بیوگرافی اسوالدو ریوس نامزد قدیمی شکیرا کیست + عکس و ماجرای خواستگاری

0

اسوالدو ریوس کیست بیوگرافی اسوالدو ریوس نامزد قدیمی شکیرا + ماجرای خواستگاری

اسوالدو ریوس نامزد سابق شکیرا کیست

اسوالدو ریوس بازیگر پورتوریکویی متولد سال ۱۹۶۰ بوده و نامزد قدیمی شکیرا خواننده کلمبیایی است که به تازگی از شکیرا خواستگاری کرده و قصد ازدواج با این خواننده کلمبیایی را دارد. در ادامه معرفی و بیوگرافی اسوالدو ریوس دوست پسر سابق شکیرا و همسر و فرزدان او همراه با سوابق و سن و پیچ اینستاگرامش در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی اسوالدو ریوس نامزد قدیمی شکیرا کیست + عکس و ماجرای خواستگاری

بیوگرافی اسوالدو ریوس بازیگر

اسوالدو ریوس بازیگر سینما و تلویزیون اهل پرتوریکا متولد سال ۱۹۶۰ است. او سالهاست در عرصه سینما و بازیگری به صورت حرفه ای فعالیت دارد و از بازیگران و هنرمندان معروف کشورش می باشد. او ۱۴ سال پیش با شکیرا خواننده کلمبیایی در ارتباط بود و رابطه عاشقانه داشت.

پس از جدایی شکیرا از پیکه، برخی چهره های هنری و ورزشی از این خواننده درخواست ازدواج کردند و حالا نوبت به این نامزد قدیمی و سابق او رسیده است.

بیوگرافی اسوالدو ریوس بازیگر

سوابق

مدتی است کشمکش میان شکیرا و جرارد پیکه پس از جدایی سر تیتر داغ خبرهای روز در رسانه ها و شلبکه های اجتماعی شده است و با آهنگ های و فیت های شکیرا این جدل و خصومت شکل تازه ای به خود گرفته است. تیکه های سنگین شکیرا در آهنگ جدیدش با همراهی کارول جی که بازهم در آن به جرارد پیکه تیکه انداخته، این اختلاف شعله‌ورتر شده است.

حالا دوست سابق شکیرا به نام اسوالدو ریوس که بازیگر است و از سال ۱۹۹۷ با ان خواننده کلمبیایی وارد رابطه شده بود، با انتشار ویدیویی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده، از او درخواست فرصتی دیگر کرده و تقاضای ازدواج کرده است.

ماجرای نامزدی تا جدایی شکیرا و اسوالدو ریوس

ماجرای نامزدی تا جدایی شکیرا و دوست پسر سابق اسوالدو ریوس

اسوالدو ریوس بازیگر پورتوریکویی در سال ۱۹۹۷ با شکیرا وارد رابطه شده بود. در حالیکه سن شکیرا ۲۰ سال و او ۳۷ ساله بود، در آن زمان به سوژه رسانه ها تبدیل شده و جنجال‌های زیادی را به همراه داشت. در نهایت این دو پس از مدت کوتاهی از هم جدا شدند. البته این ماجرا برای ۲۰ سال پیش است و هنوز طرفلداران شگیرا و پیکه نمی دانند چه ماجرایی بین آنها بوده و چرا از هم جدا شدند. چون تاکنون نامی از ریوس در بین دوست پسرهای قبلی شکیرا دیده نمی شود.

پیج اینستاگرام

اما پس از جدایی شکیرا از پیکه، فیل آقای بازیگر دوباره یاد هندوستان کرده و حالا با گذشت بیش از ۲۰ سال، با انتشار یک ویدیو در شبکه‌های اجتماعی دوباره از شکیرا درخواست دوستی و ازدواج کرده است. ریواس در این ویدیو بی پرده از شکیرا می‌پرسد که آیا حاضر است دوباره با او وارد رابطه شود؟ او در این ویدیو گفته: سلام شکیرا، امیدوارم بعد از این همه سال فرصتی دوباره پیدا کنم، می‌خواهم به زودی تو را ببینم

اما با همه این احوال و رفتارهای شکیرا، با انتشار این آهنگ به وضوح به پیکه اعلام کرده که دیگر نگران وضعیت او نیست و حتی دیگر حاضر نیست در آینده به آشتی و بازگشت به آن رابطه فکر کند این خواننده کلمبیایی در بخشی از متن ترانه این آهنگ گفته: دیدن تو با یک دختر جدید به من صدمه زد، اما من اکنون درگیر خودم هستم. آنچه را که با هم زندگی می‌کردیم، فراموش کرده‌ام و این چیزی است که تو از آن رنجیده‌ای و حتی زندگی من بهتر شد، تو دیگر اینجا جایی نداری و چیزی که نامزدت به من تحمیل کرد، این مرا عصبانی نمی‌کند، بلکه باعث خنده‌ام می‌‎شود.

اسوالدو ریوس کیست

پس از جدایی شکیرا از ریوس، این خواننده سراغ آنتونیو دلا روآ، رفته و با او وارد رابطه عاشقانه شد. اما از او نیز جدا شد و با پیکه در جام جهانی ۲۰۰۲ آشنا شد. گفته میشود که او نز درخاوست دوباره برای بازگشت داده است. گفته می شود که این مرد رابطه طولانی با ستاره موسیقی پاپ داشته و حتی در گذشته آهنگ هایی را به معشوق سابق خود تقدیم کرده است.

بیوگرافی اسوالدو ریوس نامزد قدیمی شکیرا کیست + عکس و ماجرای خواستگاری
به نقل از یکی از مجریان این برنامه تفریحی:
“آقای د لا روآ کارش را جمع کرد، به خوبی در گوشش صحبت کرد و گفت: “شما باید زمان های قدیم را به خاطر بسپارید.”
از سوی هم، مادر این خواننده پاپ از تاثیرات پس از جدایی دخترش گفت:
“شکیرا حال خوبی ندارد. جدایی از جرارد پیکه، که با جنجال احاطه شده است، او را تحت تاثیر قرار داده است.”
در کنار پایان رابطه آنها، نبرد فعلی حضانت فرزندانشان میلان و ساشا است. طبق گزارش‌ها، پیکه تمایل این خواننده برای ترک بارسلونا و نقل مکان به میامی را رد می‌کند زیرا می‌خواهد آنها به تحصیلات خود در کاتالونیا ادامه دهند.

نظرات