زمان پخش و تکرار و بازپخش مسابقه شهروند و مافیا از شبکه نسیم ۱۴۰۱

1

زمان پخش و تکرار و بازپخش مسابقه شهروند و مافیا از شبکه نسیم ۱۴۰۱

مسابقه شهروند و مافیا شبکه نسیم : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار فصل هجدهم مسابقه شهروند و مافیا از شبکه نسیم برای علاقه مندان به این مسابقه هیجان انگیز را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا یک مسابقه جذاب و چالشی را تماشا کنید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

شهروند و مافیا شبکه نسیم

سری جدید مسابقه شهروند و مافیا از اول بهمن ۱۴۰۱ روی آنتن شبکه نسیم رفته‌است. علیرضا سلطانی، تهیه‌کنندگی را بر عهده دارد و علیرام نورایی نیز مجری مسابقه شهروند و مافیا می باشد.

“مافیا” مسابقه ای است که در آن شخص، با آزمون و خطا برای شناسایی نقش اشخاص دیگر تلاش می کند. در این مسابقه اشخاص بصورت پنهانی میان دو گروه آگاه و ناآگاه و دو دسته مافیا و شهروندان تعیین نقش می شوند و اکثریت شهروند این فرصت را پیدا می کنند تا اشخاص مافیا را شناسایی و برای حذف آن ها رأی دهند. حالا قرار شده این مجموعه از ۲۴ دی ۱۴۰۱ پخش می شود و جایگزین فصل دوم این سریال می شود.

 روزهای پخش مافیا از شبکه نسیم

فصل هجدهم مسابقه «شهروند و مافیا» از شنبه یکم بهمن ماه ۱۴۰۱ روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه، ساعت ۲۱ از در شبکه نسیمپخش میشود.

مسابقه «شهروند و مافیا» در فصل جدید هم از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود. این مسابقه به تهیه‌کنندگی علیرضا سلطانی، کارگردانی محمد رجایی و با اجرای علیرام نورایی تا فصل شانزدهم از شبکه سلامت سیما پخش می شد و فصل هفدهم از شبکه نسیم روی آنتن رفت.

فصل هجدهم این مسابقه هم پس از چهار سال تولید، با اعمال تغییراتی در بخش سناریو و فرم از یکم بهمن ماه روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه، ساعت ۲۱ از شبکه نسیم روی آنتن خواهد رفت.

راوی اول مسابقه «شهروند و مافیا» در ابتدا بهنام تشکر بود، اما به دلیل هم‌پوشانی شدن این مسابقه با پروژه‌های دیگر این بازیگر از فصل دوم علی‌رام نورایی جایگزین او شد و تاکنون در هفده فصل به عنوان راوی حضور داشته است.

نحوه اجرا

مافیا یک گرداننده‌ای دارد که کار مدیریت بازی را برعهده دارد. تاکنون ۱۷ فصل از این مسابقه از شبکه سلامت پخش شد و سری جدید روی آنتن شبکه نسیم است. این مسابقه هیجان‌انگیز اولین بار در شبکه سلامت به تهیه‌کنندگی علیرضا سلطانی و کارگردانی محمد رجایی به صورت تلویزیونی ساخته‌شد و بسیار هم مورد توجه قرار گرفت.

علیرضا سلطانی، تهیه‌کننده برنامه در پاسخ به این سؤال که در کنار کلیت مسابقه چه آیتم‌هایی به آن اضافه کرده‌اید و شامل چه تغییراتی است، به جام‌جم می‌گوید: ما در سری جدید بحث پشت‌صحنه را به‌طور جدی‌تر دنبال کرده‌ایم و می‌توانم بگویم یکی از بخش‌هایی است که به این مسابقه اضافه کرده‌ایم. چون یک سری اتفاقات جالب در پشت‌صحنه رخ می‌دهد که می‌تواند برای مخاطب جذاب باشد. طراحی دکورمان هم به نسبت سری قبل خیلی متفاوت شده و سعی کرده‌ایم تغییرات بصری هم در برنامه ایجاد کنیم. به هر حال هر برنامه‌ای نیاز به تزریق ایده‌های جدید دارد تا بتواند سر پا بماند. ما هم به سهم خودمان سعی کردیم این برنامه را برای مردم همچنان جذاب نگه‌داریم تا از تماشای آن لذت ببرند و با علاقه پیگیر آن باشند.

1 دیدگاه در “زمان پخش و تکرار و بازپخش مسابقه شهروند و مافیا از شبکه نسیم ۱۴۰۱

  1. کافه گیم گفت:

    ممنون از این مطلب کاربردی

نظرات