بیوگرافی شبنم تووزلو خواننده آذربایجانی و همسرش + ماجرای سفر شبنم توزلو به ایران

5

بیوگرافی شبنم تووزلو خواننده آذربایجانی و همسرش + ماجرای سفر شبنم توزلو به ایران

شبنم تووزلو : زاده ۲۸ آذر ۱۳۶۳ در شهر تووز شمال غربی جمهوری آذربایجان خواننده اهل آذربایجان است. در ادامه به معرفی بیوگرافی شبنم توزلو خواننده باکویی و همسرش و فرزندان هماه با عکس ها و تصاویر خصوصی و شخصی او و آثار و پیج اینستاگرامش می پردازیم.

بیوگرافی شبنم تووزلو خواننده آذربایجانی و همسرش + ماجرای سفر شبنم توزلو به ایران

بیوگرافی شبنم تووزلو خواننده

شبنم توزلو : زاده ۲۸ آذر ۱۳۶۳ در شهر تووز شمال غربی جمهوری آذربایجان خواننده اهل آذربایجان است.

فارغ التحصیل کارشناسی پرستاری است، اما پس از فاغ التحصیلی شغل پرستاری را کنار گذاشت و وارد حرفه موسیقی و خوانندگی شد. او نوه عاشق صمد یکی از خوانندگان سنتی معروف به عاشیق صمد است.

بیوگرافی شبنم تووزلو خواننده

سوابق

شبنم توزلو یکی از خوانندگان باکویی در کشور آذربایجان است که به زبان ترکی و آذربایجانی در حیطه موسیقی فعالیت دارد. او بطور حرفه ای از سال ۲۰۰۲ وارد موسیقی و عرصه خوانندگی شد. وی هم اکنون ییک از خوانندگان مشهور و پر طرفدار آذربایجانی است که در بیشتر مجالس عروسی و جشن ها و برنامه های شو تلویزیونی حضور پیدا میکند.

ایشان موسیقی و فنون خوانندگی زیر نظر غضنفر عباسف فراگرفت و اولین آهنگ خود را منتشر کرد. اما بیشترین شهرتش بعد از همکاری با شرکت بزرگ موسیقی در باکو بود که منجر به انتشار دو آلبوم پر طرفدار شد.

همسر شبنم تووزلو کیست

ازدواج و همسر شبنم تووزلو کیست

خانم توزلو تاکنون دو بار ازدواج کرده است. او برای اولین بار وقتی دانشجو بود، ازدواج کرد که این ازدواج به جدایی و طلاق انجامید. حاصل ازدواج اول خانم خواننده، یک دختر است. او برای دومین بار در سال ۲۰۱۳ زمانی که برای اجرای کنسرت به مسکو رفته بود، با یک تاجر آذربایجانی ثروتمند که در روسیه و آذربایجان مشغول به کار بود، آشنا شد و ازدواج کرد. حاصل این ازدواج یک پسر به نام علی است.

شهرت در ایران

شهرت شبنم تووزلو در ایران به همکاری با علی پرمهر خواننده ایرانی بر می گردد. او در سال ۱۳۹۹ با علی پرمهر آهنگی به نام اولورم سنین اوچون را به طور مشترک اجرا کرد که همنی اجرا باعث شد تا در ایران بیشتر شناحته شود.

پیج اینستاگرام شبنم تووزلو

پیج اینستاگرام شبنم تووزلو

پیج شبنم توزلو در شبکه اجتماعی اینستاگرام با نشانی زیر فعالیت دارد:

hsebnemtovuzlu_official

سفر به قم و مشهد

خبر می رسد که شبنم تووزلو خواننده مشهور اهل جمهوری آذربایجان به قم سفر کرده و حتی تصویری از خود در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) منتشر کرده است.

شبنم توزلودر دی ماه ۱۴۰۱ برای سفر زیارتی به قم و مشهد سفر کرد و چند روزی به همراه خانواده اش مهمان ایرانیان بود. او در این سفر با حجاب کامل و چادر و روسری با شکل و شمایل محجبه در حرم حضرت معصومه عکسی در اینستگرامش منتشر کرد و خبر سفرش به قم و مشهد را رسانه ای کرد. او نوشت: آرزوی هر بنده ای زیارت خانوم معصومه است و خدا را شکر می کنم همراه با خانواده ام توفیق زیارت ایشان را داشتم .

سفر شبنم توزلو به قم و مشهد

بیوگرافی شبنم تووزلو خواننده آذربایجانی و همسرش

بیوگرافی شبنم توزلو

عکس های جدید شبنم تووزلو

 

5 دیدگاه در “بیوگرافی شبنم تووزلو خواننده آذربایجانی و همسرش + ماجرای سفر شبنم توزلو به ایران

  1. جواد گفت:
    1
    1

    درجواب منصور :
    داداش وقتی پرسیدن تو خودت اونجا بودی؟

  2. حمید گفت:
    4
    1

    امام رضا فرمود اگر کسی به کسی بی احترامی کند از سگ پست تر است

  3. جک گفت:
    16
    7

    اونی که فک میکنه این یارو (با این سابقه سیاسی درخشانش) برا زیارت و امر مستحب پاشده اومده ایران تو این بلبشو واقعا باید به مخ نداشتش شک کرد

  4. ایرانی گفت:
    16
    5

    در جواب منصور میگم این چرندیات باعث عقب ماندگی و کوته فکری مردم شده تو چطور به خودت اجازه میدی در مورد بقیه قضاوت کنی امثال تو بیشرف و پست هستند

  5. منصور گفت:
    7
    15

    امام رضا علیه السلام در باره‌ خرید زن آوازه‌خوان پرسیدند، امام علیه السلام در پاسخ فرمود: زن آوازه خوان برای سرگرم كردن مردم می باشد و بهای آن عین بهای سگ است و بهای سگ، سُحت است و سُحت در آتش می‌باشد.
    تهذیب ج۶ ص۳۵۷

نظرات