بیوگرافی عبدالرضا هلالی مداح جنجالی و همسرش + عکس های جدید و جنجال اخیر

0

بیوگرافی عبدالرضا هلالی مداح جنجالی و همسرش + عکس های جدید و جنجال اخیر

عبدالرضا هلالی مداح کیست

حاج عبدالرضا هلالی : زاده ۱۲ آبان ۱۳۶۰ در خرمشهر مداح اهل بیت (ع) است در رشته نقشه کشی ساختمان تحصیل کرده و دانشجوی انصرافی دانشگاه حقوق قضایی می باشد. او یکی از مداحان پر حاشیه و جنجالی در ایران است که پس از شهرت حواشی زیادی برای او رقم خورد. بیوگرافی رضا هلالی مداح و همسرش و فرزندانش و آثار و مداحی ها و زندگی وی می پردازیم. با ما همراه باشید.

بیوگرافی عبدالرضا هلالی

زندگینامه عبدالرضا هلالی مداح اهل بیت

عبدالرضا هلالی متولد ۱۲ آبان ۱۳۶۰ در خرمشهر مداح اهل بیت است او در رشته نقشه کشی ساختمان تحصیل کرده و دانشجوی انصرافی دانشگاه حقوق قضایی می باشد. او یکی از مداحان پر حاشیه و جنجالی در ایران است که پس از شهرت حواشی زیادی برای او رقم خورد. از استادان او در زمینه مداحی حاج منصور ارضی می‌باشد . او نیز در هیئت الرضا مرثیه سرایی کرده و در حال حاضر در برنامه حسینیه معلی در تلویزیون حضور دارد. از سال ۱۳۸۵ با انتشار عکس و فیلم قلیان کشی وارد حاشیه شد و مدتی از مداحی کناره گیری کرد، اما حالا دوباره برگشته و در حال مداحی و مرثیه سرایی اهل بیت می باشد.

زندگینامه عبدالرضا هلالی مداح اهل بیت

خانواده و زندگی شخصی

حاج عبدالرضا هلالی در خانواده ای ۶ نفره با دو برادر و یک خواهر در خرمشهر به دنیا امد. هر دو برادرش شغل آزاد دارند و از دوران جنگ تحمیلی به همراه خانواده به تهران نقل مکان کرد. مدتی در مجیدیه زندگی کرد و حالا ساکن تهران پارس است.

بخشی از گفتگو با عبدالرضا هلالی مداح اهل بیت

چطور شد مداح شدید

در سن ۱۱ سالگی یک روز در کوچه در حال فوتبال بازی بودم که متوجه آقایی با محاسن بلند و خوش قیافه شدم. او در حال تماشای بازی کردن ما بود. ایشان به سمت من آمده و از فوتبال بازی کردن من تعریف کرد. من از او پرسیدم که شما بچه محل ما نیستید اینجا چه می‌کنید؟ گفت: ما در این محله هیئت عزاداری برگزار می‌کنیم و سپس من را به این جلسات دعوت کرد. این مداح عباس صابری بود. با این دیدار اولین جرقه برای هیئتی شدن من در آن جا زده شد. پس از شهادت عباس صابری به دلیل علاقه فراوانی که به ایشان داشتم به آن هیئت رفته و شروع به نوحه خوانی و سینه زنی کردم.

الان چه ماشيني داريد؟

الان هيچي. به من مي‌گويند خانه‌ات پاسداران است. وضع مالي‌ شما توپ است يا ثانيه‌اي پول مي‌گيري، خدا شاهد است اصلا اين‌طوري نيست. الان تهران‌ پارس مي‌نشينم. قبلا هم مجيديه بودم.

پول هم مي‌گيريد؟

نه آقا صله مي‌گيرم. تعيين نمي‌كنم. صله يعني هديه، هديه را كه تعيين نمي‌كنند.

خوشتان مي‌آيد كه جوان‌هاي زيادي مدل ريش و لباس و تسبيح گرفتن شما را تقليد مي‌كنند؟

خوشحال‌ام. چون اين مدل ريش من و اين لباسي كه من مي‌پوشم اشتباها به اسم لباس شمشيري عبدالرضا هلالي معروف شده، مال بچه‌هاي جبهه بوده. متأسفانه به مرور زمان از يادها رفت. يعني تيپ مداحي شد كت و شلوار كه مال انگليسي‌ها است. حالا چرا نبايد اين تيپ مال خودمان باشد؟ تيپ بچه‌هايي كه فداكاري كردند براي دين‌مان، براي انقلاب‌مان. انگشتر خاصي هم نينداخته‌ام. محاسنم هم… آزادي است ديگر. ما دوست داريم كه اين‌طور باشد.

از محضر استادان استفاده مي‌كنيد؟

من از محضر تمام مداحان استفاده مي‌كنم. هر چيزي كه زيبا باشد من استفاده مي‌كنم. من مداح هستم و اين همه به من اقبال شده، آمده‌ام از شما اصول را ياد بگيرم.

من که قدیم ها پای منبر حاج منصور خیلی می رفتم و مقدمات مداحی و روضه را از جلسه ایشان یاد گرفتم. من در ابتدا روضه خوان بودم و خودم هم خیلی روضه می خواندم؛ به ویژه در فاصله سال های ۸۰ تا ۸۲ اما دیدم که نیاز جامعه و جوانان ما بیشتر روی شور است و اگر بتوانم آن تفکرات و اتفاقات خور را در شور برای آنها رقم بزنم، تاثیر بیشتری خواهم داشت؛ چرا که جوان با شور ارتباط بهتری برقرار می کرد. همان حرف هایی که درباره بیداری اسلامی و مسائلی از این دست باید زده می شد، در همین شور و سینه زنی گفته شد.

همسر عبدالرضا هلالی کیست

گفته شده که او ازدواج کرده و متاهل می باشد. ثمره این ازدواج دو دختر است.

بیوگرافی عبدالرضا هلالی مداح و همسرش با عکس و جنجال ها + خانواده و مداحی

فیلم قلیان کشیدن

عکس و فیلمی از این مداح پر حاشیه در سال ۱۳۸۵ در حال قلیان کشیدن منتشر شد. هلالی پس از انتشار این فیلم مدتی از مداحی خودداری کرد. هلالی این زن را همسرش عنوان کرد و عنوان کرد این فیلم توسط تلفن همراه برادر همسرم گرفته شده و زمانی که تلفن خود را برای تعمیر به تعمیرگاه برده، فیلم از آن سرقت شده است. همچنین چند سال پیش خبر دستگیری عبدالرضا هلالی در برخی رسانه ها منتشر شد.

هیئت الرضا

هلالی در سال ۱۳۸۲ هيئت الرضا را تاسیس کرد و پس از آن در این هیات مشغول مداحی شد.

همسر عبدالرضا هلالی کیست

دیگر عکس های عبدالرضا هلالی مداح

رضا هلالی کیست
مجری برنامه حسینیه معلی، عبدالرضا هلالی
داور برنامه معلی شبکه سومعبدالرضا هلالی

مداحی های عبدالرضا هلالی

اینستاگرام عبدالرضا هلالی مداح

عبدالرضا هلالی مداح

نظرات