بیوگرافی کیانوش خرمی پور بدنساز و همسرش و سوابق + عکس جدید و جنجال اخیر

0

کیانوش خرمی پور بدنساز : زاده سال ۱۳۶۵ در تهران بدنساز، قهرمان بدنسازی و رزمی کار اهل ایران است که در از ۱۲ سالگی وارد رشته رزمی شده و سپس در زمینه بدنسازی و بادی بیلدینگ فعالیت داشته است. او قهرمان سنگین وزن اسیا و جهان بوده و دارنده مدال های طلا و نقره در رقابت های کشوری و بین المللی در مسابقات بدنسازی و پرورش اندام و مستر المپیا می باشد و گفته دیگر در مسابقات داخلی شرکت نمی کنم. در ادامه با بیوگرافی کیانوش خرمی بدنساز و سوابق و حواشی و جنجال های اخیر وی آشنا شوید

کیانوش خرمی پور بدنساز

بیوگرافی کیانوش خرمی پور بدنساز

کیانوش خرمی بدنساز متولد سال ۱۳۶۵ در تهران بدنساز، قهرمان بدنسازی و رزمی کار اهل ایران است. سن او ۳۶ سال است و دارنده مدال های قهرمانی در رشته بدنسازی و پرورش اندام در مسابقات داخلی و بین المللی میباشد. کیانوش خرمی قهرمان  ۲۰۱۶ استرالیا، قهرمانی و اورال ۲۰۱۸ روسیه ،قهرمان و اورال ۲۰۱۹ باکو، قهرمان و اورال ۲۰۱۹ کره جنوبی و بیش از ۵۰ مدال طلای داخلی را در کارنامه اش ثبت کرده است.

زندگینامه کیانوش خرمی پور بدنساز

 

همچنین ببینید: فیلم کامل لحظه قهرمانی هادی چوپان در مسابقات مستر المپیا ۲۰۲۲ و واکنش ها را ببینید

سوابق

کیانوش خرمی قهرمان سابق سنگین‌وزن جهان است. او از ۱۲ سالگی وارد رشته رزمی شده و سپس در رشته بدنسازی و پرورش اندام فعالیت کرده است.

از سال ۷۸ در رشته بدنسازی و بادی بیلدینگ کار میکند و از سال ۸۴ بطور حرفه ای در مسابقات شرکت کرده و مسابقات برون مرزی نیز از سال ۹۶ تا ۹۸ حضور داشت.

خودش گفته: من اولین بار که بدنسازی را شروع کردم در منطقه زیبادشت کرج بود و در آنجا ورزش را شروع کردم و به مرور زمان جاهای دیگر رفتم که البته در آن زمان امکانات خیلی کم بود و در حد چند دستگاه معمولی بود.

بیوگرافی کیانوش خرمی پور بدنساز و همسرش و سوابق + عکس جدید و جنجال اخیر

خرمی پور در داخل کشور در رشته قدرتی کشوری صاحب مقام است، در رشته پاورلیفتینگ پرس سینه مقام دارد؛ مقام های استانی نیز زیاد دارد و در رشته بادی بیلدینگ و پرورش اندام حداقل ۴۰ تا ۵۰ مدال داخلی دارد. او در مسابقات برون مرزی یک مدال طلای استرالیا و یک طلا و یک اورالی روسیه و یک طلا و یک اورالی آذربایجان را دار

او گفته: من هنوز اول راه هستم و به عنوان یک جوان ۳۵ ساله سنی ندارم. من تا ۵۰ سالگی می‌توانم ادامه بدهم و مسابقات را شرکت کنم.

کیانوش خرمی پور کیست

مسابقات مسترالمپیا

او به تازگی اعلام کرده که دیگر در مسابقات داخلی شرکت نمی کنم و به مسابقات مسترالمپیا فکر می کنم. وی درباره فعالیت های جدیدش پس از حمله و چاقوکشی به و در یک رستوران گفت: مستریونیورس ۲۰۲۳ آخرین مسابقه‌ای بود که داخل ایران شرکت کردم. به دنبال شرکت در مسترالمپیا هستم. مسابقات جهانی همیشه ایرانی‌ها اول هستند و مدام پرچم کشور ما در تمام مسابقات پرورش اندام به اهتزاز در می‌آید؛ همین مسئله باعث می‌شود که خارجی‌ها از شرکت در چنین رقابت‌هایی بترسند زیرا می‌دانند که مقام نمی‌آورند.

حمله و چاقوکشی به کیانوش خرمی پور بدنساز

مسابقات الیت‌ پرو

من کارت حرفه‌ای MPC دارم و نیازی به شرکت در مسابقات الیت‌ پرو نداشتم. جوان‌هایی بودند که خیلی زحمت کشیده بودند و همه دوست داشتیم کارت حرفه‌ای الیت‌ پرو را بگیرند برای همین دیگر روی استیج نایستادم. شرکت در مسابقات مسترالمپیا نیازمند کارت حرفه‌ای MPC است و درواقع سطح بالاتر از الیت‌پرو محسوب می‌شود،

حمله و چاقوکشی به کیانوش خرمی پور بدنساز

هشتم دی ماه سال ۱۴۰۰ در حمله ای ناجوانمردانه به کیانوش خرمی پور، قهرمان پرورش اندام جهان در کرج او را به شدت مجروح کردند. تا جایی که سرش چند بخیه خورد.

شغل اصلی کیانوش خرمی پور

شغل اصلی کیانوش خرمی پور

با اینکه خرمی پور در زمینه بدنسازی و پرپروش اندام کار می کند، اما قبل از آن شغل اصلی او تابلوسازی بود و در کار طراحی و نقاشی و خطاطی فعالیت داشت و در کار موزیک نیز بود که البته به صورت حرفه ای نبود.

بیوگرافی کیانوش خرمی پور بدنساز و همسرش و سوابق + عکس جدید و جنجال اخیر

پیج اینستاگرام

صفحه اینستاگرام کیانوش خرمی پور را با نشانی @kianooshkhorramipour دنبال کنید

بخشی از افتخارات

قهرمان ۲۰۱۶ استرالیا
قهرمان و اورال ۲۰۱۸ روسیه
قهرمان و اورال ۲۰۱۹ باکو
قهرمان و اورال ۲۰۱۹ کره جنوبی
بیش از ۵۰ مدال طلای داخلی
دارنده کارت حرفه‌ای

نظرات