فال روزانه ۲۱ اسفند / فال امروز یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ کاملا واقعی میگه!

0

فال روزانه ۲۱ اسفند / فال امروز یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ کاملا واقعی میگه!

در اینجا فال روزانه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ را برای متولدین همه ماه ها اورده ایم در ادامه می توانید فال روز یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ بخوانید. فال امروز به شما می گوید: در فکر تغییر مکان زندگی خود هستید. این تغییر مکان برایتان خوشایند و خوش یمن است. و… ادامه فالتان را بخوانید

فال روزانه ۲۱ اسفند / فال امروز یکشنبه 21 اسفند 1401 کاملا واقعی میگه!

حال و احوال امروز ۲۱ اسفند ۱۴۰۱

فال غیبگویی نیست فال پیشگویی مسائلی است که به احتمال قوی برای شما اتفاق می افتد و گذری به اینده و آگاهی پیدا کردن از آنچه قرار است رخ بدهد و یا رخ ندهد اما آیا می توان از آینده خبری آورد؟ آیا آینده را میتوان دید و توصیف کرد و پیش بینی کرد؟

🔷 فروردین

در فال امروز ۲۱ اسفند شما دیده میشود: سفر در پیش دارید. یا در فکر تغییر مکان زندگی خود هستید. این تغییر مکان برایتان خوشایند و خوش یمن است. موانعی بر سر راهتان قرار می گیرد و شما را از خواسته ها و اهدافتان باز می دارند. در کارهای خود بیشتر دقت کنید.

مواظب آبروی خود باشید. از دوستان ناباب و ریاکار خود دوری کنید. به شایعات و حرفهای بی اساس دیگران توجهی نکنید.

 اردیبهشت

باید وقت كافی به خودت بدهی تا بتوانی با تفكری درست در این باره تصمیم بگیری. شتابزدگی و عجله تو را پشیمان خواهد كرد. با تامل بیشتر می‌توان موفق‌تر شد. روابط دوستانه خود را تقویت کنید. اگر خود را قوی و با اراده می بینید برای ریسک کردن تردید نکنید. برای نتیجه مطلوب ریسک لازم است.

🔷 خرداد

زندگی بدون تلاش بی معنی است. همین حالا بلند شوید و دست بکار شوید. در جا زدن و منتظر روزهای خوب ماندن دردی را دوا نمیکند.به زودی آرزوی تو برآورده می‌شود و به كسی كه دوستش داری می‌رسی اما باید هشیار باشی. اكنون بهترین زمان برای شناخت دقیق و درست تو نسبت به اوست.

🔷 تیر

کنترل خود را خیلی زود از دست میدهید.. درگیری ، با شخص یا اشخاصی با دوستان ، بستگان ، و یا یک یا چند نفر از اعضای خانواده مشاجره و زد و خورد با دیگران. یكی از بزرگترین ضعف‌های تو اینست كه متوجه كسانی كه در اطرافت هستند و به تو علاقه دارند نیستی و در مقابل دلسوزی و مهربانی از خصوصیات مهم توست. پس نسبت به آن خست نداشته باش و به كسی كه به محبت و مهربانی تو نیاز دارد ارزانی كن.

🔷 مرداد

خوشبختی که آهسته آهسته به شما می رسد. برای دختران: ازدواج موفق. برای پسران: شغل خوب.قلب شما در حال حاضر به سمت شخص مورد علاقه خود است ، هم اکنون در فکر شخصی هستید که دوستش دارید.به جای قضاوت‌های خام و ناپخته می‌توان بیشتر درنگ كرد و نسبت به افراد اطلاعات بیشتری بدست آورد و بعد تصمیم گرفت.

🔷 شهریور

در روزهای آتی شانس با تو خواهد بود اما در هر حال بايد هوشيار و مراقب موقعيت‌های خود باشی. پس از يك دوره ناراحتی و تنهايی، اكنون وارد مرحله تازه‌ای از زندگی شده‌ای. با شخصی آشنا می‌شوی كه بعضی از روياهای شيرين تو را به واقعيت نزديك کرده و تو را شاد و خوشبخت می‌كند

🔷 مهر

از طرف كسی برای تو پيغامی می‌رسد كه تو فكرش را هم نمی‌كردی. تو آنقدر درگير مسائلت هستی كه متوجه پيرامون خود نمی‌شوی و بعضاً، كسانی كه دوستت دارند را نمی‌بينی. اين اتفاق بايد تو را نسبت به آينده اميدوار كند. با يك گفتگوی دوستانه و صميمی مشكلات و سوء‌تفاهم‌ها حل خواهد شد.

🔷 آبان

آنچه مراد دلتونه رو بدست میارید.

قرضی را سر موعد پرداخت میکنید.

استرس های شما بخاطر افکار منفیتان است.

موفقیت بزرگی را تجربه میکنید.

خبرتلفنی خوبی را دارید.

عشق بزرگی را تجربه خواهید کرد.

🔷 آذر

از طرف شخصی پیغام دارید.

کار قانونی حل میشود.

شراکت و شروع کارای بزرگ

غم و ناراحتی بزرگ شما بزودی تمام میشود.

سعی کنید از تنش و درگیری دوری کنید.

🔷 دی

رای نجات بیگدار به آب نزنید.

بزودی درهای رحمت باز میشود.

از طرف شخصی پیغامی دریافت میکنید.

سعی کنید با دوستان صادق باشید.

یک جابجایی کاری دارید.

🔷 بهمن

بزودی از بلاتکلیفی احساسی بیرون میایی.

به اهداف خود فکر کنید.

از پنهانکاری دست بردارید. بزودی از رازی آگاه میشوید.

با یک موقعیت غیرمنتظره مواجه هستید که حل میشود.

برای حل مشکلات به تمام راهها فکر کنید.

🔷 اسفند

از يک ديدار غيرمترقبه قلبت به هيجان می‌آيد. ممکنه‌ حس کنی تو این دنیا مهم نیستی، ولی بخاطر تو، الان یه نفر خودشو کمی بیشتر دوست داره، چون تو بهش اظهار لطف کردی و باعث شدی حس خوبی داشته باشه.هیچوقت فکر نکن تاثیری نداری، اثر انگشت تو هیچوقت نمیتونه از نشونه های کوچکی از مهربونی که توی دنیا به جا گذاشتی، پاک بشه.

نظرات