آخرین خبر درباره وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ (جدید)

1

آخرین خبر درباره وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ (جدید)

آخرین خبر وضعیت تعطیلی مدارس شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ به دلیل آلودگی هوا در شهرهای تهران ، البرز و کرج ، ایلام و شهرهای جنوبی ، اصفهان ، تبریز ، زاهدان، زابل، مشهد ، خوزستان ، اهواز ، یزد ، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، اهواز، ، خوی، سلماس، سیستان و بلوچستان ، بوشهر ، زنجان ، اصفهان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز و… تعطیلی مدارس شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ تعطیل است؟ یا نه این خبر در حال تکمیل و بروزرسانی میشود…

مدارس البرز تعطیل نیست

مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: با وجود ماجرای مدارس در فردیس اما مدارس در این استان تعطیل نمی‌شود.
به گزارش خبرنگار مهر، علی حجرگشت اظهار کرد: با وجود ماجرای مدارس در فردیس اما مدارس در این استان تعطیل نمی‌شود و سیاست دولت این نیست که به سمت آموزش مجازی برویم.

آخرین خبر درباره وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه 13 اسفند 1401 (جدید)

تعطیلی مدارس فردا شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱

تکلیف تعطیلی مدارس برای شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ در دستور کار نیست و فردا تمامی مدارس باز است و تعطیل نیست.
اینروزها حمله گازی و مسمومیت دانش آموزان به یکی از بحث و جدل های روز و نگرانی های خانواده ها تبدیل شده است. اما هنوز تعطیلی مدارس به علت مسمومیت اعلام نشده است . اگر خبر جدیدی درباره تعطیلی مدارس اعمال شد به اطلاع شما خواهد رسید.

این خبر در حال تکمیل و بروزرسانی است…

موضوع مسمومیت دانش آموزان از مهمترین مسائلی هست که این روزها اذهان جامعه را مشغول و افکار عمومی را نگران کرده است. مسمومیت چند ماهی است که در میان برخی از دانش آموزان دختر رخ می‌دهد،‌اما تا به امروز درباره علت اصلی این امر به طور کامل و شفاف اطلاع‌رسانی نشده است. متاسفانه شاهد مسمومیت در تهرانسر و تهرانپارس تهران و اردبیل،‌کرمانشاه و بروجرد بودیم.
باید منتظر ماند و دید چه تدبیری برای سلامتی دانش اموزان دختر اتخاذ میشود. تا امروز هنوز تعطیلی مدارس به علت مسمومیت دانش آموزان گرفته نشده است.

آب و هوا ۱۳ اسفند

صادق ضیاییان رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات بارش باران شنبه (۱۳ اسفند) در شمال غرب ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی بارش پراکنده و خفیف مورد انتظار است.

وضع هوا یکشنبه (۱۴ اسفند) در اغلب مناطق کشور جوی آرام و آسمانی صاف پیش‌بینی می‌شود. دوشنبه (۱۵ اسفند) نیز با ورود سامانه بارشی از غرب کشور در نوار غربی کشور و ارتفاعات البرز در استان‌های تهران، البرز، قزوین و زنجان بارش باران و وزش باد شدید موقتی رخ خواهد داد.

وی ادامه داد: از روز جمعه تا دوشنبه در غالب مناطق کشور وزش باد، قابل ملاحظه خواهد بود و طی روز‌های جمعه و شنبه در نیمه‌غربی کشور احتمال خیزش گردوخاک وجود دارد.

ضیاییان گفت: از روز شنبه تا دوشنبه افزایش محسوس دما در غالب مناطق کشور به ویژه در استان‌های ساحلی خزر رخ خواهد داد.

آسمان تهران فردا (۱۲ اسفند) نیمه ابری همراه با غبار صبحگاهی و از بعد از ظهر وزش باد شدید با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۲۱ پیش‌ بینی می‌شود.

1 دیدگاه در “آخرین خبر درباره وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ (جدید)

  1. ناشناس گفت:
    1
    1

    ممنون بابت پیگیریتون درباره ی تعطیلی
    تهران رو تعطیل کنید مخصوصا اسلامشهر رو و احمد آباد مستوفی

نظرات