فال روزانه ۲۰ اسفند / فال امروز شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ کاملا واقعی میگه!

0

فال روزانه ۲۰ اسفند / فال امروز شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ کاملا واقعی میگه!

در اینجا فال روزانه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ را برای متولدین همه ماه ها اورده ایم در ادامه می توانید فال روز شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ بخوانید. فال امروز به شما می گوید: یه معجزه و خوشحالی براتون دیده میشه که میتونه در هر زمینه ای باشه و… ادامه فالتان را بخوانید

فال روزانه ۲۰ اسفند / فال امروز شنبه 20 اسفند 1401 کاملا واقعی میگه!

حال و احوال امروز ۲۰ اسفند ۱۴۰۱

فال غیبگویی نیست فال پیشگویی مسائلی است که به احتمال قوی برای شما اتفاق می افتد و گذری به اینده و آگاهی پیدا کردن از آنچه قرار است رخ بدهد و یا رخ ندهد اما آیا می توان از آینده خبری آورد؟ آیا آینده را میتوان دید و توصیف کرد و پیش بینی کرد؟

🔷فروردین

در فال امروز ۲۰ اسفند شما دیده میشود: یه معجزه و خوشحالی براتون دیده میشه که میتونه در هر زمینه ای باشه. دلتنگی براتون دیده میشه که بیشتر در زمینه ی احساسیتون هست، جدایی و دوری باعث ناراحتی شما شده. توی روابط احساسیتون دیدارتون به تأخیر میفته و شخص مقابلتون احساس غمگینی در این رابطه رو داره

🔷اردیبهشت

اختلاف و جدایی دیده میشه که ممکنه سر چیزی کوچک وارد بحث بشید. درگیر بحث های بی مورد نباشید. احتمالاً جدایی و کات کوتاه مدت دارید. منتظر برگشت شخصی هستید که شمارو واقعاً دوست داره. یک معجزه ی بزرگ براتون اتفاق میفته.

🔷خرداد ماه

امروز یکی از کارهایی که مدت هاست شروع کرده بودید، تمام شده و باری از روی دوش شما برداشته می شود. پیشنهادهای دیگران را جدی بگیرید چون می تونند روند کار شما را سرعت بخشند. شما و شریک عاطفيتون به فکر تغییری هستید، قدم بزرگ رو برداشته اید، کافیه به فكر جزییات باشید تا همه چیز بر وفق مراد شما پیش بره. اگه ميخوايين كارى رو انجام بديد فعلاً دست نگهداريد چون زمان نامناسبى هست.

🔷تیر

در فال امروز ۲۰ اسفند شما دیده میشود: خبرى بهتون ميرسه كه باعث خوشحاليتون ميشه كه اين خبر ميتونه آزادى شخصى باشه. توى روابط احساسيتون ازش دلخور هستيد و يكم بهم ريختگى تو كارش هست، دوستتون داره و بهتون فكر ميكنه، بزودى پيشنهادى بهتون ميكنه كه از دودلى و بلاتكليفى در مياييد.

🔷مرداد

چندتا برنامه و نقشه واسه آیندت کشیدی اما نمیدونی کدوم رو انجام بدی، از طرفی دوست داری هرچیزی که توی فکرت هست رو همشو انجام بدی ولی خب بهت پیشنهاد میکنم این کار رو نکنی چون انسان فقط زمانی میتونه یک کار رو عالی انجام بده که همه تمرکزش رو روی اون کار بزاره.

🔷شهریور

اگر قصد سرمایه گذاری و شراکت دارید براتون سود و منفعت زیادی به همراه داره. اگر قصد معامله کردن چیزی و یا خرید و فروش مثل خونه و ماشين دارید براتون خوبه. براى زندگى و آيندتون امید داشته باشید که آینده ی روشنی دارید. توی روابط احساسیتون سردی و دوری نسبت به شما دیده میشه که بزودی خبری از شخص مقابلتون دریافت میکنید كه خوشحالتون ميكنه، دیدارتون کمی به تاخیر میفته.

🔷مهر

در فال امروز ۲۰ اسفند شما دیده میشود: اگر به دنبال كار و یا تغییر در کار و شغل هستید،شغل خوبی پیدا می کنید. اگر قصد تجارت دارید امضای سندی تجاری موفق براتون دیده میشه.

اگر در جایی شاغل هستید استخدام شدن رسمى براتون دیده میشه. موفقیت در زمینه ی مالی دارید. در حیطه ی کار و حرفه تون شخصی به شما نزدیکه که با خبر چینی از شما قصد زیرآب زدن و ضربه زدن به شمارو داره مراقب باشید. توی روابط احساسیتون ابراز علاقه و توجه به شما میشه و بهتره کمی دست از لجبازی و خودخواهی بردارید چون شريك عاطفيتون دوستتون داره.

🔷آبان

در فال امروز ۲۰ اسفند شما دیده میشود: توی روابط احساسیتون ابراز علاقه و توجه به شما میشه و بهتره کمی دست از لجبازی و خودخواهی بردارید چون شريك عاطفيتون دوستتون داره. یه شخص متولد فروردین ماهى و یا در  فروردین ماه شخصی به شما ابراز علاقه میکنه و يا بهتون پيشنهاد ازدواج ميده. شروع یک رابطه ی عاشقانه براتون ديده ميشه این رابطه دوطرفست.

🔷آذر

شخصی ممکنه به دیدنتون بیاد و یا در یک تماس تلفنی از شما چیزی بخواد و یا کمک در زمینه ای، در حد توانتون بهش کمک کنید چه فکری و…  . نیتی دارید و چیزی میخواهید که ممکنه کمی به تاخیر بیفته ولی تا اواخر فروردین به مراد و نیتتون میرسید.

🔷دی

امکان مسافرت براتون دیده میشه که هنوز حتمی نشده ممکنه یک سفر داخلی و کوتاه هم باشه. توی روابط احساسیتون با تماسش خوشحالتون میکنه و دوست داشتنتون دوطرفست. برای مجردین خواستگار و خواستگاری دیده میشه. کسانی که تو رابطه ی احساسی نیستند یک شروع عشقی  و رابطه عاشقانه در پیش دارند. رسیدن به وصال یار براتون دیده میشه. توی روابط احساسیتون دلتنگی دوطرفه دیده میشه و دوستتون داره.

🔷 بهمن
اگر در حال رفت و آمد به جایی مثل دادگاه و یا کار اداری قانونی دارید و منتظر حکم و نتیجه ای هستید بزودی از این مرحله ی سخت و حساس عبور میکنید و به سرانجام می رسید. شخصی شمارو دوست داره ولی یه شخصی توی این کار با دخالت کردنش مانع از رسیدن شما به هم میشود. توی روابط احساسیتون رابطه و وفاداری به هم دیده میشه.

🔷 اسفند
فکر و درگیریهایی که در مورد موضوعاتی همچون کاری و مالی و احساسی دارید بیشتر از قبل شده. اگر با شخصی قهر هستید آشتی دارید. مرور خاطرات براتون خوشایند تر از اتفاقات حالاست. منتظر هدیه ای از طرف دوستی صميمى باشید. توی روابط احساسیتون دلتنگید و این دلتنگی دوطرفست.

🔷بهمن

یه معجزه و خوشحالی براتون دیده میشه که میتونه در هر زمینه ای باشه. دلتنگی براتون دیده میشه که بیشتر در زمینه ی احساسیتون هست، جدایی و دوری باعث ناراحتی شما شده. توی روابط احساسیتون دیدارتون به تأخیر میفته و شخص مقابلتون احساس غمگینی در این رابطه رو داره

🔷اسفند
اگر ارثیه ای دارید صددرصد بهتون میرسه. هدیه ای با ارزش دریافت می کنید. امضای سند کاری و پولی همراه با ثروت و موفقیت براتون دیده میشه. توی رابطه ی احساسیتون شک و تردید به وجود اومده که خودتون احساس ناراحتی و تنهایی در این رابطه را می کنید.

نظرات