فال روزانه ۲۲ اسفند / فال امروز دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ کاملا واقعی میگه!

0

فال روزانه ۲۲ اسفند / فال امروز دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ کاملا واقعی میگه!

در اینجا فال روزانه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ را برای متولدین همه ماه ها اورده ایم در ادامه می توانید فال روز دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ بخوانید. فال امروز به شما می گوید: حتی اگر مجبور شدید برنامه هایتات را لغو کنید، نگران نشوید. امروز خودتان را به دست سرنوشت بسپارید و… ادامه فالتان را بخوانید

فال روزانه ۲۲ اسفند / فال امروز دوشنبه 22 اسفند 1401 کاملا واقعی میگه!

حال و احوال امروز ۲۲ اسفند ۱۴۰۱

فال غیبگویی نیست فال پیشگویی مسائلی است که به احتمال قوی برای شما اتفاق می افتد و گذری به اینده و آگاهی پیدا کردن از آنچه قرار است رخ بدهد و یا رخ ندهد اما آیا می توان از آینده خبری آورد؟ آیا آینده را میتوان دید و توصیف کرد و پیش بینی کرد؟

🔷 فروردین

در فال امروز ۲۲ اسفند شما دیده میشود: حتی اگر مجبور شدید برنامه هایتات را لغو کنید، نگران نشوید. امروز خودتان را به دست سرنوشت بسپارید تا برای شما تصمیم بگیرید. اگر دوستی از شما دوری می کند، به جای غر زدن بهتر است که او را تنها بگذارید گاهی تنهایی برای هر دو طرف لازم است، اگر امروز زمان اضافی دارید، این زمان را صرف خانواده تان کنید. آنها این روزها به شما بیشتر از همیشه محتاجند.

🔷اردیبهشت

در تقدیر فال ۲۲ اسفند شما امده: رازدار باشید. بهتر است برخی از مسائل را تا زمانی که وقت افشا کردنشان فرا نرسیده است پیش خود نگه دارید. برخی از مسائل را به هیچ وجه نباید با کسی در میان بگذارید.اگر مدتی است روابط اجتماعی‌تان کم شده است، سعی کنید دوباره به اجتماع برگردید. دیگران جذب مهربانی روحیه با نشاط شما می‌شوند. گاهی باید به جای تلاش کردن، از همنشینی با اطرافیان تان، حتی اگر رقبایتان هستند، لذت ببرید.

🔷خرداد

با عطوفت، مهربانی و عشق می‌توانید همه را به سوی خود جذب کنید. اعمال و رفتار ناشایست خود را کنار بگذارید و به مردم بیشتر نزدیک شوید. در مورد رفتارهای دیگران زود قضاوت نکنید. رفتارها و گفته‌های دیگران را در ذهن‌تان نگه دارید و بعد راجع‌به آنها نتیجه‌گیری کنید.

اگر یکی از نزدیکان تان با شما مخالفت می کند، نباید از او دلگیر شوید زیرا این شرایط گذراست و او نیز به زودی در راهی که شما قدم برداشته اید با شما همقدم خواهد شد.

🔷تیر

در موضوعی که شما را در تنگنا قرار داده، با تلاش و کوشش، گشایشی رخ می دهد و به شما کمک می رسد.مدتی تحت‌فشار بوده و خسته شده‌ای و احتياج به کمی استراحت داری. باید فرصتی بیابی تا خستگی‌ها را از تن به در کرده و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فكر كنی.

🔷مرداد

اخیرا با اطرافیان تان به مشکل بر می خورید. توصیه می کنیم برای شناخت خود وقت بیشتری بگذارید. نگران نباشید زیرا با کمی تمرین می توانید بر رفتارهای خود کنترل داشته باشید. به فکر انجام کاری بودید که در حال حاضر برایتان غیر ممکن است. این موضوع به نفع شماست زیرا تجربه های بیشتری را به دست خواهید آورد که در موفقیت تان نیز تاثیرگذار خواهد بود.

🔷شهريور

به زودی سفری در پیش دارید، سعی کنید در این سفر محدودیت ها را کنار بگذارید و از هر آنچه پیش پایتان قرار می گیرد، نهایت لذت را ببرید. پیشنهادی به شما شده که در صورت قبول کردن باید انرژی زیادی برای آن بگذارید. خودتان را قبل از هر تصمیمی، آماده کنید.

🔷مهر

احساس می کنید که در رابطه با شریک زندگی تان، چیزی اشتباه است اما جرات پرسیدن آن را ندارید. ترس را کنار بگذارید، به محض گفتگو با او تمام نگرانی هایتان از بین خواهد رفت. هر چه زندگی را ساده تر بگیرید، ساده تر برایتان خواهد گذشت. دوستی از دور شما را تحت نظر دارد، اگر به اطراف تان بیشتر دقت کنید خودتان متوجه خواهید شد. به او فرصت دهید تا خودش آنچه در دل دارد را به زبان آورد.

🔷آبان

اگر به دلیل تجربیات تلخ گذشته نمی توانید به سادگی به خصوص در مورد مسائل مالی تصمیم بگیرید، بهترین راه این است که فهرستی از ایده هایتان را روی کاغذ بنویسید. این راه به شما کمک زیادی خواهد کرد. در مورد راهی که می خواهید در پیش بگیرید، دو راه پیش رو دارید، هر دو راه به پیروزی شما منتهی می شود بنابراین بدون ترس، هر چه زودتر یکی را انتخاب کنید.

🔷آذر

اعتماد به نفس خود را نیز بالا ببرید زیرا افراد زیادی در این روز به زیبایی شما جذب می شوند.کلمات قدرت زیادی دارند اما گاهی سکوت معنای بیشتری می دهد. امروز هم از آن روزهاست که نباید هر حرفی را به زبان آورید. فکر شده عمل کنید تا به مراد دل خود برسید.

🔷دی

ایده ای در ذهن دارید که می تواند برایتان درآمد بیشتری به همراه داشته باشد یا حتی سرگرم تان کند. این تغییرات زندگی شما را بهبود می بخشد بنابراین معطل نکنید و قدم اول را بردارید. اگر می خواهید مورد حمایت دیگران قرار گیرید، بهتر است روابط خود را با افرادی که سازگاری بیشتری با شما دارند، افزایش دهید. بهتر است همان کاری را که به قلبتان آرامش می دهد انجام دهید. شما بهتر از هر فرد دیگری مصلحت زندگی خود را می دانید.

🔷بهمن

بهتر است کاری را که برایتان لذت بخش است انجام دهید و دیگران را به حال خودشان رها کنید. تصمیم دارید چیزی بخرید اما هی این پا و آن پا می کنید، هر چه زودتر اقدام کنید، به نفع تان خواهد بود.

🔷اسفند

خبری می شنوید که انتظارش را ندارید اما بهتر است که فعلا از ایجاد تغییرات بزرگ در زندگی تان خودداری کنید. کمی به ذهن تان فرصت دهید تا اطلاعات کافی را به دست آورد. میهمانی در پیش دارید که پیشنهادهای خوبی را برایتان رقم خواهد زد.

نظرات