۱۰ نکته مهم قبل از خرید کیف نوزاد که باید بدانید از لی لی خواب

0

به گزارش فروشگاه کیف نوزاد لی لی خواب ، نکات مهمی هنگام خرید کیف نوزاد وجود دارد که باید به آنها توجه ویژه ای کرد ، با ما همراه باشید تا در ادامه به آنها بپردازیم.

مادران زیادی وجود دارند که بدون توجه به این موارد، خرید نا موفقی را تجربه کرده اند و دچار سردرگمی میشوند.

برای انتخاب کیف نوزاد باید به این نکات توجه کنید تا در هزینه ها صرفه جویی کنید و یک خرید ارزان قیمت و مناسب بودجه خود را داشته باشید.

قبل از بررسی نکات مهم هنگام خرید کیف نوزاد بیایید به لوازم ضروری که حتما باید داخل کیف نوزاد قرار دهید بپردازیم.

 کیف نوزاد

لوازم مورد نیاز داخل کیف نوزاد چیست ؟

وقتی صحبت از نوزادان می شود، یکی از وسایلی که باید داشته باشید کیف نوزاد است. این بسیار مهم است که اگر به طور تصادفی بدون آن خانه را ترک کردید، مجبور خواهید بود که برگردید و آن را با خود ببرید.

به طور خلاصه، این چیزی است که هر بار که با کودکتان بیرون از خانه قدم می گذارید به آن نیاز دارید.

بنابراین اکنون که می دانیم کیف نوزاد یک کالای ضروری است، بیایید به لوازم کیف نوزاد که باید داخل آن باشد نگاه کنیم.

واقعا در کیف نوزاد به چه چیزی نیاز دارید؟ و اقلام خوش دست چیست؟ در اینجا لیستی از ۶ مورد ضروری کیف نوزاد، به اضافه تعداد انگشت شماری از لوازم جانبی کیف نوزاد وجود دارد که می توانید در صورت داشتن فضای کافی همراه داشته باشید.

برای خرید کیف نوزاد و خرید سیسمونی می توانید به فروشگاه های معتبری همچون Lilikhab.com  مراجعه کنید.

خرید کیف نوزاد

شش مورد از لوازم ضروری کیف نوزاد

۱ . پوشک:

قاعده کلی این است که به ازای هر دو ساعتی که قصد بیرون رفتن از خانه را دارید، یک پوشک نیز دارید، اما ما همیشه توصیه می‌کنیم برای هر موردی چند پوشک اضافه کنید. همیشه قبل از بیرون رفتن پوشک را چک کنید!

۲ . پد تعویض قابل حمل:

این کالای ضروری نه تنها تعویض پوشک را برای کودک شما راحت تر می کند، بلکه آن را بهداشتی تر می کند. می توانید از آن برای پوشاندن هر سطحی که پوشک کودک خود را تعویض می کنید، استفاده کنید، چه روی نیمکت پارک باشد یا در یک سرویس بهداشتی عمومی.

۳ . دستمال مرطوب:

به همان اندازه که دو مورد اول ضروری هستند، دستمال مرطوب کودک نیز ضروری است. آنها تعویض پوشک را در حین حرکت آسان می کنند. می‌توانید از آن برای تمیز کردن قسمت زیرین کودکتان استفاده کنید و همچنین پس از هر بار استفاده، پد تعویض را پاک کنید. هنگامی که متوجه شدید کدام برند برای کودک شما بهتر است، خرید دستمال مرطوب کودک به صورت عمده می تواند به شما کمک کند در هزینه خود صرفه جویی کنید و احتمال تمام شدن آن را کاهش دهید.

لباس های اضافی یک یا دو عدد لازم دارید تا در زمان کثیف شدن آن را تعویض کنید ، جوراب ها را فراموش نکنید!

خرید سیسمونی

۴ . کیسه های پلاستیکی:

هنگامی که نزدیک سطل زباله نیستید، اینها برای بستن پوشک های کثیف و دستمال مرطوب کودک استفاده شده مفید هستند. همچنین می توان از آنها برای نگه داشتن لباس های خیس یا کثیف استفاده کرد.

۵ . بطری آب:

همیشه یک بطری پر آب همراه خود در کیف نوزاد خود داشته باشید.

۶ . پتوی سبک:

اگر هوا خیلی آفتابی است، برای گرما، در صورت وزش نسیم غیرمنتظره، برای حفظ حریم خصوصی بیشتر هنگام شیردهی، یا برای محافظت از هوای سرد در رستوران، می توانید از پتو استفاده کنید. این یک آیتم کاربردی و همه کاره است که همیشه در دسترس مادران قرار میگیرد!

نکات مهم در انتخاب و خرید کیف نوزاد

اکنون دیگر میدانید که چه لوازمی را باید داخل کیف نوزاد خود قرار دهید. حال بیایید برخی از ویژگی های کیف نوزاد را که باید هنگام خرید در نظر بگیرید را مرور کنیم. به خاطر داشته باشید که کیف نوزاد یکی از پر مصرف‌ ترین اقلام است و احتمالاً سال‌ ها آن را خواهید داشت، بنابراین مطمئن شوید که کیفی را خرید میکنید که برای شما، نیازها و سبک زندگی شما مناسب باشد.

۱ . فضا:

چقدر فضا نیاز دارید؟ داخل کیف چگونه مرتب شده است؟ چه تعداد جیب و محفظه در داخل و خارج می خواهید؟ جیب ها مهم هستند زیرا همیشه می خواهید بطری ها و مواد غذایی را از پوشک های کثیف جدا نگه دارید.

بسته به سبک زندگی و نیازهایتان، ممکن است شما برای کارهای روزمره و سفر به پارک و یا برای سفر و تعطیلات به کیف نوزاد نیاز داشته باشید.

  ۲ . پتانسیل رشد:

آیا قصد دارید فرزندان بیشتری داشته باشید؟ آیا پیش بینی می کنید که به یک کیف نوزاد برای چند کودک نیاز داشته باشید؟ اگر چنین است، کیفی را انتخاب کنید که بتواند نیازهای یک نوزاد تازه متولد شده و یک کودک نوپا را برآورده کند.

 ۳ . رنگ:

آیا رنگ های روشن و پررنگ می خواهید؟ آیا رنگ های خنثی می خواهید؟ با تمام رنگ ها، طرح ها و الگوهای موجود، شما و شریک زندگی تان باید بتوانید چیزی را پیدا کنید که هر دو از حمل کردن آن خوشحال باشید!

برخی از تولید کنندگان همچنان به ارائه “رنگ های کودک” – رنگ های پاستیلی و چاپ هایی با رنگ روشن ادامه می دهند. اما رنگ های تیره کمتر کثیف یا لکه را نشان می دهند. با این حال، برای فضای داخلی، یک رنگ روشن، می تواند دیدن داخل آن را آسان تر کند.

 ۴ . طراحی:

گزینه‌ ها شامل یک کیف لوازم نوزاد ، یک کیف دستی یا یک کوله‌ پشتی است. به این فکر کنید که آیا از آن به جای کیف پول روزمره خود استفاده می کنید یا خیر. آیا پدر نوزاد آن را حمل خواهد کرد؟ برخی از کیف های نوزاد قابل تبدیل هستند، به این معنی که می توان آنها را به عنوان یک کیف دستی و یا یک کوله پشتی استفاده کرد. و همچنین برخی از این کیف ها مخصوص آقایان طراحی شده اند.

۵ . اندازه:

شما یک کیف می خواهید که به اندازه کافی بزرگ باشد که بتواند همه اقلام ضروری شما را در خود جای دهد، اما نه آنقدر بزرگ که دست و پا گیر باشد. به خاطر داشته باشید که وقتی پر می‌شود حجیم می‌شود.

۶ . وزن:

نکته دیگر وزن است. شما می خواهید یک کیف نوزاد تهیه کنید که بتوانید هنگام در آغوش گرفتن فرزندتان کیف نوزاد را نیز حمل کنید. مواد استفاده شده تعیین می کند که کیف چقدر سنگین است. شما پارچه ای می خواهید که سخت و بادوام باشد، اما نه خیلی سنگین یا حجیم، به خصوص وقتی که پر شده باشد.

۷ . پارچه:

گزینه های محبوب برای کیف نوزاد شامل پارچه های پنبه ای، نایلون، چرم (اصیل و گیاهی) و پارچه های لعاب دار و روکش شده (برای ایجاد موانع ضد آب) است.

۸ . توجه به بند ها و کیفیت دوخت:

به دنبال تسمه های پهن، بالشتکی و قابل تنظیم باشید که در شانه های شما فرو نرود. سعی کنید کیفی بخرید که دارای درز های کاملاً تقویت شده و تکمیل شده باشد تا درزها برای استفاده و شستشو پاره و ساییده نشوند. نقاط حساس روی کیف باید با یک پرچ یا دوخت زیگزاگ تقویت شود.

به دنبال سخت افزار با کیفیت باشید: زیپ های پلاستیکی یا فلزی سنگین با بسته شدن محکم. زیپ هایی با دندانه های بزرگ و زبانه هایی که به اندازه کافی بزرگ هستند که گرفتن آنها را آسان می کند برتر هستند. در نهایت، زیپ‌ ها، به‌ جای بسته شدن مغناطیسی، می‌توانند به این اطمینان کمک کنند که اگر کیف نوزاد تان به سمت وارونه شود یا کودک شما به آن لگد بزند، وسایل داخل آن نمی‌افتند.

کوله پشتی ها خوب هستند زیرا وزن به طور مساوی در پشت شما توزیع می شود و عملاً هیچ شانسی برای افتادن یا لیز خوردن از روی شانه های شما مانند گزینه دیگر وجود ندارد.

برخی از کیف ها اکنون با دسته های مختلفی عرضه می شوند. یک «دستگیره گرفتن» یا «دستگیره بند» و همچنین بند های کوله پشتی،  تسمه های پهن یا با بالشتک مناسب و راحت تر هستند. یک کوله پشتی، کیف دستی یا کیف نوزاد ، دست و بازوهای شما را آزاد نگه می دارد. بند های شانه کوله پشتی باید برای بدن شما مناسب و قابل تنظیم باشد. حتی تعدادی از آنها دارای بند سینه هستند که بند های شانه ای را در قسمت بالایی سینه به هم متصل می کند و می تواند به توزیع یکنواخت وزن کمک کند.

۹ . فرآیند تمیز کردن:

برخی از پارچه ها فقط با دست میتوان شستشو داد در حالی که برخی دیگر قابل شستشو با ماشین لباسشویی هستند. مطمئن شوید که از فرآیند تمیز کردن کیف نوزاد که انتخاب می‌کنید آگاه هستید. حداقل، شما پارچه ای می خواهید که به راحتی پاک و تمیز شود.

۱۰ . ذخیره سازی:

محفظه‌ های داخلی و خارجی زیپ‌ دار با دسترسی آسان، که می‌ توانند به‌ عنوان کیف پول و ذخیره‌ سازی چیزهایی که دائماً به آنها نیاز دارید، مانند دستمال مرطوب کودک، پستانک و تلفن همراه شما، عمل کنند، یک مزیت خوب هستند.

خرید سیسمونی

چک لیست وسایل کیف نوزاد

چک لیست زیر میتواند به شما کمک کند تا راحت تر وسایل مورد نیاز نوزاد را انتخاب و داخل کیف نوزاد قرار دهید:

  • اگر بیشتر روز بیرون هستید، حداقل پنج یا شش پوشک بردارید.
  • یک بسته مسافرتی دستمال مرطوب بچه. (می توانید آنها را به صورت عمده خریداری کنید.)
  • ضدعفونی کننده دست برای تمیز کردن دست ها قبل و بعد از تعویض پوشک اگر نزدیک آب و صابون نباشید.
  • بافت ها.
  • پد تعویض.
  • پماد ضد باکتری
  • کیسه های پلاستیکی برای پوشک های یکبار مصرف کثیف، بطری های مرطوب یا لباس ها. (بعضی از کیف های نوزاد با یکی از اینها عرضه می شوند.)
  • تعویض کامل لباس نوزاد، از جمله جوراب، کلاه، ژاکت در صورتی که هوا سرد باشد نیاز دارید.
  • کرم ضد آفتاب.
  • تنقلات مانند غلات و کراکر در ظروف پلاستیکی درب دار یا کیسه های پلاستیکی
  • یک قاشق بچه در یک کیسه پلاستیکی برای تمیز نگه داشتن آن.
  • یک یا دو پیش بند.
  • دو پستانک یدکی تمیز (اگر کودک شما از آنها استفاده می کند).
  • کتاب یا اسباب بازی برای نوزادتان که در دست بگیرد.
  • اسباب بازی های دندان درآوردن (در صورت لزوم).
  • یک حوله کوچک یا پارچه برای پاک کردن آب دهان.
  • یک کیت کمک های اولیه کوچک با مسکن های درد و تب نوزاد.
  • آب برای شما، به خصوص اگر در دوران شیردهی هستید.
  • اگر با کودکتان به یک سفر شبانه می روید، با قراردادن وسایل اضافی، به خصوص پوشک، لباس، دستمال مرطوب، شیر خشک، آب استریل شده، تنقلات، کیسه های پلاستیکی و پستانکداخل کیف نوزاد ، خود را برای مواقع غیر منتظره آماده کنید.

فروشگاه کیف نوزاد لی لی خواب

راهنمای خرید سیسمونی نوزاد

زمان خرید سیسمونی نوزاد باید به رنگ آن توجه کرد قبل از خرید سیسمونی ابتدا مشخص کنید که اتاق نوزاد باید چه رنگی داشته باشد.

برای این تصمیم میتوانید به روانشناسی رنگ برای نوزاد ها رجوع کنید و یک رنگ مناسب نوزاد خود انتخاب کنید برای اطلاعات بیشتر میتوانید به فروشگاه کیف نوزاد لی لی خواب سر بزنید و از نکات مهم و کاربردی قبل از خرید سیسمونی و خرید کیف نوزاد با خبر بشوید.

خرید اینترنتی کیـف نوزاد

بعد از اینکه با نکات قبل از خرید کیف نوزاد و خرید سیسمونی آشنا شدید، نیاز است که به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مثل لی لی خواب بروید و انواع مختلف کیف ها را بررسی کنید و طبق شرایط خود یکی از آنها را انتخاب کنید.

کیف های نوزاد که در این فروشگاه به فروش میرسند، از نظر کیفیت سطح بسیار بالایی دارند. تنوع قیمت و مدل کیف نوزاد هم در لی لی خواب بسیار بالاست و میتواند هر سلیقه‌ ای را با هر میزان بودجه‌ ای پوشش دهد. کافیست همین حالا به سایت فروشگاه کیف نوزاد لی لی خواب بروید و کیف نوزاد مدنظر خود را سفارش دهید تا در هر جای ایران که هستید، برای شما ارسال شود.

منبع : فروشگاه کیف نوزاد لی لی خواب

نظرات