بهترین هتل‌ های مشهد

0

دومین شهر بزرگ ایران، مشهد مرکز استان خراسان رضوی است. مشهد در لغت به معنای «محل شهادت» بیشتر به دلیل مدفن امام رضا، امام هشتم، شهرت دارد. هر ساله زائران زیادی از این شهر بازدید می‌کنند. در این شهر هتل‌ های مختلفی برای اقامت مسافرها و زائران وجود دارد. در ادامه این مطلب، بهترین هتل­های مشهد که فاصله کمی با حرم دارند، معرفی شده‌اند. همچنین برای رزرو هتل‌ های مشهد می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

هتل‌ های مشهد

هتل خورشید تابان مشهد

یکی از بهترین هتل‌­های مشهد هتل خورشید تابان است که در سال ۱۳۹۳ در مرکز شهر مشهد تاسیس شد. این هتل در موقعیت مکانی خوبی قرار گرفته است و حدود یک ربع با حرم مطهر امام رضا فاصله دارد.

هتل خورشید تابان دارای ترانسفر رایگان از هتل به حرم مطهر است؛ بنابراین با اقامت در این هتل نگران رفت و آمد خود به معروف‌ترین جاذبه‌های مشهد نخواهید بود. علاوه بر این، اقامت هتل چهار ستاره خورشید تابان مزایای دیگری نیز دارد.

به عنوان مثال، یک رستوران در فضای باز و همچنین یک رستوران تابستانی در این هتل قرار گرفته اند که هر دو غذاهای با کیفیتی دارند. چایخانه سنتی و کافی شاپ این هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته نوشیدنی و دسر برای مهمانان سرو می‌کنند. مجموعه ورزشی هتل خورشید تابان مشهد نیز برای ورزش دوستان در دسترس است.

در هتل خورشید تابان برای خرید بلیط، نیازی به رفتن به سطح شهر ندارید، زیرا هتل چنین خدماتی را برای مهمانان خود ارائه می کند. اگر به دنبال هتلی با کیفیت بالا و موقعیت مکانی خوب در مشهد هستید، این هتل قطعا برای شما مناسب خواهد بود.

رزرو هتل تابان مشهد را از طریق این لینک به صورت کاملا آنلاین انجام دهید.

هتل میامی مشهد

هتل میامی یکی از هتل ‌های سه ستاره و از بهترین هتل ‌های مشهد مقدس است. این هتل در سال ۱۳۹۲ افتتاح شد. هتل میامی مشهد دارای ۳۹ اتاق با ظرفیت‌های مختلف از دو تا چهار تخت است. اتاق‌های VIP هتل نیز با ظرفیت دو نفر قابل رزرو هستند.

هتل میامی مشهد در مرکز شهر واقع شده است و دسترسی بسیار مناسبی به خطوط اتوبوس BRT و مراکز خرید دارد. این هتل فاصله چندانی با حرم مطهر ندارد.

اتاق‌های این ساختمان در ۵ طبقه با دکوراسیون مدرن و مجهز به یخچال، تلویزیون و تلفن قرار گرفته اند. این هتل یک رستوران در طبقه ۵ دارد و کافی شاپ هتل انواع نوشیدنی‌های خوش طعم را ارائه می‌دهد.

ساعت کاری رستوران هتل میامی مشهد برای هر وعده غذایی محدود است، اما کافه در طبقه همکف آن ۲۴ ساعته در دسترس است. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به جکوزی گرم، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان هم در اتاق و هم در لابی و سیستم‌های تهویه مطبوع اشاره کرد.

هتل مدینه الرضا

هتل مدینه الرضا یکی دیگر از بهترین هتل‌ های مشهد است. این هتل که نزدیک‌ترین هتل به حرم مطهر محسوب می شود، ۵ ستاره و مجهز به امکانات متفاوتی برای پذیرایی از مهمانان خود است.

فاصله این هتل مشهد تا حرم مطهر فقط ۲ دقیقه است و به همین دلیل، مسافران زیادی آن را برای اقامت انتخاب می‌کنند. معماری این هتل برگرفته از سنت و شیوه‌های قدیمی است و تمامی تجهیزات رفاهی در اتاق‌ها مهیا شده اند. اتاق‌های این هتل به تفکیک استاندارد، خاص، اقتصادی و لوکس طبقه بندی می‌شوند. این اتاق‌ها مجهز به یخچال، تلویزیون، سرویس بهداشتی اختصاصی، تلفن و بسیاری از امکانات دیگر هستند.

خدمات مختلف این هتل مشهد شامل بوفه ناهار و شام، رستوران مدرن، رستوران سنتی، گالری نقاشی، ورزش‌های آبی و مجموعه تفریحی مردانه و زنانه، اتاق بازی برای کودکان، کتابخانه، اینترنت در لابی، ترانسفر رایگان و سالن بدنسازی است. برای رزرو هتل میامی مشهد اینجا کلیک کنید.

هتل اترک مشهد

این هتل به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و بهترین هتل‌ های مشهد در نزدیکی حرم شناخته می‌شود که خدمات بسیار خوبی را به مهمانان ارائه می‌دهد. هتل اترک در سال ۱۳۵۸ به عنوان یک هتل ۴ ستاره در شهر مقدس مشهد تاسیس شد.

فاصله این هتل تا حرم فقط حدود ۳۰۰ متر است. اتاق‌های هتل بسیار لوکس، مدرن و زیبا طراحی شده اند و در آنها هر زمان که بخواهید، می‌توانید به اینترنت دسترسی داشته باشید.

رستوران سنتی، رستوران فضای باز با منظره حرم، کافی شاپ، مجموعه ورزشی، حمام اختصاصی و تلویزیون از جمله امکانات هتل اترک مشهد هستند.

هتل حیات شرق ۳ ستاره

به تعداد ستاره‌های این هتل توجه نکنید، چون امکانات بسیار متنوع و زیادی دارد و یکی از بهترین هتل ‌های مشهد در نزدیکی حرم مطهر است. این هتل تنها حدود ۱۵ دقیقه با پیاده روی تا حرم فاصله دارد. ساختمان هتل کاملا نوساز و مدرن با ۸ طبقه و ۳۳۲ اتاق است و سوئیت و تمامی تراس‌های آن مشرف به حرم مطهر هستند.

هتل حیات شرق در نزدیکی یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید شهر قرار دارد. لابی، رستوران مدرن، پارکینگ با ظرفیت هزار ماشین، اینترنت پرسرعت در لابی و اتاق‌ها، سرویس اتاق، تلویزیون، چای ساز، صندوق امانات، مبلمان و وسایل خواب از جمله امکانات هتل هستند.

هتل درویشی مشهد

هتل درویشی در خیابان امام رضا، همان خیابان منتهی به حرم مطهر واقع شده است. برای رسیدن به حرم از این هتل، کافی است ۲۰ دقیقه پیاده روی کنید.

اتاق‌های ساختمان ۲۵ طبقه این هتل مشهد مشرف به منظره ای زیبا از حرم مطهر هستند. این هتل دارای چندین رستوران، روف گاردن، سالن بدنسازی و فروشگاه سوغاتی است. هتل درویشی برای افرادی که به دنبال هتلی مجلل در نزدیکی حرم مطهر هستند، گزینه ای ایده آل است.

هتل‌ های مشهد

جمع بندی

مشهد به‌عنوان محبوب‌ترین مقصد گردشگری ایران، سالانه هزاران گردشگر دارد. طبیعتا هتل‌هایی که در نزدیکی حرم امام رضا (ع) از محبوبیت بالاتری برخوردار هستند. از جمله بهترین هتل‌­های مشهد می‌توان هتل درویشی، هتل میامی، هتل جواد، هتل خورشید تابان مشهد و ….. را نام برد.

نظرات