فیلم / کلیپ عذرخواهی ناگهانی خانم معلم قائمشهری و اظهاراتش را کامل ببینید

0

خانم معلم قائمشهری که دانش‌آموزان سر کلاسش آهنگ «گنگستر شهر آمل» را خواندند با انتشار این ویدیو عذرخواهی کرد. کلیپ عذرخواهی صدف صفرزاده معلم آملی را در زیر ببینید که از همه مخصوصا مقامات عذرخواهی کرده و می گوید خواندن آهنگ گنگستر شهر آمل بومه از بی تجربگیم بود و به هیچ رسانه خارجی وابسته نیستم

فیلم / کلیپ عذرخواهی ناگهانی خانم معلم قائمشهری و اظهارات عجیبش را کامل ببینید

فیلم / کلیپ عذرخواهی ناگهانی خانم معلم قائمشهری و اظهاراتش را کامل ببینید

خانم معلم قائمشهری که دانش‌آموزان سر کلاسش آهنگ «گنگستر شهر آمل» را خواندند با انتشار ویدویی عذرخواهی کرد. کلیپ عذرخواهی معلم قائمشهری و آملی را در زیر ببینید که از مقامات عذرخواهی کرده و می گوید خواندن آهنگ گنگستر شهر آمل بومه از بی تجربگیم بود و به هیچ رسانه خارجی وابسته نیست. ویدیوی عذرخواهی معلم قائمشهری را در زیر ببییند:

پس لرزه های اخراج آموزگار مازندرانی هنوز ادامه دارد و در روزهای گذشته با انواع واکنش ها و استوری ها از سوی برخی چهره ها و رسانه ها، تحلیل و تجزیه شد. اما خانم معلم جوان امروز با انتشار ویدیویی عذرخواهی کرد و در بین سخنانش گفت: من به هیچ رسانه خارجی وابسته یستم و پخش آهنگ گنگستر شهر آمل بومه از بی تجربگیم بود.

گفتنی است، فیلمی از صدف‌صفرزاده معلم قائمشهری که دانش‌آموزان سر کلاسش آهنگ «گنگستر شهر آمل» را می‌خواندند. پس از انتشار این فیلم خبر رسید که آموزش و پرورش او را اخراج کرده است. صفرزاده امروز فیلمی از خود منتشر کرده که در آن از همه مقامات نظام عذرخواهی کرده است.

او که از سوی باشگاه نساجی به کار دعوت شده بود و قرار بود در باشگاه نساجی استخدام شود، حالا خبررسیده که به سرکار اصلی خود برگشته و همچنان به عنوان آموزگار آموزش و پرورش مشغول خواهد شد.

فرهنگ عذرخواهی در هر رتبه و مقامی باشیم بسیار کار پسندیده و خوبی است و کاش همه ما یاد بگیریم هر اشتباهی که کردیم عذرخواهی کنیم .

با عذرخواهی چیزی از ما کم نمی شود، اما مطمئنا بار مثبتی برایمان خواهد داشت.

نظرات