فیلم کامل ماجرای تلخ دستفروشی امین مروانی بازیکن استقلال ملاثانی را ببینید

0

فیلم کامل دستفروشی امین مروانی بازیکن استقلال ملاثانی و واکنش ها را ببینید که در فیلمی منتشر شده نشان میدهد که محمد امین مروانی بازیکن استقلال ملاثانی در حال دستفروشی است و به دلیل نیاز مالی و امرار معاش در کنار خیابان دستفروشی می کند.

امین مروانی بازیکن استقلال ملاثانی

فیلم کامل ماجرای تلخ دستفروشی امین مروانی بازیکن استقلال ملاثانی را ببینید

اخیرا فیلمی از دستفروشی محمد امین مروانی بازیکن استقلال ملاثانی برای گذران زندگی خود به دستفروشی روی آورده است اینروزها در شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای داشته و در حال دست به دست شدن است.

محمد امین مروانی که اینروزها در تیم استقلال ملاثانی بازی می کند درباره دستفروشی کردن می گوید: وضعیت فنی تیم خیلی خوب پیش می‌رود، اما از لحاظ اقتصادی ضعیف هستیم و کلاً ۱۰ درصد از قرارداد خودمان را دریافت کردیم که رقم بالایی نیست. با برادر بزرگتر و مادرم دستفروشی می‌کنم. مجبوریم زندگی خودمان را با همین موارد اداره کنیم.

امین مروانی بازیکن تیم فوتبال استقلال ملاثانی ۲۴ سال دارد و متولد ۱۳۷۸ است و با این تیم در لیگ دسته یک ایران حضور دارد حالا به دلیل شرایط اقتصادی به دست‌فروشی روی آورده است.

فیلم کامل ماجرای تلخ دستفروشی امین مروانی بازیکن استقلال ملاثانی را ببینید

به گزارش خبرورزشی، مروانی که در تابستان سال ۱۳۹۹ به استقلال ملاثانی پیوسته، روز گذشته عکسی در صفحه شخصی خود منتشر کرد که با واکنش‌های زیادی همراه شده است. این عکس او را در کنار خیابان در حالی که مشغول فروش صیفی‌جات است نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد او از این طریق مشغول تامین معاش زندگی خود است.

مروانی در دیدار روز دوشنبه استقلال ملاثانی مقابل چادرملوی اردکان، گل پیروزی‌بخش آبی‌های خوزستان را به ثمر رساند. استقلال با وجود فاصله ۱۵ امتیازی از منطقه سقوط جدول لیگ یک، شرایط مالی خوبی را تجربه نمی‌کند و بازیکنان این تیم چشم‌انتظار دریافت مطالبات خود از مدیریت باشگاه هستند. امیرحسین علاقبند مدیرعامل باشگاه استقلال ملاثانی است که چندی پیش فعالیت خود را به‌عنوان اسپانسر نفت مسجدسلیمان آغاز کرد.

فیلم دستفروشی امین مروانی بازیکن استقلال ملاثانی را ببینید

بخشی گفتگوی خبرگزاری تسنیم با مروانی که در زیر آمده است:

اخیراً تصویری از دستفروشی‌ات منتشر شد.

با برادر بزرگتر و مادرم دستفروشی می‌کنم. نمی‌دانم چه کسی از من عکس گرفت و آن را در فضای مجازی منتشر کرد! مجبوریم زندگی خودمان را با همین موارد اداره کنیم. ما هم کمبود‌هایی در این زندگی داریم و باید پول کرایه تاکسی و هزینه کفش را پرداخت کنیم. در مقطع کاردانی رشته تربیت بدنی، در دانشگاه علمی – کاربردی اهواز تحصیل می‌کنم و شهریه این ترم را که حدود ۸۰۰ هزار تومان می‌شد، از یکی از بازیکنان تیم قرض گرفتم.

تاکنون چند درصد از قرارداد بازیکنان استقلال ملاثانی پرداخت شده؟

کلاً ۱۰ درصد از قرارداد خودمان را دریافت کردیم که رقم بالایی نیست. سقف قرارداد بازیکنان ما به حدود ۵۰۰ میلیون می‌رسد و ۱۰ درصد از قرارداد ما حدود ۱۰ میلیون تومان می‌شود که مبلغ ناچیزی در فوتبال ایران است. یک کفش خوب حدود ۱۳ میلیون تومان است و یک مکمل غذایی ۲۰ میلیون تومان هزینه دارد. ما از مکمل استفاده نمی‌کنیم و کفش خودمان را با هزار بدبختی فراهم می‌کنیم.

چه ساعاتی از روز دستفروشی می‌کنی؟

قبل از تمرین سر بساط می‌ایستم و بعد از تمرین به آنجا برمی‌گردم. بعضی اوقات اگر فروش خوبی داشته باشیم، تا ساعت ۱۲ شب پای کار هستم. الان فصل سبزیجات و میوه‌های زمستانی است که آن‌ها را می‌فروشیم. در تابستان هم محصولات دیگری مانند بامیه می‌آوریم. مجبوریم این اجناس را بفروشیم که این کار خستگی خودش را دارد. بعضی‌ها چنین مسائلی را درک نمی‌کنند و برخی هم چشم‌پوشی می‌کنند.

وضعیت سایر بازیکنان استقلال ملاثانی

گذران زندگی برای سایر بازیکنان سخت است. اگر آن‌ها نتوانند درآمدی از فوتبال داشته باشند، مجبورند شغل دیگری داشته باشند. برخی از بازیکنان در تاکسی اینترنتی کار می‌کنند؛ کار‌های برقی انجام می‌دهند و لوله‌کشی می‌کنند.

نظرات