چیدمان سفره هفت سین ویژه عروس خانم ها برای عید نوروز ۱۴۰۲ + نکات مهم

0

چیدمان سفره هفت سین عروس : بسیاری از تازه عروس و داماد‌ها در اولین سال زندگی مشترک خود برای چیدمان سفره هفت سین عروس از طراحی‌های خاص، زیبا و جذاب استفاده می‌کنند. به همین جهت است که ما مدل های شیک تزیین سفره هفت سین همراه نکات مهم آن را ویژه ۱۴۰۲ برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

چیدمان سفره هفت سین عروس

چیدمان سفره هفت سین ویژه عروس خانم ها برای عید نوروز ۱۴۰۲ + نکات مهم

قرار نیست برای تزیین سفره هفت سین حتما از سفره استفاده شود، بلکه به خاطر مبله شدن خانه های امروزی و بالا رفتن سطح دید افراد استفاده از یک یا گاهی چند میز مناسب برای این کار می تواند نمای هفت سین را تا چند برابر افزایش دهید. زیرا سطح دید خط مستقیمی است که افراد در حالت نشسته دارند. زمانی که افراد بر روی مبل نشسته اند ارتفاع خط سطح دید آن ها بالاتر از زمانی است که بر روی زمین نشسته اند.

تزیین سفره هفت سین عروس

در صورتی که ظروفی را که برای هفت سین انتخاب کرده اید کوچک هستند از یک میز و در صورتی که ظروف انتخابی شما برای هفت سین بزرگ هستند و یا غیر از هفت سین علاقه دارید از وسایل تزئینی دیگر هم استفاده کنید بهتر است به جای استفاده از یک میز بزرگ از چند میز با ارتفاع های متفاوت استفاده کنید. این نکته را همواره به یاد داشته باشید که میزی را که قصد تزئین آن را دارید بیش از حد شلوغ نکنید، زیرا در این صورت دکور هفت سین شما بازتاب منفی خواهد داشت.

تزیین چیدمان سفره هفت سین

شما برای انتخاب و طراحی ظرف های زیبا دو راه دارید، یا اینکه ظروف شکیل و مناسبی را از بازار خریداری کرده و یا اینکه ظروف ساده و هم شکلی را انتخاب کنید و با رنگ ویترای آن ها را به اشکال مختلف اما پر معنا طراحی کنید.

روکش روی میز هم می تواند از پارچه های ترمه یا پارچه های ساتن انتخاب شود. هر کدام از این پارچه ها زیبایی خاص خود را دارند اما هر کدام هم کلام و حالت خاص خود را بیان می کنند. غالباً پارچه های ترمه فضا را سنتی کرده و سبک کلاسیکی را برای میز شما فراهم می کنند، و اما پارچه های ساتن رنگ و لعاب میز شما را بیشتر و سبک مدرن تری را برای شما ایجاد می کنند.

تزیین سفره هفت سین

قبل از هر شی ای یک آیینه و شمعدان زیبا در مرکز میز یا میزها قرار دهید. قرار دادن شمعدان های برنزی یا شمعدان های کریستالی زیبا و شکیل باعث به وجود آمدن هاله های مثبتی از انرژی در اطراف سفره ی هفت سین شما خواند شد.

برای قرار دادن شمع ، می تواند استفاده از جاشمعی های کوتاه و یک شکل به تعداد زیاد باشد. شما می توانید این جاشمعی ها را به شکل عدد سال، شکل یک قلب یا هر چیز دیگری بر روی میز یا دو میز بچینید.

از ظروف یک شکل، یک رنگ یا یک جنس برای قرار دادن خوراکی هایی مانند سمنو، سنجد ، سکه و … استفاده کنید. زیبایی و تناسب این ظروف تأثیر بسیار بسیار بالایی در زیبایی سفره ی هفت سین ایجاد خواهد کرد.

ایده تزیین سفره هفت سین

اگر در میوه آرایی مهارت دارید از این مهارت خود استفاده کنید. چند سیب را به حالت های خاصی مانند قو ، گل و یا … در آورید سپس این سیب های تزیین شده را در ظرف زیبا و سپس بر روی میز بگذارید.

به جای قرار دادن یک تنگ ساده بر روی میز هفت سین سعی کنید یک آکواریم کوچک طراحی کنید. برای این کار نیاز به هزینه و وسایل بسیاری ندارید. کافی است یک بسته شن رنگی و چند درختچه ی پلاستیکی کوچک تهیه کنید. شن ها را بعد از شستشو در تنگ ریخته و درختچه ها را در میان شن ها جاسازی کنید، حال آکواریم را با آب پر کرده و ماهی های قرمز زیبای خود را در این تنگ بگذارید.

تزیین شیک سفره هفت سین عروسی

چیدمان سفره هفت سین

چیدن سفره هفت سین روی میز

مدل های تزیین سفره هفت سین

تزیین سفره هفت سین روی زمین

همراه ما باشید

نظرات