جدیدترین مدل های مانتو کتی زنانه ویژه عید نوروز ۱۴۰۲ + راهنمای خرید

0

مانتو کتی زنانه ۱۴۰۲ : مانتو کتی یکی از جدیدترین و خاص ترین پوشش های مورد پسند بانوان است و امروزه شاهد این هستیم. ما امروز برای شما مدل های شیک مانتو کتی زنانه ویژه عید ۱۴۰۲ را همراه راهنمای خرید آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

مانتو کتی زنانه 1402

جدیدترین مدل های مانتو کتی زنانه ویژه عید نوروز ۱۴۰۲ + راهنمای خرید

اگرچه در اغلب اوقات طرفداران مانتو کتی زنانه به دنبال استایل های رسمی هستند؛ اما امروزه علاوه بر استایل رسمی، برای استایل های مینیمال، کژوال و…از انواع مانتو کتی در طرح ها و پارچه های مختلف استفاده می شود. کسانی که از مانتو کتی استفاده می کنند می توانند استایل هایی شیک داشته باشند.

مانتو کتی زنانه

انواع استایل با مانتو کتی :

مانتو کتی با شلوار راسته : شلوار ها در طرح و مدل های متنوعی تولید می شوند اما شلوار راسته، یکی از پر کاربرد ترین شلوار هایی است می شود از آن استفاده کرد. این مانتو به همراه شلوار با جنس پارچه یک استایل منحصر به فرد و با کلاسی را ایجاد می کند. به همین علت بهتر است برای مناسبت های رسمی خود حداقل یک مانتو کتی به همراه شلوار پارچه داشته باشید.

استایل با مانتو کتی

همراه با شومیز : ممکن است برخی از افراد در کنار یک مانتو کتی به دنبال یک لباس متناسب برای زیبایی بیشتر و پوشش یقه باشند. در چنین حالتی بهتر است در کنار آن از یک شومیز طرح دار یا ساده زیبا استفاده کرد. استفاده از شومیز نه تنها باعث شلوغی استایل نمی شود، بلکه باعث جلوه بیشتر می شود. البته بهتر است به این نکته توجه شود که در کنار مانتو کتی ساده بهتر است از شومیز طرح دار استفاده شود.

مانتو کتی

نکات مهم خرید مانتو کتی :

بهتر است این مانتو را متناسب با سایز بدن انتخاب شود. انتخاب نادرست سایز باعث بد دیده شدن فرم مانتو و حتی نامناسب دیده شدن استایل شما می شود. پارچه ای که برای آن استفاده می شود باید از ایستادگی بالایی برخوردار باشد تا بتواند فرم زیبایی به مانتو استایل فرد بدهد. بنابراین بهتر است در حین خرید به جنس پارچه توجه شود. استفاده از پارچه های کرپ باربی، کرپ مازاراتی و پارچه های دیگری که ایستادگی مناسبی دارند برای این مانتو مناسب هستند.

مانتو کتی عید 1402

رنگ و نقش یکی از شاخص‌های مهم برای انتخاب لباس و حتی اکسسوری است. رنگ‌ها هر کدام علاوه بر آن که توصیف کننده‌، و از نظر بصری مهم هستند، گاهی نمادین و مفهومی نیز می‌شوند. هنگام خرید مانتو کتی دلایل متفاوتی برای انتخاب رنگ وجود دارد؛ از جمله علاقه‌‌ی فرد، نوع اندام، رنگ پوست و حتی موقعیت و سن. اما معمولا امسال رنگ مورد نظر قرمز و طیف آن است.

رنگ مانتو کتی

پارچه مانتو کتی

قیمت مانتو کتی

مدل های جدید مانتو کتی

راهنمای خرید مانتو کتی

همراه ما باشید

نظرات