بازیگر نقش محبوبه در سریال همسایه ها کیست بیوگرافی و عکس چهره جدیدش

0

فلورا سام بازیگر نقش محبوبه در سریال همسایه ها میباشد ، فلورا سام بازیگر و کارگردان می‌ باشد او در حال حاضر در سینما و تلویزیون به عنوان کاگردان فعالیت دارد و در سال ۱۳۷۹ در سریال همسایه ها نقش محبوبه را برعهده داشت.

بازیگر نقش محبوبه در سریال همسایه ها کیست

بیوگرافی فلورا سام بازیگر نقش محبوبه در سریال همسایه‌ها میباشد کیست، فلورا سام بازیگر و کارگردان می‌ باشد. او در سال ۱۳۷۹ در سریال همسایه ها نقش محبوبه را برعهده داشت.

بیوگرافی فلورا سام بازیگران سریال همسایه ها فلورا سام نقش محبوبه سریال همسایه ها

بیوگرافی فلورا سام بازیگر نقش محبوبه در سریال همسایه ها

فلورا سام زادهٔ ۱۲ آبان ۱۳۴۴ در شیراز بازیگر، نویسنده و کارگردان تلویزیون و تئاتر ایرانی است. فلورا سام در سال ۱۳۶۳ با مجید اوجی، تهیه‌کننده ازدواج کرد و در سال ۱۳۶۶ با انتخاب رشته نمایش وارد دانشگاه تهران شد.

فلورا سام، بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون، در آثاری همچون مجموعه‌های شیخ مفید، روزهای زندگی، همسایه‌ها، شبی از شب‌ها، نشانی و ماه عسل فعالیت داشته است.

بازیگر نقش محبوبه در سریال همسایه ها کیست

سوابق بازیگری

فلورا سام با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی «مهر و ماه» در سال ۱۳۶۹ به کارگردانی حمید لبخنده وارد بازیگری شد. مجموعه تلویزیونی توطئهٔ فامیلی، آخرین کار اوست. فیلمنامهٔ این مجموعه تلویزیونی را نیز او نوشته بود. آخرین فیلمنامه پخش شده توسط صدا و سیما که به دست وی نوشته شده با عنوان تا… رهایی می‌باشد که در پاییز ۹۰ شروع به پخش شده‌است. مجموعه تلویزیونی راز پنهان در ماه رمضان سال ۱۳۹۱ از تلویزیون پخش شد که نویسندگی و کارگردانی آن به عهده فلورا سام بود. در ایام نوروز ۱۳۹۳ «ما فرشته نیستیم» از این کارگردان از شبکه تهران پخش شد.

بیوگرافی بازیگر نقش محبوبه در سریال همسایه ها

فوت همسرش

در آبان ماه ۱۳۹۸ مجید اوجی همسر فلورا سام بر اثر بیماری سرطان درگذشت. این بازیگر جوان به سوگ همسرش نشست. مجید اوجی کارگردان و فیملساز بود

گفتنی است سریال همسایه‌ ها در سال ۱۳۸۰ به کارگردانی مجموعه محمدحسین از شبکه ۳ پخش شد و فلورا سام در این سریال در کنار بازیگرانی چون علی نصیریان، گوهر خیراندیش، محمدرضا شریفی نیا، کمند امیرسلیمانی، عاطفه رضوی، کیهان ملکی، محسن قاضی مرادی، حسین پناهی، رامین پرچمی و امین حیایی به ایفای نقش پرداخته است و درباره چند خانواده در خانه آقای فردوس، که مقیم خارج است ساکن هستند.

بازیگر نقش محبوبه در سریال همسایه ها کیست بیوگرافی و عکس چهره جدیدش

همسر واقعی بازیگر نقش محبوبه در سریال همسایه ها

عکس جدید بازیگر نقش محبوبه در سریال همسایه ها کیست بیوگرافی و عکس چهره جدیدش

بازیگر نقش محبوبه در سریال همسایه ها کیست بیوگرافی و عکس چهره جدیدش

نظرات