ماجرای کامل کلیپ جنجالی رقص گروهی دختران بی حجاب در شهرک اکباتان و واکنش ها

5

ماجرای کامل کلیپ جنجالی رقص دختران بی حجاب در شهرک اکباتان و واکنش ها

ماجرای کامل کلیپ جنجالی رقص گروهی دختران بی حجاب در شهرک اکباتان و واکنش ها کاربران شبکه های اجتماعی به کلیپ رقصیدن گروهی در بلوک ۱۳ شهرک اکباتان در ویدئوی منتشر شده از رقص چند دختر جوان در شهرک اکباتان بدون حجاب و با آهنگ آرام باش به بهانه روز جهانی زن از ساعاتی پیش در شبکه های اجتماعی با واکنش های زیادی همراه بوده و مورد انتقاد قرار گرفته است.

فیلم کلیپ رقص دختران شهرک اکباتان

ویدئوی رقصیدن چند دختر جوان در شهرک اکباتان

کلیپ رقصیدن گروهی ۵ دختر در بلوک ۱۳ شهرک اکباتان بدون حجاب و پوشش منشوری و با آهنگ آرام باش خواننده نیجریه ای به بهانه روز جهانی زن از ساعاتی پیش در شبکه های اجتماعی با واکنش های زیادی همراه بوده و مورد انتقاد قرار گرفته است. برخی کاربران از این حرکت انتقاد کردند و آن را حرکت جدید دشمن دانستند و نخوشتند: نهایت خواسته براندازان از آزادی اینگونه حرکات است

کلیپ هنجارشکنانه رقصیدن دسته جمعی در شهرک اکباتان که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، تعدادی دختر بی حجاب با آهنگ آرام باش در محوطه بیرون شهرک اکباتان تهران در حال رقصیدن هستند، حرکتی که از زمان اغتشاشات باب شده و پیش از این، چند دختر در میدان آزادی به رقص و پایکوبی پرداختند. برخی کاربران نوشتن: این حرکات دشمن پسند، دهن کجی به قانون اسلامی کشورمان است و باید با برخورد مسئولان جلوی این ناهنجاری ها گرفته شود.

آهنگ آرام باش توسط خواننده نیجریه ای به نام رما خوانده شده است. پنج دختر در رقص گروهی در شهرک اکباتان با آن رقصیدند که با واکش های زیادی همراه بوده است.

شهرک اکباتان یکی از مناطق تهران است. این شهرک از بزرگ‌ترین شهرک‌های خاورمیانه است که در غرب تهران، پایتخت ایران و ناحیهٔ ۶ منطقهٔ ۵ شهرداری تهران جای دارد. این شهرک ۵٫۹۴ کیلومتر مربع وسعت دارد.

این شهرک از شرق به کوی بیمه و شهرک آپادانا، از شمال به اتوبان تهران کرج، از غرب به نمایشگاه صنایع هواپیمایی و از جنوب نیز به بزرگراه لشگری می‌رسد.

دربارهٔ جمعیت این شهرک، آمار گوناگونی وجود دارد. بر پایهٔ گزارشی در آبان ۱۳۹۷، وبگاه شهرداری منطقه ۵ تهران جمعیت ساکن در شهرک را نزدیک ۴۵ هزار تن دانست. در هنگامی که برخی وبگاه‌های شهری و معماری، جمعیت آن را تا نزدیک به ۱۰۰ هزار تن تخمین زده بودند.

رحمان گلزار شبستری پایه‌گذار این شهرک است. مقاومت در برابر زمین‌لرزه تا ۹ ریشتر، فضای سبز بسیار گسترده، نورگیری کافی، سیستم شوتینگ، پله‌های ویژهٔ فرار و رایزرهایی اختصاصی از ویژگی‌های ساختمان‌های شهرک اکباتان هستند.

واکنش ها

الان یعنی واقعا این ازادیه؟؟؟؟

*****

اینا معنی زن ، زندگی ، آزادی رو توو همین چیزا می بینن

****

این همه مشکل اقتصادی، تورم، …. چرا چسبیدید به رقصیدن

پس هدف چیز دیکه ایه

****

رقصیدن چند دختر جوان در شهرک اکباتان واقعا این قدر مهمه؟؟

5 دیدگاه در “ماجرای کامل کلیپ جنجالی رقص گروهی دختران بی حجاب در شهرک اکباتان و واکنش ها

  1. Mahdi گفت:
    28
    24

    واقعا نظر اون کاربر قابل ستایشم👍
    این همه گرونی و بی پولی رو ول کردن فقط می‌خوان با شعار آزادی عقده های خودشونو بیرون بریزن….اینجا کشور بی دین و ریشه نیس اگه واقعا این کارا باب دل شماست راه بازه برید خارج از کشور …بزارین اینجا بخاطر گرونی اعتراض کنیم بخاطر بدبختی های مالی ن بی حجاب شدن!

  2. رویا گفت:
    18
    14

    به قول یه بنده خدایی حالا زمستونه این وضع پوشش شده تابستون ببینید چی میشه دو هفته پیشم تو فردیس دیدم پسر جوونی با شلوارک اومده دم مغازه ش به دوستاشم داشت توصیه میکرد چند وقته دیگه پسرا و دخترا باهم میرقصن گام به گام با دشمن

  3. Sh گفت:
    25
    8

    سلام.مشکل اقتصادی داشتن رقصیدن داره؟

  4. پیمان گفت:
    17
    6

    الان ی سری میگن کار خودشونه اینارو آوردن برقصن که مسمومیت دانش آموزا فراموش بشه . میگی نه نیگا کن. #رقص اجباری

  5. هوشمند گفت:
    28
    55

    اگر دختران من آن کار را بکنند خودم به عنوان پدر جلو آنها را می گیرم

نظرات