ویلا های نور را با تخفیف عیدانه باباسفر رزرو کنید

0

وقتی عید نوروز نزدیک است و همه می خواهند به شمال سفر کنند، بی شک ترافیک های بسیار سنگینی را در شهرهای معروف شمالی میبینیم و همیشه در این ایام بخش زیادی از زمان سفر فقط در ترافیک صرف می شود برای همین، بهتر است بجای شهرهای معروف و هیشمه شلوغ شمالی به جاهایی مانند نور سفر کرد که ترافیک به مراتب کمتری دارند و زمان بیشتری برای ماندن در ویلا و بازدید از جاهای دیدنی و مناطق بکر جنگلی داشت. نور شهریست زیبا، سرسبز، ساحلی و بکر که امروزه توجهات زیادی را به سمت خود جلب کرده. اگر می خواهید برای عید نوروز ۱۴۰۲ برنامه سفر به نور را داشته باشید، ما می خواهیم یکی از بهترین و مطمئن ترین راه ها برای اجاره ویلا در نور را معرفی کنیم.

ویلا های نور

معرفی انواع اقامتگاه های نور

شهرهای استان مازندران بطور کلی یا ساحلی هستند یا جنگلی. شهرهای جنگلی بخاطر فاصله زیادی که تا دریا دارند از جنگل های بسیار زیبا و دوست داشتنی برخوردارند و برای طبیعت گردی خاطره انگیز بسیار مناسب هستند. از سوی دیگر، شهرهای ساحلی دست گردشگران را برای انتخاب محل اقامت باز می گذارد و آن ها می توانند تصمیم بگیرند در نزدیکی دریا و ساحل اقامت داشته باشند یا در مناطق جنگلی. شهرهایی مانند چالوس و رامسر و نوشهر و غیره جنگل های بسیار زیبا و دوست داشتنی دارند و در این مناطق، مردم ترجیح می دهند به جنگل نزدیک تر باشند تا دریا اما در شهرهایی مانند نور، محمودآباد، بابلسر و غیره چون بجای جنگل، زمین های شالی در جنوب شهر هست، تمایل به اقامت در بخش ساحلی بیشتر است.

همیشه بیشتر گردشگرانی که تصمیم دارند نور را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کنند، برای اقامت ترجیح می دهند در نوار ساحلی باشند. ملاک ساحلی یا جنگلی بودن فاصله اقامتگاه را جاده اصلی شهرهای شمالی تعیین می کند. به عبارتی، تمامی اقامتگاه هایی که در ضلع شمال جاده اصلی قرار داشته باشند ساحلی قلمداد شده و آنهایی که در ضلع جنوبی باشند نیز جنگلی نامیده می شوند حتی اگر فاصله اقامتگاه جنگلی تا دریا کمتر از صد متر باشد. همیشه در تمامی بازارهای ایران چه بازار اجاره ویلا باشد چه فروش محصولات و غیره، هرموقع تقاضا بیشتر شود قیمت هم به همان نسبت افزایش پیدا می کند لذا برای اجاره ویلا در نور، چون همه بیشتر تمایل دارند در نوار ساحلی باشند برای همین ویلاها و اقامتگاه های ساحلی از قیمت های بیشتری نسبت به ویلاهای جنگلی برخوردارند.

ویلا های نور

نکاتی که برای رزرو ویـلا در نور باید بدانید

پیش تر گفتیم بطور کلی، ویلاهای ساحلی نسبت به ویلاهای جنگلی از قیمت های بالاتری برخوردارند. همچنین، چون در روزهای آخر هفته و تعطیلاتی مانند عید نوروز، تقاضا هم بیشتر می شود، هزینه اجاره ویلا ساحلی در نور نیز افزایش پیدا می کند. در نوار ساحلی نور، گردشگران دستشان برای انتخاب اقامتگاهی متناسب با بودجه و امکانات باز است. چون بخش ساحلی نور پرطرفدار هست، در این منطقه سوئیت، باغ سوئیت، ویلاها با تنوعی از امکانات و آپارتمان های مبله به وفور هست که به صورت روزانه اجاره داده می شوند.

اگر برای اقامتی چند روزه در نور، نمی خواهید چندان هزینه اقامتگاه بدهید و در عوض بیشتر به فکر خرید سوغاتی و گشت و گذار و تفریح هستید، اجاره روزانه آپارتمان های مبله بخش ساحلی نور انتخاب های اقتصادی و به صرفه هستند. در شهرهایی همانند نور که سمت ساحل محبوب تر است، یکی از ملاک های تعیین قیمت اجاره روزانه اقامتگاه ها فاصله ویلا یا سوئیت یا آپارتمان تا دریا است و هرچقدر اقامتگاه به دریا نزدیک تر باشد قیمت بیشتری هم دارد اما آپارتمان های مبله معمولاً در فاصله چند قدمی ساحل هستند، قیمت های بهتری نسبت به ویلاها دارند و از طرفی، چشم انداز زیبایی از دریا هم در اختیار می گذارند.

در نقاطه مقابل، اگر هم با دوستان یا خانواده سفر کردید و می خواهید برای اقامتگاه سنگ تمام بگذارید، کلی ویلای لوکس و استخردار در نور هست که برخی از آن ها کلی امکانات و سرگرمی دارند که نمی دانید از کدام شروع کنید. اجاره ویلا استخردار در نور بین تمامی اقامتگاه ها تقاضای بیشتری دارد چون ویلاهای استخردار از امکانات و سرگرمی های متنوعی برخوردار هستند، به دریا نزدیکند و برخلاف آپارتمان های مبله، دربست هستند. به همین علت، بیشتر ویلاهایی که در نور ارائه شده بخصوص اقامتگاه هایی که سمت ساحل هستند استخردارند.

ویلا های نور

بهترین راه رزرو ویلا در نور

قدیم ها مردم برای رزرو ویلا در شمال ابتدا باید به شهر مورد نظرشان سفر می کردند و فرقی نداشت ایام تعطیلات باشد یا روزهای وسط هفته، کلی در شهر گشت و گذار می کردند و آن هایی که ویلا به صورت روزانه اجاره می دادند را پیدا کنند تا بعد از اینکه کلی ویلا و سوئیت مشاهده کردند، با آن شخص کلی حرف زده و درخواست تخفیف کنند تا در نهایت یک اقامتگاهی مناسب در شهرشان داشته باشند. همیشه می گویند وقت طلاست و حیف است که در مدت زمان کوتاه سفر، بخشی از زمان را صرف پیدا کردن اقامتگاه کرد. امروزه قضیه برعکس شده و به لطف اینترنت و سایت باباسفر که پلتفرم اجاره روزانه انواع اقامتگاه در سراسر ایران است، شما دیگر از قبل می توانید ویلای خود را در نور رزرو کنید و خیالتان از بابت جا راحت باشد حتی اگر از یک ماه قبل نیز برنامه سفر را بچینید، در سایت باباسفر این امکان را دارید از یک ماه قبل هم اقامتگاه رزرو کنید.

هزینه سفر و مبلغی که قرار است برای اقامتگاه پرداخت شود از اهمیت بالایی برخوردار است. همیشه گردشگران سعی دارند قیمت مناسب ترین یلاها و اقامتگاه ها را رزرو کنند برای همین، سایت باباسفر هم سعی داشته همیشه بهترین قیمت ها را برای اقامتگاه هایی که ارائه می دهد درج کند و چون همه به دنبال راحتی هستند، رزرو ویلا در سایت باباسفر تنها با سه کلیک انجام می شود به علاوه اینکه در سایت باباسفر از لحظه ورود به سایت تا لحظه خروج از ویلا شما از خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته نیز بهرمند خواهید شد.

نظرات