بیوگرافی و سوابق احمد میرزاپور از کشتی آزاد تا پهلوانی + زندگی شخصی و همسرش

0

بیوگرافی احمد میرزاپور قهرمان کشتی پهلوانی و همسر و خانواده اش + عکس های جدید اینستاگرامی و سوابق کشتی و قهرمانی پهلوان احمد میرزاپور پهلوان سال ۱۴۰۱ به همراه عکس های خانوادگی و زندگینامه و نشانی اینستاگرامی اصلی او را در بیوگرافی و زندگینامه کامل وی در ادامه لز مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی و سوابق احمد میرزاپور پهلوان سال 1401 و همسرش + عکسهای خانوادگی و شغل و افتخارات و اینستاگرام

بیوگرافی احمد میرزاپور کشتی پهلوانی

احمد میرزاپور, کشتی گیر سنگین وزن تیم ملی کشتی پهلوانی ایران, در دهه ۷۰ در مشهد متولد شد, او دارای وزن ۱۲۰ کیلوگرم است و سابقه قهرمانی در کشتی پهلوانی و زورخانه ای را در کارنامه خود دارد. احمد میرزاپور قهرمان سنگین‌ وزن کشتی ایران به عنوان پهلوان ایران سال ۱۴۰۱ بازوبند پهلوانی را به بازو بست.

بیوگرافی احمد میرزاپور کشتی پهلوانی

خانواده و زندگی شخصی

احمد میرزاپور، در خانواده‌ای در شهر مقدس مشهد در خراسان رضوی پای به دنیا نهاد. او کودک وارد کشتی شده و در حیطه ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی سال ها تلاش و فعالیت کرده است.

شروع حرفه ای کشتی

میرزاپور کشتی را از سن نوجوانی زیر نظر مربیان کارکشته و کاربلد خراسان رضوی شروع کرد و اولین مدالش را در مسابقات کشتی قهرمانی جوانان کسب کرد. او در طول فعالیت های خود در ورزش کشتی و ورزش زورخانه ای توانسته مدال های متعددی را به دست اورد.

بیوگرافی احمد میرزاپور کشتی پهلوانی

احمد میرزاپور پهلوان ایران در سال ۱۴۰۱

رقابت‌های کشتی پهلوانی کشور در ۶ وزن قرار است ۱۴ و ۱۵ بهمن برای تعیین پهلوان سال در سالن ۱۲ هزار نفری ورزشگاه آزادی برگزار شود.
این مسابقات با هماهنگی فدراسیون کشتی و فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی و با حضور کشتی گیران مسابقات قهرمانی کشور برگزار می شود که تماشای این مسابقات برای علاقمندان رایگان است.

در فینال وزن ۱۰۰+ کیلوگرم احمد میرزاپور و مصطفی طغانی هر دو از خراسان رضوی مقابل هم قرار گرفتند که در پایان، میرزاپور حریفش را ضربه فنی کرد و با شکست این حریف به مقام قهرمانی رسید و به عنوان پهلوان کشور در سال ۱۴۰۱ معرفی شد.

احمد میرزاپور پهلوان ایران در سال ۱۴۰۱ کیست

ازدواج و همسر احمد میرزاپور

ایشان سال ها پیش ازدواج کرده و متاهل می باشد. ثمره این ازدواج یک فرزند است. پهلوان تیم کشتی پهلوانی خراسان معتقد است همسرش و به‌ویژه تولد فرزندش تأثیر بسزایی در این بازگشت رؤیایی داشته است.

عکس های احمد میرزاپور

اینستاگرام احمد میرزاپور پهلوان ایران

صفحه شخصی ایشان با نشانی * در اینستاگرام فعال است.

دوری از مسابقات

میرزاپور مدتی از کشتی کناره گیری کرد، کشتی‌گیری که چندسالی به‌دلیل برخی حاشیه‌ها از میادین دور بود و حالا دوباره در آسمان کشتی پهلوانی کشور خوش درخشیده است. او در سال ۱۴۰۱ دوباره مسابقات بازگشت. او که در مرز سی‌سالگی است، دوباره مسیر سبزی را پیش‌روی خودش می‌بیند. او دراین‌باره گفت: همیشه به‌دنبال سرافرازی خراسان هستم و امسال هم بعد از چهار سال دوری انگیزه‌های زیادی داشتم تا بتوانم خودم را ثابت کنم. امیدوارم در سال ۱۴۰۱ بازوبند پهلوانی را که در اختیار پهلوان صادق‌زاده است، دوباره به خراسان برگردانم.»

بیوگرافی و سوابق احمد میرزاپور از کشتی آزاد تا پهلوانی + همسر و خانواده و عکسها

وی درباره حوادث سال ۱۳۹۶ و آن جدال جنجالی با پهلوان صادق‌زاده اظهار کرد: «آن سال در مشهد همه دیدند چه اتفاقاتی افتاد و به‌دلیل مسائل داوری من بازوبند را به پهلوان صادق‌زاده باختم، اما حالا انگیزه‌های زیادی دارم تا دوباره بتوانم این بازوبند را به‌دست بیاورم.» وی افزود: «خیلی‌ها می‌گویند جدال تو و صادق‌زاده مثل کشتی یزدانی و تیلور است. این مسئله به من انگیزه‌های زیادی می‌دهد.

بیوگرافی احمد میرزاپور کشتی پهلوانی و همسرش + خانواده و عکسها

نظرات