فیلم کامل عذرخواهی مهندس زینب کاظمی که در نظام مهندسی کشف حجاب کرد

0

فیلم کامل عذرخواهی مهندس زینب کاظمی که در نظام مهندسی کشف حجاب کرد از ساعاتی پیش در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته و خانم مهندس زینب کاظم پور پس از چند روز از کشف حجاب و پرت کردن در نظام مهندسی ابراز پشیمانی کرده است که در ویدئوی زیر ببینید:

فیلم کامل عذرخواهی مهندس زینب کاظم پور در نظام مهندسی روسری پرت کرد

فیلم کامل عذرخواهی مهندس زینب کاظمی که در نظام مهندسی کشف حجاب کرد

فیلم منتشر شده از عذرخواهی زینب کاظم پور مهندسی کشف حجاب کرد در نظام مهندسی خانم مهندس زینب کاظم پور مهندس تهرانی که در جلسه انتخابات نظام مهندسی ۲۶ بهمن کشف حجاب کرده و روسری خود را پرت کرد در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است. در این ویدئو خانم مهندس ابراز پشیمانی کرده و سخنانی را بر زبان می راند و گفته بی حجاب شدن من جنبه صنفی داشت!
او طی ویدئویی درباره آن توضیح داد و ابراز پشیمانی کرده که دیدنش را به شما هم توصیه می کنیم:

فیلم عذرخواهی مهندسی کشف حجاب کرد

 

پرونده قضایی

تسنیم نوشت: برای خانمی که در انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران به حجاب هتک حرمت کرده بود، پرونده قضائی تشکیل شد.
در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر هتک حرمت به حجاب از سوی کاندیدای رد صلاحیت شده در انتخابات مجمع عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، برای فرد مورد اشاره پرونده قضائی تشکیل و تحقیقات در مورد اتفاق مورد اشاره آغاز شده است.

گفتنی است که در ۲۶ بهمن فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن نشان داده می‌شد یک خانم در یک سالن عمومی و جلوی چشم حاضران در انتخابات مجمع عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران نسبت به حجاب هتک حرمت کرده و حجاب خود را از سر برمی‌دارد. پس از انتشار این فیلم در فضای مجازی و گزارش نهاد‌های ذیربط برای فرد مورد اشاره پرونده قضائی تشکیل شده است.

در توضیحات فیلم مورد اشاره، به دروغ ادعا شده بود این فرد به دلیل بدحجابی رد صلاحیت شده و در ادامه با کشف حجاب و هتک حرمت به آن، سالن شد.

بیوگرافی زینب کاظم پور کیست

زینب کاظمی مهندس تهرانی ۳۸ ساله است که با کشف حجاب و پرت کردن روسری در جلسه انتخابات نظام مهندسی وارد حاشیه شد.

نظرات