آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ (جدید)

0

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ بعلت چهارشنبه سوری

آخرین خبر وضعیت تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ در شهرهای تهران ، البرز و کرج ، ایلام و شهرهای جنوبی، اصفهان ، تبریز ، زاهدان، زابل، مشهد ، خوزستان ، ، قم ، اهواز ، یزد ، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، اهواز، ، خوی، سلماس، سیستان و بلوچستان ، بوشهر ، زنجان ، اصفهان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز و قزوین و تهران و البرز… اخبار تعطیلی مدارس سه شنبه ۲۳ اسفند (۱۴۰۱) مشخص شد و تا ساعاتی دیگر این خبر بروزرسانی میشود…

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس فردا سه شنبه 23 اسفند 1401 به علت چهارشنبه سوری

اخبار تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱

فوری: اطلاعیه تعطیلی مدارس برای فردا سه شنبه ۲۳ اسفند صادر شد + اسامی شهرهایی که به دلیل چهارشنبه سوری مدارس آنها تعطیل شدند عبارتند:

مدارس نوبت عصر استان مرکزی روز سه شنبه ۲۳ اسفند تعطیل است

روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی، با انتشار اطلاعیه ای از تعطیلی نوبت عصر مدارس استان در روز سه شنبه خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: در راستای حفظ سلامت و امنیت دانش آموزان و همکاران و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از حوادث چهارشنبه آخر سال، تمامی مدارس و آموزشگاه ها شامل، مهد کودک، مراکز پیش دبستانی و مدارس همه دوره های آموزشی استان مرکزی روز سه شنبه بیست و سوم اسفندماه در نوبت عصر تعطیل است.

فعالیت مدارس قم در نوبت عصر سه‌شنبه غیرحضوری است

اداره کل آموزش و پرورش قم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد فعالیت تمامی مدارس استان در نوبت صبح سه‌شنبه مورخ ۲۳/ ۱۴۰۱/۱۲ حضوری و در نوبت عصر به صورت غیرحضوری خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، اداره کل آموزش و پرورش قم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد فعالیت تمامی مدارس استان در نوبت صبح سه‌شنبه مورخ ۲۳/ ۱۴۰۱/۱۲ حضوری و در نوبت عصر به صورت غیرحضوری خواهد بود. متن اطلاعیه به این شرح است:

با صلوات بر محمد و آل محمد و با سلام و احترام خدمت تمامی هم استانی‌های عزیز به ویژه دانش‌آموزان و خانواده های ارجمند و فرهنگیان گرانقدر و با توجه به سوالات مکرر عزیزان در مورد نحوه و چگونگی فعالیت مدارس استان در روز سه شنبه مورخ ۲۳/ ۱۴۰۱/۱۲ به اطلاع می‌رساند فعالیت تمامی مدارس استان در این روز در نوبت صبح حضوری و در نوبت عصر به صورت غیرحضوری خواهد بود.

شایسته است مدیران محترم مدارس با نظارت دقیق وضعیت دانش آموزان، شرایط غیرحضوری آموزش را در عصرگاه روز سه شنبه مدیریت نموده و اولیای ارجمند نیز با مراقبت کامل از فرزندان نازنین خویش در مسیر تعلیم و تربیت عزیزان دانش آموز در این روز به صورت ویژه اهتمام جدی را به عمل آورند.
براساس این خبر، فردا سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ فقط مدارس قم و مرکزی مدارس تعطیل است. در تهران و البرز و سایر شهرها و تمامی کلاس ها به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

اسامی شهرهایی که تعطیلی مدارس در آنها اعمال شود، اطلاع رسانی خواهد شد . اخبار لحظه به لحظه تعطیلی مدارس را در این صفحه پیگیری کنید

◀این خبر در حال تکمیل است▶

دانش آموزان عزیز در حال حاضر مدارس به خاطر چهارشنبه سوری و آلودگی هوا و بارش ها تعطیل نیست و در روزهای اخر سال منتظر تعطیلی نباشید

آب و هوای شهرها روز سه شنبه ۲۳ اسفند

صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: سه‌شنبه (۲۳ اسفند) در استان‌های کرمان، یزد، برخی مناطق اصفهان و ارتفاعات البرز شرقی بارش پراکنده ادامه خواهد داشت.

وی افزود: چهارشنبه (۲۴ اسفند) در جنوب کرمان، خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان ابرناکی و بارش پراکنده انتظار می‌رود همچنین با ورود سامانه بارشی از غرب کشور بارندگی در کل نوار غربی کشور آغاز خواهد شد و روز پنجشنبه (۲۵ اسفند) بارش پراکنده در شمال غرب و غرب ادامه خواهد داشت و در سواحل دریای خزر و دامنه و ارتفاعات البرز در استان‌های البرز، قزوین، تهران و سمنان رگبار باران رخ می‌دهد.

ضیاییان در ادامه گفت: سه‌شنبه مرکز و شرق خلیج فارس همچنین طی دو روز آینده غرب دریای خزر مواج پیش‌بینی می‌شود.

نظرات