ازدواج سندی با یک مهماندار هواپیما + همسر جوان سندی خواننده کیست بیوگرافی

0

ازدواج مجدد سندی خواننده با یک مهماندار هواپیما همسر چهارم و جوان سندی کیست بیوگرافی و عکس های همسر جدید سندی (شهرام آذر) خواننده لس آنجلسی در ادامه مطلب از این بخش در مجله حرف تازه می خوانید

ازدواج سندی خواننده با یک مهماندار هواپیما + همسر جوان سندی خواننده کیست بیوگرافی

 

ازدواج سندی خواننده با یک مهماندار هواپیما + همسر جوان سندی خواننده کیست ماجرای آشنایی

سندی خواننده لس آنجلسی برای بار دوم ازدواج کرد. او با خانمی به نام شبنم ابراهیمی ازدواج کرد و با انتشار عکس هایی از همسر جدیدش در صفحه اینستاگرامش، ازدواج مجددش را رسانه ای کرد. مراسم ازدواج سندی با شبنم ابراهیمی مهماندار هواپیما به تازگی در امریکا برگزار شده است.

شبنم ابراهیمی همسر دوم سندی کیست بیوگرافی

ازدواج چهارم شهرام آذر

شهرام آذر معروف به سندی هم اکنون در دهه ۷۰ زندگیش بسر می برد و ازدواجش با یک خانم کم سن و سال بحث برانگیز شده است.

گفتنی است که شهرام خسروشاهی آذر مشهور به سندی متولد ۲ مرداد ۱۳۳۶ در آبادان، خواننده، آهنگساز ، تنظیم‌کننده و نوازندهٔ کیبورد است که معمولا به اجرای ترانه ها و آهنگ های شاد معروف است.

ماجرای ازدواج مجدد سندی یا همان شهرام خسرو شاهی آذر خواننده لس آنجلسی ، این خواننده با انتشار عکس هایی در صفحه شبکه اجتماعی اش از ازدواج دوم خود پرده برداشت .

انتشار عکس های ازدواج سندی در شبکه های اجتماعی مورد توجه کاربران قرار گرفته که در زیر عکسی از شبنم ابراهیمی همسر سندی خواننده را مشاهده می کنید:

ازدواج سندی با یک مهماندار هواپیما + همسر دوم سندی کیست بیوگرافی

شهرام آذر چند سال قبل با خانمی به نام شیلا ازدواج کرده بود که در نهایت به طلاق و جدایی ختم شد. حاصل این ازدواج سه پسر به نام خشایار، برنا و کوروش و یک دختر بنام نیکی می باشد.

در سال‌های جنگ ایران و عراق در اندیمشک اقامت داشته و در سال ۱۹۸۴ میلادی به آلمان مهاجرت کرد. وی در آنجا کار موسیقی خود را ادامه داد و گروه سندی را در سال ۱۹۸۷ راه‌اندازی کرد و چند سال بعد به آمریکا مهاجرت کرد. پسرش خشایار نیز خواننده است و یکی از اعضای گروه هفت نفره سندی است.

سندی ازدواج
او خوانندگی را در اولین تجربه خود یعنی ششم ابتدایی شروع کرد که در جشنی که همه اولیاء دانش آموزان حاضر بودند، وی برای خواندن شعر انتخاب شده بود و به دلیل نامعلوم جلو حضار شروع به گریه کرد و همه او را تشویق کردند. در دوران دبیرستان شروع به کار با ابزار موسیقی کرد و در این راه بسیار موفق بود. شهرام آذر به همراه بهزاد پیشرو، رضا سمیری و احمد عبداللهی در سال ۱۹۸۷ در فرانکفورت آلمان گروه سندی را تشکیل دادند و این گروه چندین آلبوم موسیقی منتشر نمود.

نظرات