بیوگرافی کامل ستایش موسوی بازیگر و همسرش + عکس های جدید و آثار

0

بیوگرافی کامل ستایش موسوی بازیگر و همسرش + عکس های جدید و آثار

بیوگرافی ستایش موسوی

ستایش موسوی : متولد ۲ تیر ۱۳۷۶ در تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است. در ادامه به معرفی و بیوگرافی ستایش موسوی بازیگر و همسرش و فرزندانش و آثار و اینستاگرام وی می پردازیم. با ما همراه باشید.

ستایش موسوی

سوابق هنری

وی در کلاس های بازیگری ثبت نام کرده و زیر نظر اساتید خیلی خوب و محترم آقای حمیدرضا آذرنگ ، سیامک سفری و . . . حضور پیدا کرده و آموزش دیده است.بنابراین توانست در سال ۱۳۹۸ و در ۲۲ سالگی در فیلم زنبور کارگر حضور پیدا کند و موفش شود. اکنون نیز در سریال نمایش خانگی دیو و ماه پیشونی بازی می کند.

گفتگو با ایشان :

چگونه وارد بازیگری شدید ؟

از کودکی به بازیگری علاقه زیادی داشتم ، اما هرگز فکرش را نمی کردم که بتوانم بازیگر شوم. زمانی که بزرگ شدم دغدغه ام فقط رفتن به سرکار بود و دوره دندانپزشکی دیدم تا بتوانم دستیار پزشک شوم و از آن جایی که خیلی خوش شانس بودم ، خانم دکتری که دستیارش بودم ، بهترین دوستم شد و من را به سمت هنر سوق داد.

به نظر شما بازیگری سخت است ؟

به نظرم هر کاری سختی های خود را دارد و هر آدمی اگر چیزی را با سختی بدست نیاورد ، برایش ماندگار نخواهد بود و پشت هر سختی ، موفقیت است؛ پس اگر علاقه داشته باشید ، سختی هایش برایتان شیرین می شود.

دست یابی به شهرت در دنیای هنر آسان است؟

البته با کمی تلاش باید بگویم بله آسان است؛ اما نگه داشتنش آسان نیست. خیلی ها آمدند و دیده شدند و بعد افول کردند. البته سینمای ایران در حال حاضر تماماً آشنا بازی است. به نظرم متأسفانه تا آشنا نداشته باشید به راحتی نمی‌توانید واردش شوید.

ستایش موسوی کیست

همسر ستایش موسوی کیست

متاسفانه از وضعیت تاهل و زندگی شخصی ایشان چیزی در دست نیست.

صفحه اینستاگرام

پیج رسمی و صفحه شخصی این بازیگر عزیز در اینستاگرام با نشانی* در دسترس عموم قرار دارد.

سریال و مجموعه های تلویزیونی

فیلم ها

دیگر عکس های ستایش موسوی

بیوگرافی ستایش موسوی

گفتگو با ستایش موسوی

ستایش موسوی در سریال دیو و ماه پیشونی

همسر ستایش موسوی

آثار ستایش موسوی

اینستاگرام ستایش موسوی

عکس های ستایش موسوی

ستایش موسوی در فیلم هستی

همراه ما باشید

نظرات