فال ابجد ۱۷ بهمن / فال ابجد امروز دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ به شما می گوید

0

ما امروز اینجا فال ابجد ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ آماده کرده ایم که متناسب با ماه تولدتان است و می گوید به زودی نحوست طالعت بر طرف میشود و به مقصود خود خواهی رسید. ادامه فال ابجد دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ را بخوانید. حالا نیت کن:

فال ابجد ۱۷ بهمن / فال ابجد امروز دوشنبه 17 بهمن 1401 به شما می گوید

 

فال ابجد ۱۷ بهمن / فال ابجد امروز دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ به شما می گوید

فال ابجد امروز را اینجا بخوان

فال ابجد ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین فروردین

🔹ج ج د 🔹

صبور هستی, کارهایت را سر حوصله انجام می دهی. در اکثر مواقع نتیجه ای مطلوب گرفته ای, اما در بعضی مواقع باید کمی تند و تیز عمل کنی. به زودی نحوست طالعت بر طرف میشود و به مقصود خود خواهی رسید. از چیزی در تشویش هستی بزودی تشویشت بر طرف میشود. کسی در فکر صدمه زدن به شماست به خدا توکل کن تا حیله اش برطرف شود. رازت را به هر کسی نگو و در نماز کاهلی نکن.

فال ابجد ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین اردیبهشت

🔹آ ج ب 🔹
از روبرو شدن و ملاقات با شخصی واهمه دارید, بهتر است با او روبرو شوید نتیجه هر چی که باشد از اینکه این همه دلواپسی را هر روز بدوش بکشید بهتر است. اما با این نیتی که کرده ای به خواسته ات میرسی و خداوند تو را از غم و رنج میرهاند و پول و ثروت خوبی نصیب تو میشود. اگر با کسی منازعه و دعوا داری عاقبت به نفع تو خواهد شد. اگر او با تو نمی سازد نگران نباش عاقبت رام خواهد شد.

فال ابجد ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین خرداد

🔹ج د آ 🔹

همه چیز آنطور که شما امیدوار بودید نتیجه نمی دهد, به خاطر داشته باشید که هیچ شغلی عالی و کامل و بدون نقص نیست. چند وقت دیگر گشایشی در کارت پیدا میشود و از جایی که انتظار نداری سود و نفعی به تو میرسد. برای آنکه به رفاه و سعادت برسی باید کوشش و همت کنی.

تیر

🔹ب د ج 🔹

شما می خواهید از تجربه ی فوق العاده ای که از کل سفرهایتان بدست آوده اید استفاده کنید حتی اگر کارتان را سخت تر کند, الان راهی برای برگشت وجود ندارد. پس مطمئن باشید که چیزی را از دست نمی دهید. به زودی مشکل ات برطرف میشود اما نباید از کسی توقع خیر و راحتی داشته باشی.

مرداد

🔹ج د ج 🔹

لحن تان را نرم تر کنید تا دیگران مجبور نشوند وقتی صحبت می کنید گوش های شان را بگیرند و سعی کنند حرف های تان را نشنوند.
فالت خوب است. اگر صبر داشته باشی به مقصود میرسی. گشایشی در کارت دیده میشود. باید برای رسیدن به مقصود خود همت و کوشش کنی. کسی با تو دشمنی میکند مراقب خودت باش.

🔹ج د ج 🔹

خوشبختانه این هفته برای رفتن به تعطیلات و تفریح, تماشای رویدادهای ورزشی و بازی و سرگرمی با بچه ها نیز فرصت های خوبی نصیبتان می شود.

فال ابجد ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین شهریور

🔹د د ج 🔹

خوشبختانه این هفته اوقات خوشی برایتان خواهد بود. قصد و نیتت خوبست. به زودی کارهایت سر و سامان میگیرد. تا چهل روز دیگر چنان گشایشی در کارت پیدا میشود که انتظارش را نداری. تغییرات مثبتی در زندگیت در پیش داری. خیلی زود از غم و رنج رها میشوی و به نشاط و شادمانی دست پیدا میکنی الیته اراده ی تو هم در این امر دخیل میباشد.

فال ابجد ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین مهر

🔹ب ج ب 🔹

خانواده ات بسیار تو را دوست دارند, ماد و خواهری مهربان داری که همیشه همراه تو بوده اند حتی در سخت ترین شرایط, نگران نباش برای اتفاقی که پیش آمده آن ها به کمکت می آیند. این نیتی که کرده ای خوب است و در کارت گشایش دیده میشود. به زودی خبری به تو میرسد که تو را شادمان میکند. به خدا توکل کن تا گشایش بیشتری در کارت پیدا شود.

 آبان

🔹د د ج 🔹

تغییری در زندگی ات ایجاد شده است, این تغییر باعث شده است که دوستان زیادی پیدا کنی و از زندگی ات بیشتر لذت ببری. قصد و نیتت خوبست. به زودی کارهایت سر و سامان میگیرد.

فال ابجد ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین آذر

🔹ج ج آ 🔹

استرس و اضطراب درون تو همیشگی است, حتی بخاطر مسئله ای کوچک به خودت استرس وارد می کنی و این کار تو باعث خود آزاری ات شده است.
گشایش مالی در فالت دیده میشود. اگر دست به کار جدیدی زده ای توفیق خوبی همراه خواهد داشت. اگر نو رسیده ای داری قدمش برای تو خیر است. به توصیه و نصایح دیگران گوش کن تا به نیت و مراد دلت برسی.

فال ابجد ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین دی

🔹آ ج د 🔹

روزی شاد را شروع کرده اید, می خواهید تمام روز انرژی داشته باشید و کل روز لبخند تمام روز انرژی داشته باشید و کل روز لبخند بزنید, و از اتفاقی هم ناراحت نشوید. هر نیت و قصدی که داری بر آورده خواهد شد ، چه مادی و چه معنوی. به زودی پول، ملک یا مقامی به دست می آوری.

فال ابجد ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین بهمن

🔹د ج ج 🔹

کم خوابی شدید داری و نیاز به استراحت کردن داری, شاید بهترین تصمیم انتخاب محیط خلوت و مدتی سکوت و استراحت است.
گشایش خوبی در کارت ایجاد میشود. به زودی به چنان توفیق و سعادتی میرسی که بر تو حسودی کنند. از یکی از خویشان و نزدیکان بی اطلاعی. به زودی از او خبری به دست تو میرسد. اگر گم شده ای داری، آن را پیدا میکنی.

فال ابجد ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ برای متولدین اسفند

🔹آ ب ج 🔹
به تازگی خودخواه و لجباز شده اید, سر لجاجت شما در خانوادگی بحث و گفتگویی ایجاد شده است, سعی کنید به حل این مشکل بپردازید و از آن به بعد کمتر لجاجت کنید.

نظرات