اوراکل موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • انرژی خودتان را به کارت‌ها تزریق کنید

بزرگان این حیطه می‌گویند هرقدر بیشتر با کارت‌هایتان ارتباط برقرار کرده و آن‌ها را لمس کنید، آن‌ها را با خود همراه‌تر می‌کنید. به همین دلیل توصیه می‌شود از کارت‌ها زیاد استفاده کنید و حتی با روش آسانی مثل حمل کردن آن‌ها همراه خود، انرژی‌تان را به آن‌ها تزریق کنید.

  • در مورد قصد و نیت خود کاملاً صادق باشید

برای آن که نتیجه درستی دریافت کنید، باید مقصودتان را به روشنی بیان کنید. نیت و هدف شما باید کاملاً واضح و شفاف باشد تا تقسیر درستی از آن ارائه شود و بتوانید پاسخ مناسبی از کارت‌ها دریافت کنید.

  • کارت‌ها را با هم ترکیب کنید

توصیه می‌شود پیش از بیرون کشیدن چند کارت، ابتدا کارت اوراکل را خوب با هم ترکیب کنید. آن‌ها را به دسته‌های مختلف تقسیم کرده و مجدداً ترکیبشان کنید. در بیرون کشیدن کارت‌ها عجله نداشته باشید.

  • کارت‌ها را باز کنید

تا زمانی که یک کشش مغناطیسی را احساس نکرده‌اید، کارتی را بیرون نکشید. ابتدا سعی کنید آن‌ها را خوب باز کنید و با روحی آزاد و رها، بسته به نظر خودتان، تعدادی کارت را بیرون بکشید. اگر می‌خواهید درگیر جزئیات نشوید، از یک کارت استفاده کنید؛ اما اگر اطلاعات بیشتری می‌خواهید، می‌توانید تعداد کارت‌های بیشتری را بیرون بکشید.

  • مدتی صبر کنید

بعد از بیرون کشیدن کارت‌ها، فوراً به سراغ تفسیر آن‌ها نروید. مدتی را در کنار آن‌ها بنشینید و سعی کنید انرژی‌تان را به کارت‌ اوراکل انتقال دهید. سعی کنید با شهود خودتان معنی کارت‌ها را درک کنید و تصاویر، صداها و احساسات نهفته در آن‌ها را بیرون بکشید.

  • به سراغ دفترچه راهنما بروید

حالا زمان آن رسیده که تفسیر کارت‌ها را بخوانید. تفاسیر را بخوانید و سعی کنید با آن چه خودتان پیش‌بینی کرده بودید تطابق دهید. نکات جدید را یادداشت کنید و سعی در یادگیری آن‌ها داشته باشید.

  • پیام اصلی را خلاصه کنید

در نهایت باید پیام اصلی کارت‌ها را خلاصه کرده و به نوعی یک نتیجه‌گیری کلی از تفاسیر داشته باشید. می‌توانید در مورد آن‌چه دریافته‌اید، تفکر کنید و مدیتیشن را به این ترکیب بیفزایید. مدیتیشن همراه با استفاده از کارت اوراکـل، راه مناسبی برای کاهش استرس و اضطراب است.

 

کلام آخر

کارت اوراکـل یک سرگرمی جدید و متفاوت است که اتفاقاً ریشه در تاریخ و سنت دارد. این کارت‌ها می‌توانند به شما در خودشناسی و ارتباط بهتر با خودتان کمک کنند وهم‌چنین، تصمیم‌گیری‌ها را در نظر شما آسان‌تر جلوه دهند؛ درست شبیه یک چراغ راهنما که به کمک قوه اختیارتان می‌آید. ترکیب استفاده از کارت اوراکـل و مدیتیشن، شما را از استرس‌ها دور می‌کند و باعث می‌شود حداقل دقایقی از روز را به خود و پرورش نیروهای درونی‌تان اختصاص دهید. بنابراین اگر از فال تاروت سر در نمی‌آورید، حتماً کارت اوراکـل را امتحان کنید. در این مقاله کاربرد‌ها و نحوه استفاده از کارت اوراکـل را بررسی کردیم. اگر در این زمینه حرفی برای گفتن دارید، گوشه‌ای از دانسته‌هایتان را با ما به اشتراک بگذارید. امیدواریم این مطلب برایتان مفید و کاربردی باشد.

در پایین سه کارت معروف اوراکل رو به شما معرفی می‌کنیم:

کارتها به ترتیب اوراکل پاسخ فرشتگان، اوراکل رومانتیک و کارت اوراکل احساسات

کارت اوراکل

 

کارت اوراکل

 

کارت اوراکل

منبع:

ایران تاروت

نظرات