تاریخ و زمان بازی فولاد و الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ مشخص شد

0

تاریخ و زمان بازی فولاد و الهلال عربستان یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ مشخص شد ، فولاد خوزستان و الهلال عربستان روز پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ در چارچوب مرحله یک چهاره نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ به مصاف خواهند رفت. جزئیات کامل ساعت و زمان بازی:

بازی فولاد و الهلال عربستان لیگ قهرمانان آسیا 2023

زمان بازی فولاد و الهلال عربستان یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ مشخص شد

بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار فولاد با الهلال پنجشنبه ۴ اسفند ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه الثمامه دوحه برگزار می شود.

پس از پایان مرحله گروهی و مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ – ۲۰۲۴، نماینده ایران حریف خود را در مرحله یک‌ چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شناخت.

مراسم قرعه‌کشی دور یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز سه‌شنبه ۲ اسفند برگزار شد و پنجشنبه ۴ اسفند دیدار فولاد ایران – الهلال عربستان در ورزشگاه الجنوب در ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران برگزار میشود.

همچنین دیدار الدحیل قطر – الشباب عربستان در ورزشگاه الثمامه ساعت ۱۸:۳۰ به وقت ایران خواهد بود. دیدار نیمه‌نهایی ۷ اسفند و دیدار رفت فینال ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ و دیدار برگشت ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

گفتنی است، تیم‌های فوتبال الدحیل قطر، فولاد ایران، الشباب و الهلال عربستان در مرحله یک‌ هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با غلبه بر رقبای خود، به جمع چهار تیم پایانی این مسابقات در منطقه غرب راه یافتند.

رامون دیاز سرمربی الهلال عربستان است و پیش از بازی در مصاحبه ای گفت: به هواداران این تیم قول داد تیم بازی بهتری در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر فولاد ارائه خواهد کرد. با بازگشت بازیکنان مصدوم خودمان در دیدار با فولاد بهتر از بازی قبل ظاهر خواهیم شد. الهلال باشگاه بزرگی است و ما عادت داریم در هر فصل برای کسب افتخار رقابت کنیم.

فولاد ایران با صدرنشینی در گروه C لیگ قهرمانان آسیا بالاتر از شباب الاهلی امارات، الغرافه قطر و آهال ترکمنستان قرار گرفتند و به جمع ۱۶ تیم پایانی مسابقات رسید. شاگردان جواد نکونام شب گذشته با نتیجه یک بر صفر از سد الفیصلی عربستان گذشتند و تنها نماینده ایران در دور یک‌چهارم نهایی به شمار می‌روند. خبر آنلاین

نظرات