بیوگرافی سپهر خلسه خواننده رپر و همسرش +‌عکس های ازدواج و خانواده و آهنگ ها

0

سپهر خلسه خواننده رپ متولد ۱۷ مرداد ۱۳۶۷ در تهران می باشد. نام اصلی او سپهر شهابلو است و در تهران به دنیا امده و از ۱۶ سالگی از ایران به کانادا مهاجرت کرد. بیشتر ترانه ها و رپ های سپهر خلسه درباره مسائل و موضوعات جامعه می باشد. او متاهل است و با دختری به نام نیلوفر ازدواج کرده است. در ادامه بیوگرافی سپهر خلسه رپر ایرانی و همسرش نیلوفر با عکس ها و ازدواج و سوابق و آثارش می پردازیم

بیوگرافی سپهر خلسه (Sepehr Khalse) کیست

بیوگرافی سپهر خلسه رپر

سپهر خلسه با نام اصلی و شناسنامه ای سپهر شهابلو متولد ۱۷ مرداد ۱۳۶۷ در منطقه گیشا تهران، رپر و خواننده اهل ایران است. او دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس میکروبیولوژی و دارای قد ۱۷۴ می باشد. این رپر ایرانی در ۱۶ سالگی به همرها مادرش به کانادا مهاجرت کرد و سال ۱۳۹۴ مدتی به ایران بازگشت و سپس برای همیشه رفت و هم اکنون در کانادا زندگی میکند.

بیوگرافی سپهر خلسه خواننده رپر و همسرش نیلوفر‌+ عکس های خانوادگی و آثار

سوابق

زندگی شخصی سپهر خلسه از ایران تا کانادا با فعالیت های هنری در زمینه موسیقی آغاز شد. او فعالیت خوانندگی را از نوجوانی آغاز کرد و در زمینه موسیقی رپ فعالیت دارد. و علاوه بر رپ خوانی، در زمینه ترانه نویسی و شعر نیز تبحر دارد و اولین ترانه آهنگش را خودش سرود.

ایشان پس از سفر به لندن با سروش هیچکس رپ مشهور و برجسته ایرانی آشنا شد و مدتی زیر نظر او خوانندگی رپ را دنبال کرد.

او با خوانندگان رپ زیادی همکاری داشته که می توان علیرضا جی جی ، سی جل و بهزاد لیتو و … اشاره کرد.

خانواده و زندگی شخصی سپهر خلسه

سپهر مدتی در خیابان ستارخان تهران رندگی کرد و مادرش زمانی که ایران بود، حسابدار یک شرکت خصوصی کانادایی بود و به همین دلیل به کانادا مهاجرت کرد. او نیز به همراه پسرش در کانادا زندگی میکند.

خانواده و زندگی شخصی سپهر خلسه

همکاری خلسه با سروش هیچکس شروع شد و به رپرهای دیگری چون علیرضا جی جی ، سیجل و بهزاد لیتو کشید که چندین کار مشترکی هم با هم منتشر کردند.

سپهر خلسه اولین آلبوم خود را در سال ۱۳۹۴ به نام یادگاری وارد بازار کرد و کنسرت های زیادی نیز در اقسا نقاط جهان برگزار کرده است.

 

بیوگرافی سپهر خلسه خواننده رپر و همسرش +‌عکس های ازدواج و خانواده و آهنگ ها

ازدواج سپهر خلسه + عکس همسر سپهر خلسه

خلسه رپر ایرانی سال هاست با دختری به نام نیلوفر نامزد کرده و در نهایت در فوریه ۲۰۲۳ مراسم ازدواجش را برگزار کرد. عکس های ازدوجش را در زیر ببینید:

ازدواج سپهر خلسه + همسر سپهر خلسه

بیوگرافی نیلوفر همسر سپهر خلسه

آلبوم ها و آهنگ جدید

یادگاری

عکسهای اینستاگرام سپهر خلسه

عکسهای جدید سپهر خلسه

آهنگ جدید سپهر خلسه

عکس های ازدواج سپهر خلسه

نظرات