شماره تلفن امداد خودرو چنده ؟ نکات درخواست امداد خودرو شامل چیست ؟

0

شماره تلفن امداد خودرو چنده ؟

برای تماس با امداد خودرو میتوانید با شماره ۰۹۶۴۴ تماس بگیرید، برای گرفتن شماره امداد خودرو میتوانید از امداد خودرو های شهرتان استفاده کنید،به طور مثال برای در خواست امداد خودرو در کرج همین کلمه را سرچ کنید یا برای حمل و نقل کلمه خودرو بر کرج را سرچ کنید و با امداد خودرو های مطمئن شهرتان تماس بگیرید.

امداد خودرو

تجهیزات و خدمات تعمیراتی امداد خودرو شامل چیست؟

افرادی که به عنوان مکانیک سیار به رانندگان خدمت رسانی می‌کنند. بایستی لباس فرم، مدرک تخصصی و کارت شناسایی را به همراه داشته باشند.‌ علاوه بر آن، به همراه داشتن تجهیزاتی مثل آلن، جعبه بوکس، جک، سیم گاز، تسمه دینام، سیم کلاچ، فیوز، ماهک دنده، کورکن رادیاتور، درب رادیاتور، شلنگ آب، شلنگ بخاری، پمپ بنزین و غیره برای این افراد ضروری است.

مکانیک سیار با داشتن تجهیزات نام برده شده می‌تواند خدمات باتری به باتری، سوخت رسانی به خودرو، پنچرگیری و تعویض لاستیک، تعویض سیم کلاچ، تعویض شلنگ رادیاتور، تعویض ماهک دنده و غیره را خیلی سریع انجام دهد. بهتر است بدانید که مکانیک سیار باید در کمتر از ۱۰ دقیقه تمامی مشکلات فنی خودرو را حل نماید، زیرا ممکن است که به ترافیک و حوادث خطرناک در بزرگراه ها منجر شود.

 خدمات خودروبر امدادخودرو

یکی از مهم‌ترین خدمات امداد خودروها، یدک کش و خودروبر است. ممکن است که خودرو در اثر آسیب‌های ناشی از تصادف و یا نقص فنی در جاده، دیگر توان ادامه حرکت را نداشته باشد.در این‌چنین لحظاتی است که خودروبرها ماشین را تا رسیدن به تعمیرگاه های معتبر جابه جا می‌کنند. لازم به ذکر است که وزن و ابعاد خودروهای یدک‌کش بایستی از دیگر وسایل نقلیه بیشتر باشد.

البته برای جابه جا کردن خودروها نمی‌شود که از هر یدک‌کشی استفاده نمود. درصورت تماس با مراکز امدادخودرو، مناسب‌ترین و بهترین یدک‌کش برای شما فرستاده می‌شود.

تشخیص امدادخودرو معتبر

بهتر است درنظر داشته باشید که هر ماشینی از خودروهای امدادی که در جاده های بین راهی فعالیت دارد، معتبر نیست. اگر از این امدادخودروها کمک گرفته شود، ممکن است که با دریافت هزینه های بالا، به شکل غیراصولی به حل مشکل خودرو بپردازند و زمینه ساز رخ دادن ایرادات خطرساز برای خودرو شوند.

ماشین‌های امدادخودرو معتبر بایستی پس از تماس، در کوتاه ترین زمان به محل حادثه اعزام شوند. نام شرکت امدادی خودرو را برروی ماشین و یا لباس فرم خود داشته باشند. با پیشرفته ترین و به روز ترین تجهیزات و ابزارآلات و معقول‌تربن هزینه ممکن، تعمیرات خودرو را انجام دهند.

برگه فاکتور، صورت ‌حساب و ضمانت‌نامه معتبر را به مشتری ارائه دهند. درصورت نیاز به تعویض، قطعات اورجینال و اصل را به همراه داشته باشند. علاوه بر آن، مراکز امداد خودرو معتبر باید در تمامی ایام و روزهای هفته حتی روزهای تعطیل و به صورت ۲۴ ساعته فعالیت کنند.

نظرات