فیلم کامل جشن تکلیف دختران در حسینیه معلی با شعر جنجالی که خبرساز شد

0

فیلم / جشن تکلیف جنجالی دختران در حسینیه معلی را کامل ببینید که توسط دو طلبه به نام حمیدرضا فغانی و محمدرضا فغانی با اجرا و شعر طنز نون و پنیر و همدم که شب گذشته از شبکه سه سیما پخش شد از ساعاتی پیش در شبکه های اجتماعی پربازدید شد

فیلم حسینیه معلی جشن تکلیف

فیلم کامل جشن تکلیف دختران در حسینیه معلی با شعر جنجالی خبرساز شد

ویدئوی منتشر شده از مراسم جشن تکلیف دختران در برنامه حسینه معلی از ساعاتی پیش به موضوع مهم و خبر داغ در فضای مجازی تبدیل شده است. حسینه معلی جشن تلکیف دختربچه های ۹ ساله را در بخشی از قسمت جدید خود که شب گذشته پخش شد برگزار کرد، در این مراسم حمیدرضا فغانی و محمدزضا فغانی دو برادر دوقلو به اجرای این برنامه پرداختند و احکام مکلف شدن دختران در ۹ سالگی را به زیبایی و زبان طنز بیان کردند. اما شعرخوانی این دو طلبه جوان درباره نون و پنیر و همدم باعث شده تا برخی کاربران گمان کنند این شعر تبلیغ شوهر و ازدواج برای دختران دبستانی است، در زیر ویدئوی حسینه معلی جشن تکلیف را ببینید:

در بخشی از شعر آمده نون و پنیر و همدم،دختر خوب محترم ،باید حواست باشه موتو نبینه نامحرم

بخش نمایش حسینه معلی در این قسمت به سراغ جشن تکلیف دخنران رفت که متفاوت از اجراهایی بود که تا به امروز از تلویزیون دیده شده. دو روحانی و طلبه دو قلو به نام های حمیدرضا فغانی و محمدرضا فغانی اجرای بخشی از برنامه را به عهده داشتند. هر دوی آنها سعی کردند با اجرای طنز به بچه‌ها یاد بدهند که از این به بعد چطور باید موهای‌شان را از نامحرم بپوشانند و… آنها در طول اجرای‌شان تلاش کردند با بهره بردن از زبان طنز  به بچه‌ها یاد بدهند که چطور باید احکام دین را رعایت کنند و هدفشان ترغیب دانش‌آموزان به سوی معنویات بود و حسینیه معلی با برنامه‌ریزی صحیح این جشن را برگزار کرد تا نشان دهد چطور می‌توان یک مرحله از زندگی دختران ایران‌زمین را به بهترین شکل و در قالب‌های نو آموزش داد.

 

نظرات