خرید زیورآلات مردانه بدون واسطه؛ انگشتر طلا و ست کامل

0

زیورآلات مردانه به عنوان یک محصول گرانبها و ارزشمند و از همه مهمتر به واسطه زیبایی چشم نواز متقاضیان بسیار بالایی در میان آقایان دارد. آقایانی که به تیپ و ظاهر خود اهمیت بسیار بالایی می دهند و همواره دوست دارند شیک و خاص به نظر برسند غالبا به خرید زیورآلات مردانه می پردازند. بنابراین طرح و نمای ظاهری این محصولات همواره جزو اولویت های ما محسوب می شود.

خرید زیورآلات مردانه

چرا که دقیقا ظاهر شیک محصولات است که ما را ترغیب به خرید می کند و از طرفی در طول روز تمایل داریم که مدام از آنها استفاده کنیم. در این مقاله قصد داریم در ارتباط با زیورآلات طلای مردانه خصوصاً انگشتر مردانه طلا و به طور کلی ست مردانه صحبت کنیم. آنچه که برای ما اهمیت دارد ارائه اطلاعات کامل و به نوعی راهنمایی دقیق به منظور آشنایی با این محصولات و خرید سهل و آسان می باشد.

طلای ۲۴ عیار در ساخت زیورآلات مردانه

همانطور که از نام زیورآلات مردانه مشخص است یعنی یک محصول گرانبها و ارزشمند و در عین حال زیبا، پس برای ساخت آن باید از بهترین متریال و با ارزش بالا استفاده کنیم. در حال حاضر فلز طلا جزو عناصر با ارزش تلقی می شود. پس اگر می خواهیم زیورآلات ما همواره چشم نواز و خیره کننده باشند بهتر است محصولاتی را خریداری کنیم که در ساخت آن از طلای ۲۴ عیار استفاده شده باشد.

این نوع طلا می تواند تنها بخشی از زیورآلات مربوطه را در بر میگیرد. به عبارت ساده تر به منظور مدیریت هزینه ها می توان تنها در قسمت طرح رویه از ورق طلا ۲۴ عیار استفاده کرد. در مجموع می تواند همان زیبایی دیگر اقلام ساخته شده از جنس طلا را داشته باشد.

انگشتر مردانه طلا اصل با طرح لاکچری

انگشتر مردانه لاکچری به دلیل مزیت های بسیار زیادی که دارد همواره مورد توجه آقایان قرار می گیرد. این زیورآلات غالباً دارای طرح های جدید و به روز هستند. از همه مهمتر آنکه طراحی و ساخت آن ها نیز غالباً ظرافت بالایی دارد و همین عاملی خواهد بود تا زیبایی محصول چندین برابر شود. به طور کلی انگشتر مردانه لاکچری می تواند در گروه محصولات با قیمت بالا قرار بگیرد. اما طراحان همواره سعی میکنند با یکسری تکنیک های استاندارد و فوق العاده هوشمندانه زیورآلاتی را تولید کنند که از لحاظ ظاهری جذاب باشد. در همه موارد نیاز نیست که برای خرید زیورآلات طلا هزینه بالایی را صرف کنیم.

خرید زیورآلات مردانه

سایزهای متنوع انگشتر مردانه طلا

انواع طرح های انگشتر مردانه طلا غالباً سایز بندی های کاملی دارند. در واقع تولید کنندگان برای آنکه بتوانند پاسخگوی نیاز کلیه مخاطبین باشند از یک محصول سعی می کنند چندین سایز را ارائه دهند. بنابراین شما در انتخاب سایز هیچ گونه محدودیتی را نخواهید داشت. انگشتر مردانه طلا خصوصاً برای افرادی که انگشتان درشتی دارند باید قابل استفاده باشد.

لذا هرگونه ناسازگاری و عدم هماهنگی محصول شرایطی را فراهم می‌کند تا افراد قادر به استفاده از آنها نباشند. به همین دلیل در خرید انگشتر مردانه طلا بهتر است سایز را جزو اولویت‌های خود قرار دهیم. حتی اگر این محصولات را به صورت اینترنتی خرید میکنید تحقیقات و ارزیابی های لازم را در جهت انتخاب سایز صحیح انجام دهید.

ست مردانه طلا با کیفیت بسیار بالا

کیفیت ساخت بالا اولین دلایلی است که باعث می‌شود آقایان نسبت به خرید زیورآلات مردانه حتی یک ست مردانه کامل اقدام کنند. زیورآلات هر چقدر با کیفیت باشند طبیعتا طرفداران زیادی خواهند داشت و تولید کنندگان نیز می‌توانند آمار فروش خود را افزایش دهند. المان های متعددی جهت افزایش کیفیت ست مردانه طلا دخیل هستند که اولین مورد استفاده از ورق طلای ۲۴ عیار و استفاده از آلیاژهای استیل برای طراحی بدنه محصول می باشد.

اینها در کنار یکدیگر منجر به ایجاد و خلق یک محصول منحصر به فرد می شود. البته ظرافت کار طراحان نیز در افزایش کیفیت زیورآلات مردانه موثر است. خوشبختانه استفاده از تجهیزات و دستگاههای هوشمند در ساخت این محصولات باعث محقق شدن این امر مهم میشود.

چهار قلم محصولات طلا در ست مردانه

در ست زیورآلات مردانه ۴ قلم محصول طلا وجود دارد که شامل دستبند طلا، انگشتر مردانه طلا، بج سینه و جاسوئیچی میشود. از طرفی می توان زیورآلات سفارشی را نیز خرید کرد. در این صورت اگر طرح خاصی را در ذهن دارید و میخواهید در محصولات خود پیاده سازی کنید می توانید با گروه تولیدی مورد نظر در این خصوص صحبت کنید. خرید زیورآلات مردانه به صورت ست کامل قیمت مقرون به صرفه تری را برای شما به همراه دارد. لذا شما می توانید به صورت همزمان از آنها استفاده کنید و از زیبایی خیره کننده ای که ایجاد می کنند لذت ببرید.

خرید زیورآلات مردانه

ارزانترین قیمت زیورآلات مردانه

قیمت زیورآلات مردانه از قبیل انگشتر مردانه طلا و حتی ست مردانه طلا همواره برای خریداران از اهمیت بالایی برخوردار است. درواقع آنها قصد دارند زیورآلاتی را تهیه کنند که هم ارزان ترین قیمت را داشته باشد و هم اینکه بتواند از زیبایی خوبی برخوردار باشد. اگر میخواهید قیمت زیورآلات مردانه برای شما در پایین ترین حد ممکن باشد بهتر است از تولیدکنندگانی خرید کنید که به صورت اختصاصی در فروشگاه خود محصولات را به فروش می رسانند.

فروش زیورآلات مردانه مستقیم از تولیدی

همانطور که می دانید آنچه که باعث افزایش قیمت زیورآلات مردانه میشود در وهله اول وجود واسطه ها می باشند. محصول مورد نظر از بخش تولیدی خارج می شود و افراد مختلفی به عنوان واسطه این ها را به دست مشتریان میرسانند. هرچقدر تعداد این واسطه ها بیشتر شود در نتیجه قیمت انگشتر مردانه و همچنین ست های کامل افزایش پیدا می کند. پس تولیدکنندگانی که بدون واسطه و مستقیم از کارگاه خود محصولات را به دست مشتریان در قالب فروشگاه اینترنتی میرسانند بهترین قیمت را دارند.

متنوع ترین محصولات ساخته شده با طلا در گروه هنری دانژه

گروه هنری دانژه تولید کننده طیف گسترده ای از زیورآلات مردانه و زنانه و وسایل دکوری و همچنین تابلوها و اکسسوری های طلا می باشد. شما میتوانید در بخش محصولات همین سایت نمونه های تولید شده مختلف را مشاهده کنید. با توجه به اینکه جزئیات هر محصول علاوه بر قیمت ذکر شده است شما با اطلاعات کامل می توانید فرایند خرید زیورآلات مردانه و سایر محصولات را تکمیل کنید. جهت مشاهده سایر محصولات به سایت دانژه به آدرس اینترنتی www.danje.ir سر بزنید.

نظرات