فال ابجد ۲۱ اسفند‌/ فال ابجد امروز یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ چی می‌گوید!!

0

فال ابجد ۲۱ اسفند‌/ فال ابجد امروز یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ چی می‌گوید!!

امروز در این پست فال ابجد ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ را برای شما اماده کرده ایم. فال ابجد روز یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ به شما برای تقدیر امروزتان می گوید: تلاش کنید که روزهای روشن و خوشی نزدیک است … ادامه فال ابجد یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ را بخوانید. حالا نیت کن:

فال ابجد ۲۱ اسفند‌/ فال ابجد امروز یکشنبه 21 اسفند 1401 چی می‌گوید!!

فال ابجد ۲۱ اسفند را اینجا بخون

🔹فروردین 🔹
د ج ب
فال ابجد ۲۱ اسفند به شما می گوید: تلاش کنید که روزهای روشن و خوشی نزدیک است. در چند روز آينده خبر خوشی به تو می‌رسد يك طلب سوخته و يا يك چيز گم شده را به دست می‌آوری . كارها بر وفق مراد تو خواهد بود سود يا پول زيادی نصيبت می‌شود. با دوستان خوب مشورت كن ، چون از راهنمایی آنها سود خواهی برد مال حلال خوبی به دست می‌آوری قدر آن را بدان و شكر خدا كن . می‌توانی از آن به افراد مستحق احسان كنی تا اجر معنوی نصيبت شود.

🔹 اردیبهشت 🔹
د د د
فال ابجد امروز ۲۱ اسفد به شما می گوید: نيت خوبی كردی به خواسته و آرزويت می‌رسی. در روزی به رويت گشوده می‌شود وبه سعادت و خوشی دست می يابی. اگر قصد سفر يا معامله ای داری به آن عمل كن به نفع تو خواهد بود به ديگران اعتماد كنی اما رازت را به هر كس مگو به زودی خبر خوشی به تو می‌رسد.

🔹 خرداد 🔹
ج ب آ
طالعت نيكوست با توكل به خداوند به خواسته ات می‌رسی تغييراتی در پيش داری به خداوند توكل كن تا زودتر به مقصود برسی . به همه اعتماد نكن . چيزی يا خبری به تو می‌رسد كه ممكن است خیلی با ارزش نباشد . ولی تو را خوشحال می‌کند، آينده ی روشنی داری ،برای رسيدن به آن راه زيادی نمانده اما بايد مراقب اعمال و رفتارت باشی.

🔸 تیر 🔸
ج د ج
فالت خوب است اگر صبر داشته باشی به مقصود می‌رسی گشايشی در كارت ديده می‌شود بايد برای رسيدن به مقصود خود نيز همت و كوشش كنی كسی با تو دشمنی می‌کند مراقب خودت باش اگر گم شده ای داری آن را پيدا ميكنی اگر مسافر يا غايبی داری از او خبر به دست می‌آوری.

🔸 مرداد 🔸
د آ د
قصد و نيتت خوب است . در رحمت به سويت باز می‌شود از چشم زخم مردم ترسی به خود راه نده ،از آن در امان خواهی بود در هر كاری با اهلش مشورت كن. در همه حال رضای خدا و خلق خدا را در نظر داشته باش . بخت با تو يار است.

🔸 شهریور 🔸
د ج د

از طرف کسی کمکی دریافت خواهی کرد

کمی غرور خود را کنار بگذارید

شخصی که مدت طولانی با شما در ارتباط بوده به شما علاقه مند است

سوءتفاهمی بین شما و یکی از دوستان ایجاد میشود

🔹مهر 🔹
ج ج ب
طالع خوبی داری به زودی گشايشي در كارت پيدا می‌شود به خداوند توكل كن تا گره ی كارت باز شود و به خواسته ات برسی .خبری خوش به گوشتان خواهد رسید
قضاوت در مورد موضوعی میکنید

🔹 آبان 🔹
د آ آ
آينده ی خوبی در پيش داری اگر همتت را به كار بگيری ، با موفقيت فاصله ای نداری افكار و نيات پاك در سر داشته باش تا خداوند تو را در كارهايت ياری دهد به زودی گشايشی در كارها پيدا می‌شود . از چيزی نگرانی در دل داری ،نگران نباش . اگر چيزی را از دست داده ای به صلاح تو بوده، خيری در آن است.

🔹 آذر 🔹
ج ا ج
به آنچه كه نيت كرده ای ميرسی اما بايد صبر داشته باشی اگر صبر كنی كارت سر و سامان ميگيرد اگر قصد انجام كاری را داری چند روزی دست نگهدار.

🔸 دی 🔸
آ ب ب
به شخصی که دوستش دارید پیشنهادی میکنید

تمام فکر و ذکر خود را معطوف کار کنید. همه چیز آنطور که مورد انتظار است پیش نخواهد رفت

کسی با تجربیات ناکافی خود به شما پیشنهادی میدهد
کمی از توقعات خود کم کنید

🔸 بهمن 🔸
ب آ د
آنچه را كه نيت و آرزو كرده ای به آن ميرسی زيرا طالعت روشن است از جانب بزرگان و اهل قلم نفع خوبی نيتت می‌شود از كار خود بهره مند می‌شوی و از دوستان باوفا،شادمان خواهی شد اگر قصد خريد خانه و يا ساخت بنا داريد به آن عمل كنيد به صلاح و نفع شما خواهد بود.

🔸 اسفند 🔸
ب آ ج
حاجت و آرزويی داری كه برآورده می‌شود گشايشی در كارت پيدا می‌شود و ايام خوشی خواهی داشت اگر مشكلی داری به زودی برطرف می‌شود اگر اين مشكل مالی باشد موقعيت مالی خوبی پيدا ميكنی در طالعت فرزند زياد ديده می‌شود . فرزندانی خوب و خوش قدم

نظرات